Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğreniminde Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanımı
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.11, no.2, pp.82-97, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Fransızca Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
International Journal of Language's Education and Teaching
, vol.11, no.1, pp.20-35, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Hazırlık Programı Öğrencilerinin Çevrim İçi yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.Özel Sayı, pp.55-77, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Le Cycle d'Apprentissage 5E dans l’Enseignement/l'Apprentissage du Français Langue Etrangère
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
, vol.8, no.4, pp.389-402, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
L'enseignement/L'apprentissage de la Grammaire dans le Manuel Francofolie 1 à la lumière de la Théorie Cognitiviste
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
, vol.8, no.4, pp.348-363, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Etude Contrastive:Le Français et Le Turc
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.7, no.4, pp.312-329, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fransızca Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Ediniminde Çeviriye Bakış Açıları
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.7, no.4, pp.374-390, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Geleneksel ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimi/Öğrenimi Bağlamında Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Eğitim Bilimleri
, vol.12, no.25, pp.609-624, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.12, no.18, pp.437-456, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım: Yaşayan Dillerin Öğretimi/Öğrenimi İçin Yeni Bir Model
Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or TurkicSocial Sciences II ,
, vol.11, no.21, pp.293-312, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Öğrenme Profilleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.123-147, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Anadil Kullanımı
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Frankofoni Özel Sayısı
, vol.8, no.10, pp.541-553, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Drama Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fransızca Konuşmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.16, no.2, pp.231-249, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires en Acquisition du FL3
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)-EDUCATION SCIENCES
, vol.4, no.7, pp.1095-1107, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.2, pp.515-536, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Analyse Comparative des Erreurs Dues aux Divergences Syntaxiques Entre l’Anglais et le Français
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.2, pp.113-121, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
L’Enseignement et l’Apprentissage de la Grammaire en Classe du FLE
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.175-186, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi
2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 23 - 24 November 2019, pp.212-213
The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy
The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, Argentina, 17 - 18 October 2019
Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018, vol.1, pp.825-841
Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 November 2018
« L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique
Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 July 2017
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Turkey, 5 - 07 April 2017
Technique du micro enseignement en formation initiale de professeurs de FLE une approche pour enseigner la pratique de la lecture à des apprenants de niveau A2 etperception de cette technique 8 10 Juillet 2015 Université Paris Diderot Paris Fransa
Terrains de Recherche en Linguistique Appliquée (TRELA), 8 - 10 July 2015
Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 13 May 2015
Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.787-797
Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.933-946
Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.
Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, France, 16 - 18 June 2011, pp.18
Books & Book Chapters
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
International Research in Education Sciences
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.
in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.72-80, 2018
Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)
in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.81-97, 2018
L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.
in: Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editor, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, pp.175-190, 2018
Neurolinguistic approach and grammar acquisition
in: Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editor, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., pp.400-424, 2018