Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretiminde WhatsApp Kullanımı: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, ss.217

İngilizce Öğretmenlerinin İngilizce Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATIONULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.176-177

Öğretmenlerin Matematik Öğretimi ve Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, ss.19 Sürdürülebilir Kalkınma

Group Work in the Context of Teacher Education: Teacher Educators’Perceptions

10. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.187-190

Öğrenmeyi Etkileyen Unsurlara İlişkin Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.1224-1233

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sürecine İlişkin Algıları

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.1572-1585

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Üst Bilişsel Okuma Farkındalıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.369-371

Farkl Bakış Açılarından Yaşamboyu Öğrenme

8th International Congress on New Trends in Education- 8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.136

Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Öğretmen Algısı: Bir Metafor Çalışması

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.146-155

Lisansüstü Öğrencilerin Bakış Açısından Akademik Yaşam

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.109-118

The attitudes of university students towards learning

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.947-953 identifier

İlköğretimde Ev ödevlerinin Eğitimde Başarıya Etkisi Konusunda Veli Görüşleri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011

İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Dayalı Yansıtıcı Düşünme Becerileri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.295-296

Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri Kullanma Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. International Conference on new Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011

Öğretmenlerin Kulandıkları Sınıf Kurallarını Belirleme Stratejileri: Öğretmen ve Öğretmen Adayları Görüşleri

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.379-386

The relationsip between the use of metacognitive strategies and reading comprehension

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2301-2305 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

The Views of BELTEK Participants on Their BELTEK Courses

Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.149-158

Kitap & Kitap Bölümleri

MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM VE SORUNLARI

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE SORUNLARI, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.264-271, 2022

ÖĞRENME ÖĞRETME STRATEJİ VE MODELLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Ünsal Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.139-173, 2021

5. Bölüm: Akademisyenlerin öğretim yaklaşımları konusunda nitel bir araştırma: Akademisyen ve öğretmen adaylarının görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-79, 2017

7. Bölüm: Eğitim Açısından Toplumsal Değişme ve Yenileşme

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Karip Emin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-179, 2015

Bölüm 5: Öğrenme ve Öğretme Stratejileri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Filiz, Büyükalan Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-114, 2014

Bölüm 10: İlköğretim Ders Programlarının Değerlendirilmesi: F- İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi

Konu Alanı Ders Kitabı İceleme Kılavuzu, Prof.Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.296-313, 2011

Eğitimin Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Emin Karip, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-19, 2007

Teknik Liselerin Değerlendirilmesi

M.E.B.Mesleki ve Teknik Eğitim Araştırma ve Geliştirme Merkezi Yayınları, No: 12, Ankara, 1997

Metrikler

Yayın

48

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları