Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Üniversite Öğrencilerinin Fransızca Dilbilgisi Dersine Yönelik Tutumları

Yabancı Dil Eğitiminde Dinamik yaklaşımlar (DAFLE) Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 Ekim - 03 Kasım 2025, sa.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Fostering Intercultural Awareness and Writing Skills Through AI-Supported Activities

Artificial Intelligence and Humanitarian Sciences: Modern Situations and Perspectives, Baku, Azerbaycan, 21 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Fransızca Yazma Becerisi Edinimine Yönelik ChatGPT Destekli Metin Düzeltme ve Görselleştirme Odaklı Bir Etkinlik Önerisi

Yabancı Dil Eğitiminde Dinamik yaklaşımlar (DAFLE) Kongresi, Bolu, Türkiye, 01 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. Üretken Yapay Zekâ İle Fransızca Yaratıcı Yazma: Chatgpt Destekli Etkinlik Tasarımı

6. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, Fransa, 25 - 28 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. YABANCI DİL EĞİTİMİNDE CHATGPT'Yİ KONU ALAN ULUSAL MAKALELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

EJONS 17th INTERNATIONAL CONGRESS "Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice", Konya, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2024, ss.319-333, (Tam Metin Bildiri)

6. Yabancı Dil Olarak Fransızcanın Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Geliştirme Bağlamında Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT Örneği

SCOFOLA’23 Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.168-169, (Özet Bildiri)

7. A QUALITATIVE RESEARCH ON THE FRENCH COURSEBOOK NOUVEAU BIEN SÛR A1.1

3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 13 - 14 Şubat 2023, ss.327-339, (Tam Metin Bildiri)

8. FRANSIZCA DERS KİTABI NOUVEAU BIEN SÛR A1.1 ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA

3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 13 - 14 Şubat 2023, cilt.1, ss.327-338, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Etkili Dilbilgisi Anlatma Teknikleri

2. Uluslararası İnsan Çalışmaları KOngresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.226-227, (Özet Bildiri)

10. Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi

2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.212-213, (Özet Bildiri)

11. The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy

The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, İspanya, 17 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

12. Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.825-841, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

15. « L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique

Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

16. Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi

Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

18. Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği

XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

19. Research on Prospective Foreign Language Teachers' Self-Efficacy Beliefs

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.491-495, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri

13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.787-797, (Tam Metin Bildiri)

21. Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi

13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.933-946, (Tam Metin Bildiri)

22. Impact of creative drama method on the French achievement of university students

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.962-967, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.

Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, Fransa, 16 - 18 Haziran 2011, ss.18, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

2. ChatGPT Destekli İşbirlikli Yazma:Görsellerden Hareketle Fransızca Hikaye Üretimine Dayalı Bir Ders Planı Tasarımı

Fransız Dili Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, ÖZÇELİK NURTEN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.1-29, 2025

4. ChatGPT’nin Ters Yüz Sınıf Modeli ile Fransızca Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Kullanımı

Dil Eğitimi ve Öğretiminde Dijital Yönelimler, , Editör, Doç. Dr. Semahat AYSU-- Doç. Dr. Harun GÖÇERLER, Gaziantep, ss.109-151, 2024

9. COMPÉTENCES D’APPRENTISSAGE AUTORÉGULÉ DES FUTURS ENSEIGNANTS DE FRANÇAIS : CAS DE L’UNIVERSITÉ DE GAZI

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI, Doç. Dr. Semra KIRANLI GÜNGÖR, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.355-370, 2021 Creative Commons License

10. Üniversite Öğrencilerinin Fransızca Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

Current Debates on Social Sciences Human Studies 7, Zeynel KARACAGİL, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.292-302, 2021 Creative Commons License

11. İlköğretim Öğrencilerinde Yabancı Dil Öğrenme Kaygısı: Karaman İli Örneği

Current Debates on Social Sciences 7 Human Studies, Zeynel KARACAGİL, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.279-291, 2021 Creative Commons License

12. Yabancı Dil Ediniminde Dinleme Becerisi Modelleri

Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, Salih ÇEÇEN Zeynel KARACAGİL Ali Osman TİRO Ömer KAHYA Şafak BOZGUN, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.76-84, 2020 Creative Commons License

13. Yabancı Dil Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Edinimi

Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, Salih ÇEÇEN Zeynel KARACAGİL Ali Osman TİRO Ömer KAHYA Şafak BOZGUN, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.84-92, 2020 Creative Commons License

14. Yabancı Dil Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Edinimi

Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, ÇEÇEN Salih KARACAGİL Zeynel TİRO Ali Osman KAHYA Ömer BOZGUN Şafak, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.84-92, 2020

15. Yabancı Dil Ediniminde Dinleme Becerisi Modelleri

Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, ÇEÇEN Salih KARACAGİL Zeynel TİRO Ali Osman KAHYA Ömer BOZGUN Şafak, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.76-84, 2020

16. Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi

Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kaya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yaınları, Ankara, ss.603-616, 2019

17. Etkili Dilbilgisi Anlatma Teknikleri

Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.562-574, 2019

18. Neurolinguistic approach and grammar acquisition

Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editör, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., ss.400-424, 2018

19. Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.

Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.72-80, 2018

20. Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)

Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.81-97, 2018

21. L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.

Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editör, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, ss.175-190, 2018
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

92

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları