Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
4
Articles Published in Other Journals
30
Fransızca yabancı dil öğretiminde kültürel içerik aracılığıyla yazma becerisinin geliştirilmesinde Chatgpt kullanımı: Öğrenci görüşleri.
International Journal of Language's Education and Teaching
, vol.13, no.1, pp.94-119, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
YABANCI DİL EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ ÖZ YETERLİK İNANÇLARI
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi (TOBİDER)
, vol.8, no.1, pp.241-259, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Fransızca Öğretimi/Öğreniminde Web 2.0 Teknolojisi ve Sosyal-Yapılandırmacı Kuram
Disiplinler Arası Dil Araştırmaları Dergisi (DADA)
, vol.7, no.7, pp.22-38, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğreniminde Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanımı
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.11, no.2, pp.81-97, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Fransızca Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.11, no.1, pp.20-34, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Hazırlık Programı Öğrencilerinin Çevrim İçi Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.55-77, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
L’enseignement/L’apprentissage de la Grammaire dans le Manuel Francofolie 1 à la lumière de la Théorie Cognitiviste
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.8, no.4, pp.348-363, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Le Cycle d’Apprentissage 5E dans l’Enseignement/l’Apprentissage du Français Langue Etrangère
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.8, no.4, pp.389-402, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Fransızca Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Ediniminde Çeviriye Bakış Açıları
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.7, no.4, pp.374-390, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Etude Contrastive:Le Français et Le Turc
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.7, no.4, pp.312-329, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Geleneksel ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimi/Öğrenimi Bağlamında Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Eğitim Bilimleri
, vol.12, no.25, pp.609-624, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.12, no.18, pp.437-456, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım: Yaşayan Dillerin Öğretimi/Öğrenimi İçin Yeni Bir Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.11, no.21, pp.293-312, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Öğrenme Profilleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.123-147, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Anadil Kullanımı
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Frankofoni Özel Sayısı
, vol.8, no.10, pp.541-553, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Drama Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fransızca Konuşmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.16, no.2, pp.231-249, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires en Acquisition du FL3
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)-EDUCATION SCIENCES
, vol.4, no.7, pp.1095-1107, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.2, pp.515-536, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Analyse Comparative des Erreurs Dues aux Divergences Syntaxiques Entre l’Anglais et le Français
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.2, pp.113-121, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
L’Enseignement et l’Apprentissage de la Grammaire en Classe du FLE
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.175-186, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
20
ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ İLE FRANSIZCA YARATICI YAZMA: CHATGPT DESTEKLİ ETKİNLİK TASARIMI
6. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, France, 25 - 28 October 2024, (Full Text)
Yabancı Dil Olarak Fransızcanın Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Geliştirme Bağlamında Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT Örneği
SCOFOLA’23 Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Turkey, 7 - 08 September 2023, pp.168-169, (Summary Text)
Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi
2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 23 - 24 November 2019, pp.212-213, (Summary Text)
The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy
The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, Spain, 17 - 18 October 2019, (Summary Text)
Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018, vol.1, pp.825-841, (Full Text)

Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018, (Summary Text)
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 November 2018, (Summary Text)
« L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique
Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 July 2017, (Summary Text)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Turkey, 5 - 07 April 2017, (Summary Text)
Technique du micro enseignement en formation initiale de professeurs de FLE une approche pour enseigner la pratique de la lecture à des apprenants de niveau A2 etperception de cette technique 8 10 Juillet 2015 Université Paris Diderot Paris Fransa
Terrains de Recherche en Linguistique Appliquée (TRELA), 8 - 10 July 2015, (Summary Text)
Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 13 May 2015, (Summary Text)
Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.787-797, (Full Text)
Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.933-946, (Full Text)
Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.
Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, France, 16 - 18 June 2011, pp.18, (Summary Text)
Books
21
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
International Research in Education Sciences
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
Neurolinguistic approach and grammar acquisition
in: Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editor, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., pp.400-424, 2018
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.
in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.72-80, 2018
Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)
in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.81-97, 2018
L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.
in: Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editor, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, pp.175-190, 2018