Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2011 - 2017 Doç.Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 2007 Bölüm Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Bilişsel tanı modellerinde yapısal eşitlik modeli ile q-matris doğruluğunun belirlenmesi
TAN Ş. (Danışman)
-
Değişen madde fonksiyonu belirleme yöntemlerinin test parametreleri kestirimlerine, karar çalışmalarına, g ve phi katsayılarına etkisi
TAN Ş. (Danışman)
S.PEKTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Grup değişmezliği özelliğinin farklı eşitleme yöntemlerinde eşitleme fonksiyonları üzerindeki etkisi
TAN Ş. (Danışman)
H.TANBERKAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Yazılı anlatım becerisi puanlama anahtarının güvenirliğinin klasik test, genellenebilirlik ve madde tepki kuramlarına göre incelenmesi
TAN Ş. (Danışman)
-
Grup Değişmezliği Özelliğinin Farklı Eşitleme Yöntemlerinde Eşitleme Fonksiyonları Üzerindeki Etkisi
TAN Ş. (Danışman)
-
Değişen Madde Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin Test Parametreleri Kestirimlerine, Karar Çalışmalarına, G Ve Phi Katsayılarına Etkisi
TAN Ş. (Danışman)
-
Ülke özelliklerinin TIMSS 2011 sekizinci sınıf matematik başarısına çok düzeyli etkileri
TAN Ş. (Danışman)
-
Kısa cevaplı matematik yazılı sınavının genellenebilirlik kuramı ve test tekrar test yöntemiyle güvenirliğinin kıyaslanması
TAN Ş. (Danışman)
-
Derecelendirilmiş Tepki Modeli temelli parametre kestiriminde normalliğin ihlalinin ölçme kesinliğine etkisi
TAN Ş. (Danışman)
Y.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Derecelendirilmiş Tepki Modeli Temelli Parametre Kestiriminde Normalliğin İhlalinin Ölçme Kesinliğine Etkisi
TAN Ş. (Danışman)
-
Matematiksel muhakeme becerisinin ölçülmesinde Klasik Test Kuramı ile genellenebilirlik kuramındaki farklı desenlerin karşılaştırılması
TAN Ş. (Danışman)
-
Öğrenci ve Okul Değişkenlerinin SBS Matematik Başarısı ve Gelişimine Etkileri: Üç Düzeyli Hiyerarşik Lineer Gelişim Modeli ile Bir İnceleme
TAN Ş. (Danışman)
-
Psikolojik ölçeklerde ROC analizi yöntemiyle standart belirleme
TAN Ş. (Danışman)
-
Öğrenci ve okul değişkenlerinin SBS matematik başarısı ve gelişimine etkileri: Üç düzeyli hiyerarşik lineer gelişim model ile bir inceleme
TAN Ş. (Danışman)
E.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematik öğretiminde yeni yaklaşımlara yönelik bilgi düzeyleri ve görüşleri: Bursa ili örneği
TAN Ş. (Danışman)
E.UMDU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinde gözlenen istenmeyen öğrenci davranışları ve öğretmenlerin bunlarla başa çıkma yöntemleri
TAN Ş. (Danışman)
B.NEYİŞÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutum düzeyleri
TAN Ş. (Danışman)
S.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde oluşturulan hedef-davranışlarının erişi düzeyi
TAN Ş. (Danışman)
H.KARAKAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002