Arş. Gör. Dr. SELMA TUFAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Gazi Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
1.
SUPPORTING STUDENTS WITH MATH LEARNING DISABILITY AND STUDENTS AT-RISK: EVIDENCE-BASED MATHEMATICS INTERVENTION
TUFAN S.
,
ÖZMEN E. R.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.9, sa.26, ss.250-299, 2024 (Hakemli Dergi)
2.
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği
Tufan S.
,
Tiryaki D.
,
Arslantekin B.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.4, ss.757-787, 2020 (ESCI, TRDizin)
3.
The Opinions of Faculty Members about Noncategorical Special Education Program
Buyukalan Filiz S.
,
Celik Sahin A.
,
Tufan S.
,
Karaahmetoğlu B.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.763-775, 2018 (ESCI)
4.
Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi
TUFAN S.
,
AYKUT Ç.
İlköğretim Online
, cilt.17, sa.2, ss.613-641, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1.
Müdahaleye Tepki Modeli II. Aşama Uygulaması Olarak Sunulan TEMABÖP Müdahale Programı'nın Diskalkuli Riski Olan Öğrencilerin Matematik Performansına Etkisi
TUFAN S.
,
ÖZMEN E. R.
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2.
Özel Eğitim Okulu Öğretmenlerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dayı E.
,
Tufan S.
,
Apaydın G.
32. Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.201-202, (Özet Bildiri)
3.
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği
TUFAN S.
,
TİRYAKİ D.
,
ARSLANTEKİN B.
II International Academic Research Congress, Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.267, (Özet Bildiri)
4.
Uygulamadan Polı̇tı̇kaya Erken Matematı̇k Becerı̇lerinin Desteklenmesı̇
Tufan S.
,
Karasu N.
International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5.
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMA BECERİLERİNE İLİŞKİN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
CEYLAN M.
,
ERSOY SAĞLIK S.
,
ÖZGÜR YILMAZ Ç.
,
TUFAN S.
,
AYKUT Ç.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, ALANYA / ANTALYA, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6.
Öğretim Üyelerinin Öğretmen Adaylarının Seçimi, Yetiştirilmesi ve Mesleğe Kazandırılmasına İlişkin Görüşleri
KANYILMAZ E. S.
,
TUFAN S.
,
ZELZELE E. B.
,
TÜFEKCİ AKCAN A.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1150-1151, (Özet Bildiri)
7.
ÖZEL EĞİTİM ALANINDA ÇALIŞAN ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ BİRLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
FİLİZ S.
,
ÇELİK A.
,
TUFAN S.
,
KARAAHMETOĞLU B.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8.
Bir Ölçek geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi
Tufan S.
,
Karaahmetoğlu B.
,
Çelik A.
,
Kan A.
Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uygulamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
9.
Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool OMSAT YOBDA for Visually Impaired Students
ARSLANTEKİN B.
,
DOĞANAY BİLGİ A.
,
BÜYÜKÖZTÜRK Ş.
,
AKI E.
,
SAĞLIK S.
,
UYSAL M.
, et al.
INTCESS 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
10.
The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities
TUFAN S.
,
AYKUT Ç.
Educational Researchers and Publications Association, International Congress on Education 2015, 4 - 07 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1.
Çalışma Belleği ve Matematik
TUFAN S.
Çalışma Belleği, ÖZGÜR YILMAZ ÇAĞLA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.129-150, 2025
2.
İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretimi
Tufan S.
Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Doç. Dr. Eylem Dayı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.263-297, 2021
3.
Öz Değerlendirme ve Öz Pekiştirme
Tufan S.
Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Prof. Dr. Necdet Karasu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.113-146, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
18
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
8
Proje
6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları