Akademik Unvanlar
-
2020 - 2020 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2006 - 2014 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2000 - 2003 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1995 - 2000 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2008 - Devam Ediyor Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi
-
2010 - 2011 Temel eğitim kurumlarında gözlem ve araştırma
Georgıa State University
-
2000 - 2008 Öğretim görevlisi
Gazi Üniversitesi
-
1995 - 2000 Araştırma görevlisi
Atatürk Üniversitesi
-
1994 - 1995 Öğretmen
meb
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Çağdaş eğitimde yeni teknolojiler
-
Yüksek Lisans İlköğretimde Çoklu Ortam Tasarımı
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı
-
Yüksek Lisans Eğitim teknolojisinde çoklu ortam tasarımı
-
Yüksek Lisans İlkokulda çoklu ortam tasarımı
-
Doktora Eğitim Teknolojileri ve İlkokulda uygulamalar
-
Yüksek Lisans Eğitim Teknolojileri ve İlkokulda Uygulamalar
-
Lisans Öğretim ilke ve yöntemleri
-
Doktora Öğretim Sistemleri Analiz ve Tasarımı
-
Doktora Eğitim Teknolojileri ve İlköğretimde Uygulama
-
Yüksek Lisans Çağdaş Eğitimde Yeni Uygulamalar
-
Lisans Öğretmenlik uygulaması
-
Yüksek Lisans Tezsiz Yüksek Lisans Araştırma Teknikleri
-
Yüksek Lisans Eğitimde Program Değerlendirme Süreçleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Eğitimde program geliştirmenin teorik temelleri
-
Yüksek Lisans Eğitim teknolojilerinde çoklu ortam tasarımı
-
Yüksek Lisans Araştırma teknikleri
Yönetilen Tezler
-
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının lise öğrencilerinin akademik başarı, motivasyon ve öz yeterlik düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinin problemli cep telefonu kullanımlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Özerbaş M. A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin derslerinde teknoloji kullanım düzeyleri ile öğrencilerin karşılaştığı çevrimiçi risklere yönelik algıları
Özerbaş M. A. (Danışman)
-
İlkokul Öğretmenleri ve Velilerin Kendileri ile Velilerin Çocuklarına İlişkin Dijital Okuryazarlık Yeterlilik Algılar
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlkokul öğretmenleri ve velilerin kendileri ile velilerin çocuklarına ilişkin dijital okuryazarlık yeterlilik algıları
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çoklu ortam kullanımının ilkokul öğrencilerinin akademik başarı, motivasyon ve kaygı düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Geogebra destekli matematik öğretiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumları ve bu sitelerin eğitimde kullanılabilirliği hakkında görüşleri
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlköğretim 3.sınıf hayat bilgisi dersinde "sorumluluk" değerinin proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile öğretiminin akademik başarı ve tutuma etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde akademik başarı, öz-yeterlik algısı, motivasyon ve öğrenme kalıcılığına etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Dijital sınıfın akademik başarıya, çevrimiçi teknolojileri öz yeterlik algısına ve motivasyona etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji dersinde etkileşimli tahta kullanımının akademik başarı ve öğrenci motivasyonuna etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde öğrenme nesnelerinin akademik başarı ve transfer becerilerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Webquest öğrenim yönteminin öğrencilerin yaratıcı düşünme beceri ve motivasyon düzeylerine etkisi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
İlköğretim beşinci sınıf matematik dersi programında yer alan çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgılarının belirlenmesi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)
-
Farklı değişkenler açısından ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okuldan beklentilerinin karşılanma düzeyinin belirlenmesi
ÖZERBAŞ M. A. (Danışman)