-
2020 - 2020 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2006 - 2014 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2000 - 2003 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1995 - 2000 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - Devam Ediyor Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Yrd.Doç.Dr.
-
2010 - 2011 Temel eğitim kurumlarında gözlem ve araştırma
Georgıa State University, Temel eğitim kurumlarında gözlem ve araştırma
-
2000 - 2008 Öğretim görevlisi
Gazi Üniversitesi, Öğretim görevlisi
-
1995 - 2000 Araştırma görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Araştırma görevlisi
-
1994 - 1995 Öğretmen
meb, Öğretmen
-
Doktora
Eğitim Teknolojileri ve İlkokulda uygulamalar
Öğretim Sistemleri Analiz ve Tasarımı
Eğitim Teknolojileri ve İlköğretimde Uygulama
Eğitimde program geliştirmenin teorik temelleri
-
Yüksek Lisans
Çağdaş eğitimde yeni teknolojiler
İlköğretimde Çoklu Ortam Tasarımı
Eğitim teknolojisinde çoklu ortam tasarımı
İlkokulda çoklu ortam tasarımı
Eğitim Teknolojileri ve İlkokulda Uygulamalar
Çağdaş Eğitimde Yeni Uygulamalar
Tezsiz Yüksek Lisans Araştırma Teknikleri
Eğitimde Program Değerlendirme Süreçleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Eğitim teknolojilerinde çoklu ortam tasarımı
Araştırma teknikleri
-
Lisans
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı
Öğretim ilke ve yöntemleri
Öğretmenlik uygulaması
-
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının lise öğrencilerinin akademik başarı, motivasyon ve öz yeterlik düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinin problemli cep telefonu kullanımlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Özerbaş M. A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin derslerinde teknoloji kullanım düzeyleri ile öğrencilerin karşılaştığı çevrimiçi risklere yönelik algıları
Özerbaş M. A. (Danışman)
-
İlkokul Öğretmenleri ve Velilerin Kendileri ile Velilerin Çocuklarına İlişkin Dijital Okuryazarlık Yeterlilik Algılar
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlkokul öğretmenleri ve velilerin kendileri ile velilerin çocuklarına ilişkin dijital okuryazarlık yeterlilik algıları
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çoklu ortam kullanımının ilkokul öğrencilerinin akademik başarı, motivasyon ve kaygı düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Geogebra destekli matematik öğretiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumları ve bu sitelerin eğitimde kullanılabilirliği hakkında görüşleri
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlköğretim 3.sınıf hayat bilgisi dersinde "sorumluluk" değerinin proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile öğretiminin akademik başarı ve tutuma etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde akademik başarı, öz-yeterlik algısı, motivasyon ve öğrenme kalıcılığına etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Dijital sınıfın akademik başarıya, çevrimiçi teknolojileri öz yeterlik algısına ve motivasyona etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji dersinde etkileşimli tahta kullanımının akademik başarı ve öğrenci motivasyonuna etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde öğrenme nesnelerinin akademik başarı ve transfer becerilerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Webquest öğrenim yönteminin öğrencilerin yaratıcı düşünme beceri ve motivasyon düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlköğretim beşinci sınıf matematik dersi programında yer alan çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgılarının belirlenmesi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Farklı değişkenler açısından ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okuldan beklentilerinin karşılanma düzeyinin belirlenmesi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
