Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Effectiveness of Direct Instruction Model on Teaching Identification of Full Hours to Students with Intellectual Disabilities

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol.21, no.4, pp.757-787, 2020 (Journal Indexed in ESCI)

The Opinions of Faculty Members about Noncategorical Special Education Program

HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol.33, no.3, pp.763-775, 2018 (Journal Indexed in ESCI) identifier identifier

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Supporting Early Math Skills from Practice to Policy

International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 18 - 21 October 2017

Bir Ölçek geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uygulamalar, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017

The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities

Educational Researchers and Publications Association, International Congress on Education 2015, 4 - 07 July 2015

Books & Book Chapters

Self Evaluation and Self Reinforcement

in: Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Prof. Dr. Necdet Karasu, Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.113-146, 2021