Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge: A Mixed-Method Study

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

Investigation of Science Teachers’ Nature of Engineering Views

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

Building on Students’ Assets in Science and Engineering Classrooms

2023 NARST Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023

Asset-Based Pedagogies in Science and Engineering Classrooms

AERA 2023 Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Nisan 2023

Popüler Bilim Dergilerinde Mühendislik Tasarım Sürecinin İncelenmesi: Bilim Çocuk Dergisi Örneği

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022

Development of STEM Education Activities using Virtual Reality @digitalchangeon

1 st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021

Yavaş geçişli animasyon etkinliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin fene ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1791-1802

Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1073

Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik FeTeMM odaklı bir eğitim reformunun analizi Mısır Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.410 Sürdürülebilir Kalkınma

Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1095

Fen bilgisi öğretmenliği lisans programının teknolojik pedagojik alan bilgisi açısından incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1094

The impact of science methods course on preservice science teachers technological pedagogical content knowledge

2014 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.112

Barriers to technology integration for pre service science teachers

The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013

Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling

The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013

Watershed conceptions of upper elementary american indian students during a place based inquiry unit on watershed management

The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013

Changes in pre service science teachers self efficacy toward technological pedagogical content knowledge

2013 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PUERTO RICO, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013

A Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK based lesson plan assessment instrument

The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013

Implementation of a place based approach to enhance students understanding of watershed management

The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013

Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012

Beypazarı nda uygulamalı çevre eğitimi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, ss.88

Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

I. Uluslararası Türkiye Eğiitm Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

BİYOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARININ FEN GÜNLÜKLERİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Biyoloji laboratuar uygulamalarının fen günlükleri ile değerlendirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.49

Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125

Science teacher s opinions on alternative assessment methods

12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.50

Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilgi türlerinin olay öyküleri ile değerlendirilmesi

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1054-1064

Science teachers competencies about alternative assessment methods

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.369-375

Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76

İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen ve Mühendislik Uygulamaları

Fen Okuryazarlığı, ATEŞ Salih, Editör, Palme Yayıncılık, Ankara, ss.133-156, 2023

Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Işığında Ortaokulda STEM Eğitimi

Sürdürülebilir Kalkınma ve STEM Eğitimi, Çevik Uğur, Şahin Erhan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.79-116, 2023

An exploration of co-teaching in STEM teacher professional development programs in Turkey

Reforming Science Teacher Education Programs in the STEM Era: International and Comparative Perspectives, Al-Balushi Sulaiman M., Martin-Hansen Lisa, Song Youngjin, Editör, Springer, London, ss.199-215, 2023

Ulusal Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı, Şahin Salih, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.35-67, 2023

Engineering Design-based Arduino Activities in STEM Education: Engineering Design-based Arduino Activities

Theoretical and Practical Teaching Strategies for K-12 Science Education in the Digital Age, Jason Trumble, Asim Sumreen, Ellis Joshua ,Slykhuis David, Editör, IGI Global, ss.66-78, 2023

Ulusal Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖGRETMEN REHBER KITABI, Prof.Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınevi, Ankara, ss.35-67, 2023

Fen ve Teknoloji

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Kızılay Esra,Çevik Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.211-242, 2022

Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022

STEM Eğitimi Yaklaşımı ve Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı İlişkisi

STEM Eğitimi Yaklaşımı, Murat Akarsu,Nilüfer Oğuz Akçay,RIdvan Elmas, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.15-32, 2022

STEM Eğitimi Yaklaşımı

Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Murat GENÇ,Harika Özge ARSLAN, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2022

Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM eğitimi

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Uygulamalı STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu, Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.239-262, 2021

Astronomi Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Sedat KARAÇAM, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.262-288, 2021

Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu

Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Hüseyin ARTUN, Sevgi AYDIN GÜNBATAR, Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.94-117, 2020

Nükleer Enerji

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM, Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.259-288, 2020

Elektrik

Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin ŞİMŞEK, Editör, Pegem Akademi, ss.333-362, 2019

Örnekleme Yöntemleri

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.56-78, 2019

Fen Eğitiminde Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları

Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi, Hüseyin ARTUN, Sevgi AYDIN, Editör, Pegem Akademi, ss.127148, 2019

Fen Eğitimi

Ağaç Yaşken Eğilir Örneklerle Başarılı Çocuk Eğitimi, Yılmaz Süleyman, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.77-90, 2018

STEM Eğitiminde Teknoloji Entegresyonu

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, TEKBIYIK Ahmet, ÇAKMAKÇI Gültekin, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.265-282, 2018

Kuram ve Uygulamada Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi

Teoriden Uygulamaya Pedagojik Alan Bilgisi, Uluçınar Sağır Şafak, Editör, Pegem Akademi, ss.124-153, 2018

TPACK-based professional development programs in in-service science teacher education

Handbook of technological pedagogical content knowledge TPACK for educators, Herring Mary; Koehler, M; Mishra, Punya, Editör, Routledge- Taylor& Francis Group, New York, ss.271-284, 2016

Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi

Uygulamalı etkinliklerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Keleş Özgül, Editör, Pegem Akademi, ss.77-96, 2014

ASSURE modele dayalı teknoloji ile zenginleştirilmiş uygulamalı etkinlikler

Uygulamalı etkinliklerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Keleş Özgül, Editör, Pegem Akademi, ss.45-77, 2014

Using K-W-L Chart as an Alternative Assessment Tool inScience Laboratory

Research on teacher education and training, Doyran Feyza, Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.241-248, 2012

Metrikler

Yayın

116

Atıf (WoS)

96

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

199

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları