Yayınlar & Eserler

Makaleler 58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (45)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine (BİT) YönelikTutumlarının İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENENLERİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARINAETKİSİ

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Öğretmenlerin Öğrencilerinin Karşılaştığı Çevrimiçi Risklere Yönelik Algıları

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Teknoloji Kullanımına İlişkinTutumları

5. ULUŞLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgi Ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Kabul Ve KullanımDüzeyleri

5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. ÖĞRENCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKUYGULAMALARI ÜZERİNE GÖRÜŞLERİ: OPTİK ÜNİTESİ ÖRNEĞİ

International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ PROFİLLERİNİN İNCELENMESİ

International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Sınıf öğretmenlerinin yenilikçi profillerinin incelenmesi

4th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçi Profillerinin İncelenmesi

4’xxüncü Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim, ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Sınıf Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Düzeyleri ile Bireysel Yenilikçi Profilleri

4’xxüncü UluslararaSI eĞİTİM, uZAKTAN eĞİTİM VE eĞİTİM tEKNOLOJİLERİ kONGRESİ, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Tutumlarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.151-152, (Özet Bildiri)

15. Evaluation of new primary education curriculum based on constructivist learning approach through the viewpoints of teachers

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2292-2300, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 2

1. Öğrenme Öğretme Yaklaşımlarında Yeni Yönelimler

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Budak Yusuf, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-395, 2016

2. Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven-Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.285-334, 2015
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları