Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Acil Durum Uzaktan Öğretime Yönelik Öğretim Elemanı Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi

5th INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCE LEARNING CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2. Öğrenciler İçin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

3. Öğrencileri için Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi

International Conference of Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. Can Simidi Mi Kabus Mu? Ebeveynler Acil Durum Uzaktan Eğitimi Hakkında Ne Düşünüyor?

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)

5. Çevrimiçi Eğitimde Öğretim Elemanı Bağlılığı

ICITS 2019-13th International Computer Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

6. The Impact of Digital Storytelling On The Individual Innovativeness of PreService Teachers

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Eğitsel Materyal Olarak Geliştirilen Dijital Hikayelerin Değerlendirilmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Investigation of the relationship between cyberloafing and academic motivation levels of university students

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.364-366, (Özet Bildiri)

9. Kullanımlar Doyumlar Kuramı Perspektifinden Lisans Öğrencilerinin Problemli Kullanım Davranışlarının Yorumlanması

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1040-1047, (Tam Metin Bildiri)

10. Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)

11. Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels

2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

12. ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

15. An outcome evaluation study on Internet addiction

3rd World Conference on Information Technology, 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.790-795, (Tam Metin Bildiri)

16. Internet and cyberbully children

3rd World Conference on Information Technology (WCIT-2012), 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.847-852, (Tam Metin Bildiri)

17. Proje Yönetiminde Bir Fark Bilişim Teknolojileri Projeleri

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

18. Place of Wikis in Learning and Teaching Process

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 10

1. Digital and ICT Literacy in Distance Education: A Systematic Review of Definitions and Transformations

Information Literacy Skills and the Role of Social Media in Disseminating Scholarly Information in the 21st Century, Baskaran, C.; Dhanavandan, S., Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-14, 2023 Creative Commons License

2. Açık ve Uzaktan Öğrenmede sorunlar ve Çözüm Önerileri

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Karataş, Serçin; Kılıç Çakmak, Ebru, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.196-210, 2022

3. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022

4. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education: Technology to Promote Teaching and Learning, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, Tennessee, ss.393-413, 2022

5. Key Approaches for the training of Coding Trainers

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021

6. Uzaktan Eğitimde Ürün ve Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları

Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Karabulut Coşkun, Burcu; Yılmaz, Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-149, 2021

7. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanı Bağlılığı

Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru Kılıç Çakmak, Serçin Karataş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-192, 2020

8. How Powerful Is Digital Storytelling for Teaching?: Perspective of Pre-Service Teachers

Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs, Polly Drew,Putman Michael,Petty Teresa M.,Good Amy J., Editör, IGI-Global, Pennsylvania, ss.511-529, 2018

9. An Investigation of the Relationship Between Cyberloafing and Academic Motivation Levels of University Students

Education in the Globalized World, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.733-742, 2017

10. Trends in Distance Education: Theories and Methods

480, Yuzer T. Volkan,Eby Gulsun, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.141-154, 2014
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

423

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

69

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

259

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

113

Proje

4

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları