SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Interview with David Hestenes: His life and achievements
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.139-153, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomiye Yönelik Tutumlarının ve Astronomi Öğretimi Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çevrim İçi Astronomi Eğitimi
Educational academic research (Online)
, cilt.46, sa.1, ss.71-84, 2022 (Hakemli Dergi)
Dijital çağda öğretmen yeterlikleri
Uluslararası Maarif Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.39-43, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Sınıf Öğrencilerinin Mühendislik İmajlarının ve STEM’e Yönelik Bilgi Yapılarının İncelenmesi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.37, ss.47-72, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Uygulamaları Kullanımlarının İncelenmesi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.14-27, 2020 (Hakemli Dergi)
QR KODLAR İLE TASARLANMIŞ GÜNEŞ SİSTEMİ VE ÖTESİ, UZAY BİLMECESİ ETKİNLİĞİ
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.75-82, 2017 (Hakemli Dergi)
QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.433-457, 2017 (Hakemli Dergi)
An examination of science teachers knowledge structures towards technology
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.11, sa.5, ss.571-586, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen bilimleri dersinde Algodoo kullanımına yönelik öğrenci görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.28-40, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik FeTeMM spotu geliştirme etkinliği
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.60-69, 2015 (Hakemli Dergi)
Using concept maps as an alternative assessment tool and investigation by comparing with multiple choice tests
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1031-1046, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen bilimleri öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine yönelik öz yeterlik düzeylerinin incelenmesi Boylamsal bir araştırma
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.285-306, 2015 (Hakemli Dergi)
Kavram haritalarının değerlendirme aracı olarak kullanılması ve çoktan seçmeli testlerle karşılaştırılarak incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1031-1046, 2015 (Hakemli Dergi)
Teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli bir araştırmada öğretmen adaylarının mikroöğretim hakkındaki görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.4, ss.40-61, 2014 (Hakemli Dergi)
Astronomi tutum ölçeğinin Türkçe ye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.116-127, 2012 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin fen ve teknoloji dersine ilişkin çalışmalarının değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.759-774, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının maddenin tanecikli yapısı ünitesine ait konu alan bilgileri ile pedagojik alan bilgileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Development of STEM Education Activities using Virtual Reality @digitalchangeon
1 st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine İlişkin Algılarının Bilgi ve Medya Teknoloji Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, 19 - 21 Kasım 2020
Mühendislik tasarım temelli tematik etkinliklerin 8.sınıf öğrencilerinin çevresel farkındalıklarına etkisi
7. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 10 - 13 Eylül 2020
Biyomimikri Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Çevre SOtunlarına Yönelik Farkındalık ve Girişimclik Algı DÜzeylerine Etkisi
1. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının ve Web 2.0 Araçlarının Kullanımlarının İncelenmesi
1. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020
7. Sınıf Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesi Kapsamında QR Kodlarla Hazırlanan Oyunların Öğrencilerin Teknolojiye ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Yenilikler Sempozyumu, 3 - 05 Nisan 2019, ss.91-110
Yavaş geçişli animasyon etkinliklerinin 6. sınıf öğrencilerinin fene ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi
International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1791-1802
Disiplinlerarası öğretime yönelik algı ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Uygulamaları Kullanım Durumları ve Fen Eğitimi Sürecindeki Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Research Congress/JER Congress 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1073
Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik FeTeMM odaklı bir eğitim reformunun analizi Mısır Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.410
Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090
Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1095
Fen bilgisi öğretmenliği lisans programının teknolojik pedagojik alan bilgisi açısından incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1094
Fen teknoloji mühendislik ve matematik FeTeMM eğitimine medya tasarım süreçlerinin entegresyonu
Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 Nisan 2016 - 26 Nisan 2014
Enhancing native american students cognitive knowledge and regulation through the use of KWL charts in a place based learning module
The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013
Barriers to technology integration for pre service science teachers
The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013
Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling
The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
Watershed conceptions of upper elementary american indian students during a place based inquiry unit on watershed management
The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz
IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97
A TPACK observation protocol to evaluate pre service science teachers use of technology
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012
Evaluating pre service science teachers self efficacy toward TPACK
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012
Fen ve teknoloji öğretmen eğitiminde pedagojik alan bilgisi Fen bilgisi öğretmen adaylarının ve fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.134
Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125
Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76
Fen bilgisi öğretmen adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı ünitesine ilişkin alan bilgilerinin değerlendirilmesi
17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.115-127
Eski ve yeni Fen ve Teknoloji öğretim programlarına göre hazırlanan ders kitaplarındaki vücudumuzdaki sistemler ünitesinin günlük yaşamla bağlantısının karşılaştırılması
17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.150-159
Fen bilgisi öğretmen adaylarının Madde ve Değişim öğrenme alanına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.111
İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10
Kitap & Kitap Bölümleri
Ulusal Projeler
ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, Şahin Salih, Editör, TC MEB, Ankara, ss.35-69, 2023
Fen ve Mühendislik Uygulamaları
Fen Okuryazarlığı, ATEŞ Salih, Editör, Palme Yayıncılık, Ankara, ss.133-156, 2023
Fen ve Teknoloji
Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Kızılay Esra,Çevik Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.211-242, 2022
Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022
STEM Eğitimi Yaklaşımı ve Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı İlişkisi
STEM Eğitimi Yaklaşımı, Murat Akarsu,Nilüfer Oğuz Akçay,RIdvan Elmas, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.15-32, 2022
STEM Eğitimi Yaklaşımı
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Uygulamaları, Murat GENÇ,Harika Özge ARSLAN, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2022
Botanik Bahçeler, Seralar ve Tarlalarda STEM eğitimi
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Uygulamalı STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu, Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.239-262, 2021
Astronomi Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Sedat KARAÇAM, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.262-288, 2021
Nükleer Enerji
Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM, Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.259-288, 2020
Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu
Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Hüseyin ARTUN, Sevgi AYDIN GÜNBATAR, Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.94-117, 2020
Örnekleme Yöntemleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.56-78, 2019
Elektrik
Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin ŞİMŞEK, Editör, Pegem Akademi, ss.333-362, 2019
Fen Eğitiminde Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları
Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi, Hüseyin ARTUN, Sevgi AYDIN, Editör, Pegem Akademi, ss.127148, 2019
STEM Eğitiminde Teknoloji Entegresyonu
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, TEKBIYIK Ahmet, ÇAKMAKÇI Gültekin, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.265-282, 2018
Kuram ve Uygulamada Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi
Teoriden Uygulamaya Pedagojik Alan Bilgisi, Uluçınar Sağır Şafak, Editör, Pegem Akademi, ss.124-153, 2018
Fen Eğitimi
Ağaç Yaşken Eğilir Örneklerle Başarılı Çocuk Eğitimi, Yılmaz Süleyman, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.77-90, 2018
ASSURE modele dayalı teknoloji ile zenginleştirilmiş uygulamalı etkinlikler
Uygulamalı etkinliklerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Keleş Özgül, Editör, Pegem Akademi, ss.45-77, 2014
Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi
Uygulamalı etkinliklerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Keleş Özgül, Editör, Pegem Akademi, ss.77-96, 2014
Using K-W-L Chart as an Alternative Assessment Tool inScience Laboratory
Research on teacher education and training, Doyran Feyza, Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.241-248, 2012