Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teachers' Curriculum Literacy and CurriculumFidelity: Differences According to Certain Variables
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.14, sa.1, ss.1-23, 2023 (Hakemli Dergi)
Using WhatsApp in Math Classes in High Schools:Teachers' and Students' Opinions
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, cilt.5, sa.2, ss.182-191, 2022 (Hakemli Dergi)
SECONDARY ENGLISH TEACHING PROGRAMS IN TURKEY AND KOSOVO: A COMPARISON IN TERMS OF THE ITEMS OF THE CURRICULUM
PRIZREN SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.6, sa.1, ss.58-72, 2022 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF SELF-REGULATED LEARNING ON STUDENTS’ LIFELONG LEARNING AND CRITICAL THINKING TENDENCIES
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.78, ss.934-960, 2021 (Hakemli Dergi)
İngilizce Öğrenme ve Öğretmeyle İlgili Araştırmaların Farklı Değişkenler Açısından Analizi: Kosova ve Arnavutluk Örneği
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.1, ss.325-343, 2020 (Hakemli Dergi)
Lisans Ogrencilerinin Ust Bilissel Okuma Farkindaliklari: Cesitli Degiskenlere Gore Bir Inceleme
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.30, ss.199-216, 2019 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ÜSTBİLİŞSEL OKUMA FARKINDALIKLARI
Türkiye Sosyal Araştırmalar Degisi
, cilt.23, sa.2, ss.437-450, 2019 (Hakemli Dergi)
Self Regulated Learning Questionnaire: Reliability and Validity Study
Educational Policy Analysis and Strategic Resaerch
, cilt.13, sa.4, ss.108-123, 2018 (Hakemli Dergi)
Reflective Thinking Skills of Primary Scool Students Based on Problem Solving Ability
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.5, ss.41-48, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 ve 5 Sınıflarda verilen Ev Ödevleri Konusunda Veli Görüşleri
G.Ü. Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi
, sa.29, ss.29-41, 2012 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet Dönemi Mesleki ve Teknik Eğitim Reformları
E.Ü. Ege Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.39-59, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.99-116, 2002 (Hakemli Dergi)
Yapısalcı Öğrenme Ortamları ve Öğretmenin Rolü
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.284, ss.39-44, 2002 (Hakemli Dergi)
Düşünme Becerilerini Geliştirme ve Düşünmenin Öğretimi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.152, ss.73-79, 2001 (Hakemli Dergi)
Demokratik Değerlerin Benimsenmesinde Eğitimin Rolü
Yeni Türkiye Dergisi
, sa.3, ss.599-601, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ve Üst Bilişsel Okuma Farkındalıkları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.369-371
İlköğretimde Ev ödevlerinin Eğitimde Başarıya Etkisi Konusunda Veli Görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Dayalı Yansıtıcı Düşünme Becerileri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.295-296
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri Kullanma Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
II. International Conference on new Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM VE SORUNLARI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE SORUNLARI, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.264-271, 2022
ÖĞRENME ÖĞRETME STRATEJİ VE MODELLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Ünsal Haluk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.139-173, 2021
7. Bölüm: Eğitim Açısından Toplumsal Değişme ve Yenileşme
Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. Karip Emin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-179, 2015
Bölüm 5: Öğrenme ve Öğretme Stratejileri
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Filiz, Büyükalan Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-114, 2014
Bölüm 10: İlköğretim Ders Programlarının Değerlendirilmesi: F- İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi
Konu Alanı Ders Kitabı İceleme Kılavuzu, Prof.Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.296-313, 2011
Teknik Liselerin Değerlendirilmesi
M.E.B.Mesleki ve Teknik Eğitim Araştırma ve Geliştirme Merkezi Yayınları, No: 12, Ankara, 1997