Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 57

1. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL YETERLİLİK TESTİ (TYT) VE ALAN YETERLİLİK TESTİNE (AYT)YÖNELİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

VI th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1744-1748, (Tam Metin Bildiri)

2. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG) VE LİSELERE GEÇİŞ SINAVLARININ (LGS) ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1739-1743, (Tam Metin Bildiri)

3. Ortaöğretim Öğrencilerinin BiyoçeşitlilikOkuryazarlıklarının İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 28 Nisan 2019, ss.979-985, (Tam Metin Bildiri)

4. The 28th International Conference on Educational Sciences

The 28th International Conference on Educational Sciences, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. MEB Ortaöğretim 10. Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. ÖĞRETMEN ADAYLARININ HABİTATLARIN DARALMASI ÇEVRE SORUNUNA YÖNELİK ALGILARI

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 17 - 21 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. MEB Ortaöğretim 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

24. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Enerji Sorunlarına Bakış Açıları

I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016

25. The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. The Evaluation of the Perceptions on Sustainable Environment of Elementary School Students by Newspaper News

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Determination of Biology Teacher Candidates Attitudes towards Sustainable Environmental Education

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Investıgatıng Preservıce Teachers affectıve Dısposıtıons toward Envıronment

The Fifth International Congress of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013

31. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Alanları İle Çevreye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

32. Qualıfıcatıon perceptıons of bıology candıdate teachers about measurement and evaluatıon applıcatıons

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

33. Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

34. An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

35. An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

37. An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri)

40. Environmental worries of teacher trainees

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2214-2218, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

42. An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

43. Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

44. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921, (Tam Metin Bildiri)

45. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254, (Tam Metin Bildiri)

51. Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)

52. Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)

53. Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

54. Öğretmen dayalarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler.Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

56. Ortaöğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Konusundaki Endişe Ve Endişe Kaynaklarının Değerlendirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU KAYNAKLARININ KULLANIMINA YÖNELİK FARKINDALIK VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Benzer Semra, Gül Ali, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.211-240, 2023

2. BİYOLOJİ DERS KİTABINDA YER ALAN HÜCRE BÖLÜNMELERİ ÜNİTESİNDEKİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Benzer Semra, Gül Ali, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.241-259, 2023

3. "Ortaöğretim Öğrencilerinin Doğaya Bağlılık ve Çevre Dostu Davranışlarının İncelenmesi"

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - IV, Gül, Ali ve Benzer, Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.179-200, 2022
Metrikler

Yayın

121

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

51

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

198

Proje

6

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları