SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğreniminde Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanımı
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.11, sa.2, ss.81-97, 2023 (Hakemli Dergi)

Fransızca Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.11, sa.1, ss.20-34, 2023 (Hakemli Dergi)

Hazırlık Programı Öğrencilerinin Çevrim İçi Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.55-77, 2022 (Hakemli Dergi)
L’enseignement/L’apprentissage de la Grammaire dans le Manuel Francofolie 1 à la lumière de la Théorie Cognitiviste
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.348-363, 2020 (Hakemli Dergi)

Le Cycle d’Apprentissage 5E dans l’Enseignement/l’Apprentissage du Français Langue Etrangère
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.389-402, 2020 (Hakemli Dergi)

Etude Contrastive:Le Français et Le Turc
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.4, ss.312-329, 2019 (Hakemli Dergi)
Fransızca Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Ediniminde Çeviriye Bakış Açıları
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.7, sa.4, ss.374-390, 2019 (Hakemli Dergi)
Geleneksel ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimi/Öğrenimi Bağlamında Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Eğitim Bilimleri
, cilt.12, sa.25, ss.609-624, 2017 (Hakemli Dergi)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, ss.437-456, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Fransızca Derslerinde Kod Değiştirmeye İlişkin İnançları
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.20, ss.123-143, 2017 (Hakemli Dergi)
Sinirdilbilimsel Yaklaşım: Yaşayan Dillerin Öğretimi/Öğrenimi İçin Yeni Bir Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.21, ss.293-312, 2016 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Anadil Kullanımı
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Frankofoni Özel Sayısı
, cilt.8, sa.10, ss.541-553, 2013 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fransızca Konuşmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.231-249, 2012 (Hakemli Dergi)

Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires en Acquisition du FL3
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)-EDUCATION SCIENCES
, cilt.4, sa.7, ss.1095-1107, 2012 (Hakemli Dergi)

Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.515-536, 2012 (Hakemli Dergi)
Analyse Comparative des Erreurs Dues aux Divergences Syntaxiques Entre l’Anglais et le Français
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, ss.113-121, 2012 (Hakemli Dergi)
Impact of Creative Drama Method on the French Achievement of University Students , vol.47, pp.962-967, 2012
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.47, ss.962-967, 2012 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)

L’Enseignement et l’Apprentissage de la Grammaire en Classe du FLE
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.175-186, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ İLE FRANSIZCA YARATICI YAZMA: CHATGPT DESTEKLİ ETKİNLİK TASARIMI
6. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, Fransa, 25 - 28 Ekim 2024
Yabancı Dil Olarak Fransızcanın Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Geliştirme Bağlamında Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT Örneği
SCOFOLA’23 Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.168-169
Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi
2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.212-213
The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy
The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, İspanya, 17 - 18 Ekim 2019
Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.825-841

Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018
« L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique
Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 Temmuz 2017
Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2017
Technique du micro enseignement en formation initiale de professeurs de FLE une approche pour enseigner la pratique de la lecture à des apprenants de niveau A2 etperception de cette technique 8 10 Juillet 2015 Université Paris Diderot Paris Fransa
Terrains de Recherche en Linguistique Appliquée (TRELA), 8 - 10 Temmuz 2015
Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
Research on Prospective Foreign Language Teachers' Self-Efficacy Beliefs
Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.491-495


Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.787-797
Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.933-946
Impact of creative drama method on the French achievement of university students
Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.962-967

Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.
Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, Fransa, 16 - 18 Haziran 2011, ss.18
Kitaplar
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
International Research in Education Sciences
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
Neurolinguistic approach and grammar acquisition
Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editör, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., ss.400-424, 2018
Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.
Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.72-80, 2018
Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)
Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.81-97, 2018
L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.
Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editör, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, ss.175-190, 2018