Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (16)
6. Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğreniminde Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanımı
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.11, sa.2, ss.81-97, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Fransızca Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.11, sa.1, ss.20-34, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Hazırlık Programı Öğrencilerinin Çevrim İçi Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.55-77, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Le Cycle d’Apprentissage 5E dans l’Enseignement/l’Apprentissage du Français Langue Etrangère
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.389-402, 2020 (Hakemli Dergi)
11. L’enseignement/L’apprentissage de la Grammaire dans le Manuel Francofolie 1 à la lumière de la Théorie Cognitiviste
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.348-363, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Fransızca Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Ediniminde Çeviriye Bakış Açıları
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.7, sa.4, ss.374-390, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Etude Contrastive:Le Français et Le Turc
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.4, ss.312-329, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Geleneksel ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Fransızcanın Yabancı Dil Olarak Öğretimi/Öğrenimi Bağlamında Karşılaştırılması
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Eğitim Bilimleri
, cilt.12, sa.25, ss.609-624, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, ss.437-456, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Sinirdilbilimsel Yaklaşım: Yaşayan Dillerin Öğretimi/Öğrenimi İçin Yeni Bir Model
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.21, ss.293-312, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Anadil Kullanımı
TURKISH STUDIES (International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-Academic Journal-Frankofoni Özel Sayısı
, cilt.8, sa.10, ss.541-553, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Yaratıcı Drama Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Fransızca Konuşmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.231-249, 2012 (Hakemli Dergi)
26. Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires en Acquisition du FL3
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)-EDUCATION SCIENCES
, cilt.4, sa.7, ss.1095-1107, 2012 (Hakemli Dergi)
27. Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.515-536, 2012 (Hakemli Dergi)
28. Analyse Comparative des Erreurs Dues aux Divergences Syntaxiques Entre l’Anglais et le Français
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, ss.113-121, 2012 (Hakemli Dergi)
29. Impact of Creative Drama Method on the French Achievement of University Students , vol.47, pp.962-967, 2012
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.47, ss.962-967, 2012 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
30. L’Enseignement et l’Apprentissage de la Grammaire en Classe du FLE
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.175-186, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. Üniversite Öğrencilerinin Fransızca Dilbilgisi Dersine Yönelik Tutumları
Yabancı Dil Eğitiminde Dinamik yaklaşımlar (DAFLE) Kongresi, Bolu, Türkiye, 1 Ekim - 03 Kasım 2025, sa.1, (Tam Metin Bildiri)
2. Fostering Intercultural Awareness and Writing Skills Through AI-Supported Activities
Artificial Intelligence and Humanitarian Sciences: Modern Situations and Perspectives, Baku, Azerbaycan, 21 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. Fransızca Yazma Becerisi Edinimine Yönelik ChatGPT Destekli Metin Düzeltme ve Görselleştirme Odaklı Bir Etkinlik Önerisi
Yabancı Dil Eğitiminde Dinamik yaklaşımlar (DAFLE) Kongresi, Bolu, Türkiye, 01 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)
4. Üretken Yapay Zekâ İle Fransızca Yaratıcı Yazma: Chatgpt Destekli Etkinlik Tasarımı
6. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, Fransa, 25 - 28 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
6. Yabancı Dil Olarak Fransızcanın Öğretimi/Öğreniminde Yazma Becerisi Geliştirme Bağlamında Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT Örneği
SCOFOLA’23 Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching, Zonguldak, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.168-169, (Özet Bildiri)
10. Tüm Yönleriyle Tersine Çevrilmiş Sınıf Yöntemi
2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.212-213, (Özet Bildiri)
11. The Wiews of French Language Education Students about Translation and Their Trends of Using Translation as a Learning Strategy
The 1st International Symposium on Translation and Knowledge Transfer (TRAK), Cordoba, İspanya, 17 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
12. Fransızca Okuma Becerisi Öğretiminde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
V. Uluslararası Mültidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.825-841, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği).
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)., Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
14. Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zeka
5th International Symposium on Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
15. « L’intelligence Émotionnelle: Le Cas Des Futurs Professeurs du FLE”, 5-7 Juillet 2017, Université Catholique De Louvain Bruxelles-Belgique
Colloque International : Emo-Tissage / Emo-Learning :Affects Dans L’apprentissage Des Langues, 5 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
16. Sinirdilbilimsel Yaklaşım ve Dilbilgisi Edinimi
Uluslararası Geçmişten Bugüne Bursa’xxda Frankofoni Kongresi. 7-8 Nisan 2017, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
17. Technique du micro enseignement en formation initiale de professeurs de FLE une approche pour enseigner la pratique de la lecture à des apprenants de niveau A2 etperception de cette technique 8 10 Juillet 2015 Université Paris Diderot Paris Fransa
Terrains de Recherche en Linguistique Appliquée (TRELA), 8 - 10 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
18. Üniversitede Fransızcanın İkinci Yabancı Dil Olarak Öğretimi Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
XI.Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
20. Fransızca Öğretmen Adaylarının Okuma Becerisi Ediniminde Kullandıkları Okuma Stratejileri
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.787-797, (Tam Metin Bildiri)
21. Yabancı Dil Fransızca Sınıfında Eğitsel Video Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu: Basit Üslup , Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, cilt.2, ss.933-946, (Tam Metin Bildiri)
23. Étude Sur les Stratégies d’Apprentissage Utilisées Par des Apprenants Universitaires Turcs en Acquisition du FL3.
Les Contextes Éducatifs Plurilingues et Francophones Hors de la France Continentale: Entre Héritage et Innovation (CEPFHI). (Colloque International)., Nantes, Fransa, 16 - 18 Haziran 2011, ss.18, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
7. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
8. International Research in Education Sciences
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
18. Neurolinguistic approach and grammar acquisition
Les Nouveaux Aspects de la Francophonie à Bursa, A. Gökmen (Editör.), Editör, Beau Bassin/MAURITIUS/ Éditions Universitaires Européennes., ss.400-424, 2018
19. Yaşayan Dil Fransızcanın Öğretimi/Öğrenimi ve Duygusal Zekâ.
Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018, Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.72-80, 2018
20. Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma (Gazi Üniversitesi Örneği)
Filolojide Güncel Akademik Çalışmalar-2018., Doç.Dr. Bülent C. Tanrıtanır, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.81-97, 2018
21. L’Intelligence Émotionnelle- Le cas des futurs professeurs de FLE en Turquie.
Émotissage- Les Émotions dans L’Apprentissage des Langues., Françoise Berdal-Massuy (sous la direction de), Editör, UCL Presses Universitaires de Louvain., Brüksel, ss.175-190, 2018