Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaöğretim Öğrencilerinin BiyoçeşitlilikOkuryazarlıklarının İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 28 Nisan 2019, ss.979-985

The 28th International Conference on Educational Sciences

The 28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 28 Nisan 2019

MEB Lise 11 Sınıf Biyoloji Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Enerji Sorunlarına Bakış Açıları

I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016

The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016

The Evaluation of the Perceptions on Sustainable Environment of Elementary School Students by Newspaper News

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Determination of Biology Teacher Candidates Attitudes towards Sustainable Environmental Education

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, and Education, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Investıgatıng Preservıce Teachers affectıve Dısposıtıons toward Envıronment

The Fifth International Congress of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Alanları İle Çevreye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563 identifier identifier

An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568 identifier identifier

An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568

Environmental worries of teacher trainees

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2214-2218 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382 identifier identifier

Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50

Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU KAYNAKLARININ KULLANIMINA YÖNELİK FARKINDALIK VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Benzer Semra, Gül Ali, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.211-240, 2023

BİYOLOJİ DERS KİTABINDA YER ALAN HÜCRE BÖLÜNMELERİ ÜNİTESİNDEKİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Benzer Semra, Gül Ali, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.241-259, 2023

"Ortaöğretim Öğrencilerinin Doğaya Bağlılık ve Çevre Dostu Davranışlarının İncelenmesi"

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - IV, Gül, Ali ve Benzer, Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.179-200, 2022

Metrikler

Yayın

117

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

5

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları