Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN ÇOCUKLARIN GELİŞİM SÜREÇLERİNE ETKİSİ

Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Haziran 2024, ss.142-143, (Özet Bildiri)

3. ÖĞRENCİLERİN BECERİ TEMELLİ MATEMATİK SORULARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Haziran 2024, ss.118-119, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Mentor Öğretmen ve Öğrencilerle Deneyimleri

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.134-135, (Özet Bildiri)

6. Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretiminde WhatsApp Kullanımı: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, ss.217, (Özet Bildiri)

8. İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATIONULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.176-177, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlerin Matematik Öğretimi ve Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, ss.19, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Öğrencilerin ‘Etkili Ders’ Kavramına İlişkin Görüşleri: Lisans ve Lisansüstü Düzeyde Bir Durum Çalışması

10. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.278-288, (Tam Metin Bildiri)

11. Group Work in the Context of Teacher Education: Teacher Educators’Perceptions

10. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.187-190, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğrenmeyi Etkileyen Unsurlara İlişkin Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.1224-1233, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sürecine İlişkin Algıları

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.1572-1585, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Üst Bilişsel Okuma Farkındalıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.369-371, (Özet Bildiri)

15. Farkl Bakış Açılarından Yaşamboyu Öğrenme

8th International Congress on New Trends in Education- 8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.136, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Öğretmen Algısı: Bir Metafor Çalışması

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.146-155, (Tam Metin Bildiri)

17. Lisansüstü Öğrencilerin Bakış Açısından Akademik Yaşam

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.109-118, (Tam Metin Bildiri)

18. Meslek Yüksekokulları Elektrik Programı Elektrik Makineleri I Dersinin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

International Conference On New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Haziran 2016, ss.424-431, (Tam Metin Bildiri)

20. The attitudes of university students towards learning

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.947-953, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. İlköğretimde Ev ödevlerinin Eğitimde Başarıya Etkisi Konusunda Veli Görüşleri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Dayalı Yansıtıcı Düşünme Becerileri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.295-296, (Özet Bildiri)

23. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri Kullanma Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. International Conference on new Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

24. Öğretmenlerin Kulandıkları Sınıf Kurallarını Belirleme Stratejileri: Öğretmen ve Öğretmen Adayları Görüşleri

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)

25. The relationsip between the use of metacognitive strategies and reading comprehension

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2301-2305, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

26. The Views of BELTEK Participants on Their BELTEK Courses

Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM VE SORUNLARI

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE SORUNLARI, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.264-271, 2022

2. ÖĞRENME ÖĞRETME STRATEJİ VE MODELLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Ünsal Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.139-173, 2021

3. 5. Bölüm: Akademisyenlerin öğretim yaklaşımları konusunda nitel bir araştırma: Akademisyen ve öğretmen adaylarının görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-79, 2017

4. 7. Bölüm: Eğitim Açısından Toplumsal Değişme ve Yenileşme

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Karip Emin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-179, 2015

5. Bölüm 5: Öğrenme ve Öğretme Stratejileri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Filiz, Büyükalan Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-114, 2014

6. Bölüm 10: İlköğretim Ders Programlarının Değerlendirilmesi: F- İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi

Konu Alanı Ders Kitabı İceleme Kılavuzu, Prof.Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.296-313, 2011

7. Eğitimin Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Emin Karip, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-19, 2007

8. Teknik Liselerin Değerlendirilmesi

M.E.B.Mesleki ve Teknik Eğitim Araştırma ve Geliştirme Merkezi Yayınları, No: 12, Ankara, 1997
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları