Publications & Works

Articles Published in Other Journals 30
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 20

ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ İLE FRANSIZCA YARATICI YAZMA: CHATGPT DESTEKLİ ETKİNLİK TASARIMI

6. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, France, 25 - 28 October 2024, (Full Text)

YABANCI DİL EĞİTİMİNDE CHATGPT'Yİ KONU ALAN ULUSAL MAKALELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

EJONS 17th INTERNATIONAL CONGRESS "Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice", Konya, Turkey, 21 - 22 August 2024, pp.319-333, (Full Text)

Yabancı Dil Olarak Fransızcanın Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Geliştirme Bağlamında Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT Örneği

SCOFOLA’23 Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Turkey, 7 - 08 September 2023, pp.168-169, (Summary Text)

FRANSIZCA DERS KİTABI NOUVEAU BIEN SÛR A1.1 ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA

3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Antalya, Turkey, 13 - 14 February 2023, vol.1, pp.327-338, (Full Text) Creative Commons License

A QUALITATIVE RESEARCH ON THE FRENCH COURSEBOOK NOUVEAU BIEN SÛR A1.1

3. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, Antalya, Turkey, 13 - 14 February 2023, pp.327-339, (Full Text)

Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi

2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 23 - 24 November 2019, pp.212-213, (Summary Text)

Etkili Dilbilgisi Anlatma Teknikleri

2. Uluslararası İnsan Çalışmaları KOngresi, Ankara, Turkey, 23 - 24 November 2019, pp.226-227, (Summary Text)

The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy

The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, Spain, 17 - 18 October 2019, (Summary Text)

Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018, vol.1, pp.825-841, (Full Text) Sustainable Development

Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Turkey, 16 - 17 November 2018, (Summary Text)

Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka

5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 November 2018, (Summary Text)

« L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique

Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 July 2017, (Summary Text)

Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi

Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Turkey, 5 - 07 April 2017, (Summary Text)

Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği

XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 13 May 2015, (Summary Text)

Research on Prospective Foreign Language Teachers' Self-Efficacy Beliefs

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Turkey, 5 - 07 December 2013, vol.136, pp.491-495, (Full Text) Sustainable Development identifier

Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri

13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.787-797, (Full Text)

Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi

13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Turkey, 26 - 28 September 2013, vol.2, pp.933-946, (Full Text)

Impact of creative drama method on the French achievement of university students

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 February 2012, vol.47, pp.962-967, (Full Text) identifier

Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.

Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, France, 16 - 18 June 2011, pp.18, (Summary Text)
Books 21

ChatGPT Destekli İşbirlikli Yazma:Görsellerden Hareketle Fransızca Hikaye Üretimine Dayalı Bir Ders Planı Tasarımı

in: Fransız Dili Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, ÖZÇELİK NURTEN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.1-29, 2025

ChatGPT’nin Ters Yüz Sınıf Modeli ile Fransızca Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Kullanımı

in: Dil Eğitimi ve Öğretiminde Dijital Yönelimler, , Editor, Doç. Dr. Semahat AYSU-- Doç. Dr. Harun GÖÇERLER, Gaziantep, pp.109-151, 2024

COMPÉTENCES D’APPRENTISSAGE AUTORÉGULÉ DES FUTURS ENSEIGNANTS DE FRANÇAIS : CAS DE L’UNIVERSITÉ DE GAZI

in: EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI, Doç. Dr. Semra KIRANLI GÜNGÖR, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.355-370, 2021 Creative Commons License

Üniversite Öğrencilerinin Fransızca Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

in: Current Debates on Social Sciences Human Studies 7, Zeynel KARACAGİL, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.292-302, 2021 Creative Commons License

İlköğretim Öğrencilerinde Yabancı Dil Öğrenme Kaygısı: Karaman İli Örneği

in: Current Debates on Social Sciences 7 Human Studies, Zeynel KARACAGİL, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.279-291, 2021 Creative Commons License

Yabancı Dil Ediniminde Dinleme Becerisi Modelleri

in: Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, Salih ÇEÇEN Zeynel KARACAGİL Ali Osman TİRO Ömer KAHYA Şafak BOZGUN, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.76-84, 2020 Creative Commons License

Yabancı Dil Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Edinimi

in: Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, Salih ÇEÇEN Zeynel KARACAGİL Ali Osman TİRO Ömer KAHYA Şafak BOZGUN, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.84-92, 2020 Creative Commons License

Yabancı Dil Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Edinimi

in: Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, ÇEÇEN Salih KARACAGİL Zeynel TİRO Ali Osman KAHYA Ömer BOZGUN Şafak, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.84-92, 2020

Yabancı Dil Ediniminde Dinleme Becerisi Modelleri

in: Current Debates on Social Sciences 5 Human Studies, ÇEÇEN Salih KARACAGİL Zeynel TİRO Ali Osman KAHYA Ömer BOZGUN Şafak, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.76-84, 2020

Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi

in: Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kaya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yaınları, Ankara, pp.603-616, 2019

Etkili Dilbilgisi Anlatma Teknikleri

in: Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Salih Çeçen, Ömer Kahya, Şafak Bozgun, Koray Toptaş, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.562-574, 2019

Neurolinguistic approach and grammar acquisition

in: Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editor, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., pp.400-424, 2018

Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.

in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.72-80, 2018

Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)

in: Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.81-97, 2018

L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.

in: Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editor, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, pp.175-190, 2018
Metrics

Publication

75

Citation (WoS)

9

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

6

H-Index (Scopus)

2

Citation (Scholar)

7

H-Index (Scholar)

1

Citation (TrDizin)

28

H-Index (TrDizin)

3

Citation (Sum Other)

92

Thesis Advisory

9

Open Access

24
UN Sustainable Development Goals