SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determining teacher candidates' perceptions of themselves and instructors in terms of effective teacher characteristics
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.9, sa.1, ss.83-100, 2023 (Hakemli Dergi)
TIMSS ve PISA’DA Başarılı Olan Ülkeler ve Türk Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1960-1992, 2022 (Hakemli Dergi)
FİZİK DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA / EDUCATIONAL TECHNOLOGY THEORY AND PRACTICE
, cilt.10, sa.2, ss.452-468, 2020 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEMLİ CEP TELEFONU KULLANIMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.68-84, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.2, ss.285-303, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen AdaylarınınBireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.258-284, 2019 (Hakemli Dergi)
ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES
, cilt.5, sa.2, ss.1-21, 2018 (Hakemli Dergi)
ÇOKLU ORTAM TASARIMI KULLANIMINA İLİŞKİNÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
TÜRK BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI
, cilt.11, sa.3, ss.8-17, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretim Yazılımlarının Önemi ve Uygulanabilirliğine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.26-41, 2018 (Hakemli Dergi)
İngilizce Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Kullanımına İlişkin Görüş Ve Kullanım Düzeyleri
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, sa.3, ss.1152-1167, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Tasarımı Çalışmalarının İçerik Analizi: ADDIE Modeli Örneklemi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.1, ss.26-42, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Öğrenme Nesnelerinin Kullanım Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
TÜBAV (Türk Bilim Araştırma Vakfı)
, cilt.10, sa.2, ss.126-141, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENME NESNELERİNİN KULLANIM DÜZEYLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
TÜRK BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI
, cilt.10, sa.2, ss.126-141, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE KALICILIK ÜZERİNDE ETKİSİ
TÜRK BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI
, cilt.10, sa.2, ss.102-110, 2017 (Hakemli Dergi)
The Views Of Primary School Teachers Concerning TheUse Of Educational Technologies In Teaching In TheInitial Reading And Writing Process Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma ÖğretimiSürecinde Eğitim Teknolojilerini Kullanmaya YönelikGörüşleri
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1771-1784, 2015 (Hakemli Dergi)
Dijital Sınıf Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.357-369, 2015 (Hakemli Dergi)
Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.1, ss.87-108, 2015 (Hakemli Dergi)
SORUMLULUK DEĞERİNİN PROJE TABANLI ÖĞRENMEYLE ÖĞRETİMİNİN İLKÖĞRETİM 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TUTUMLARINA ETKİSİ
The journal of ınternational social research
, cilt.7, sa.32, ss.520-531, 2014 (Hakemli Dergi)
Vocational And Technical Education From The Eyes Of An Instructor
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, cilt.4, sa.2, ss.12-26, 2014 (Hakemli Dergi)
Açıköğretim Lisesi Psikoloji Ders Kitabının Eğitim ve Öğretim İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.153-178, 2013 (Hakemli Dergi)
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN DÜNYADAKİ VE TÜRKİYE DEKİ KONUMU
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.2, ss.242-253, 2013 (Hakemli Dergi)
The effect of the use of ınteractıve whteboard on students motıvatıon
African Journal Of Pharmacy And Pharmacology
, cilt.8, sa.7, ss.338-344, 2013 (Hakemli Dergi)
WEBQUEST ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.2, ss.299-315, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretimi Ayrıntılama Teorisi (Elaboration Theory)
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.441-457, 2012 (Hakemli Dergi)
THE MEETING LEVEL OF STUDENTS’ REQUISTIONS FROM SCHOOL AS A LEARNING ENVIRONMENT
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)
, cilt.1, sa.3, ss.32-44, 2012 (Hakemli Dergi)
ÇEMBER ALT ÖĞRENME ALANINA AİT KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.28, ss.78-94, 2012 (Hakemli Dergi)
YARATICI DÜŞÜNME ÖĞRENME ORTAMININ AKADEMIK BAŞARI VE BILGILERIN KALICILIĞA ETKISI
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.31, sa.3, ss.675-705, 2011 (Hakemli Dergi)
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMLARININ UYGULANMASINDA KARŞILAŞILAN TEKNOLOJİK SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.267-283, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,
, sa.3, ss.82-93, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Öğretmenlik Uygulama Dersindeki Görev Ve Sorumluluklarını Yerine Getirebilme Ve Derslerinde Öğretim Materyali Kullanabilme Düzeylerinin Uygulamaya Giden Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi.
, cilt.8, sa.16, ss.179-196, 2009 (Hakemli Dergi)
Bağlaşık Öğrenmenin Teorik Temelleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.13, ss.25-49, 2009 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILADIKLARI İLETİŞİM BECERİSİ DÜZEYLERİNİN
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.123-135, 2007 (Hakemli Dergi)
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞINA ETKİSİ
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.4, ss.609-635, 2007 (Hakemli Dergi)
Eğitim teknolojisi temel ögelerinin sistem kuramları açısından değerlendirilmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal bilimler Araştırma Dergisi,
, cilt.13, sa.21, ss.182-191, 2005 (Hakemli Dergi)
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ ÖĞELERİNİN SİSTEM KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.11, ss.252-268, 2005 (Hakemli Dergi)
İl düzeyinde eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi Erzurum il örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal bilimler Araştırma Dergisi
, sa.10, ss.243-269, 2005 (Hakemli Dergi)
EĞİTİM ERGONOMİSİ VE SINIF İÇİ FİZİKSEL DEĞİŞKENLERİN ORGANİZASYONU
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, 2004 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretimdeki Sınıf ve Laboratuarlarının Fiziki Donanım Standartları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, ss.86-101, 2001 (Hakemli Dergi)
Bilgi Toplumu ve Bireysel Öğretim
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,
, cilt.5, ss.105-114, 2001 (Hakemli Dergi)
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ SORUNLARA ALTERNATİF BİREYSEL ÖĞRETİM YÖNTEMİ
KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ
, sa.3, ss.79-84, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine (BİT) YönelikTutumlarının İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENENLERİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARINAETKİSİ
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARIN KARŞILAŞTIĞI ÇEVRİMİÇİ RİSKLERE YÖNELİKALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. ULUSLSRARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
DİJİTAL TEKNOLOJİ DESTEKLİ SINIF EĞİTİMİ ÇALIŞMALARINDAKİ EĞİLİMLER:LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
2.ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Teknoloji Kullanımına İlişkinTutumları
5. ULUŞLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgi Ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Kabul Ve KullanımDüzeyleri
5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
ÖĞRENCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKUYGULAMALARI ÜZERİNE GÖRÜŞLERİ: OPTİK ÜNİTESİ ÖRNEĞİ
International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ PROFİLLERİNİN İNCELENMESİ
International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018
Sınıf öğretmenlerinin yenilikçi profillerinin incelenmesi
4th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018
Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçi Profillerinin İncelenmesi
4’xxüncü Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim, ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018
Sınıf Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Düzeyleri ile Bireysel Yenilikçi Profilleri
4’xxüncü UluslararaSI eĞİTİM, uZAKTAN eĞİTİM VE eĞİTİM tEKNOLOJİLERİ kONGRESİ, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme Öğretme Yaklaşımlarında Yeni Yönelimler
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Budak Yusuf, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-395, 2016
Öğretim Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.285-334, 2015