Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
Scopus (11)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. VIEWS OF SCIENCE TEACHERS ON ELECTROMAGNETIC POLLUTION KNOWLEDGE AND EDUCATION

socrates 7th applied and social sciences congress, Venice, İtalya, 20 - 23 Temmuz 2023, ss.70-71, (Özet Bildiri)

2. İLKÖĞRETİM 8.SINIF FEN BİLGİSİ DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN ÇOKLU ZEKÂ KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ

4. ULUSAL DİSİPLİNLER ARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ 1-2 Ağustos 2021, 1 - 02 Ağustos 2021, ss.28-29, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. HÜCRE KONUSUNDA RESFEBE SORULARININ HAZIRLANMASI VEÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜġLERĠNĠN ALINMASI

ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2019, ss.198-202, (Tam Metin Bildiri)

7. Fen Derslerinde Oyun Temelli Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısı ve Bilgilerin Kalıcılığı Üzerine Etkisi

RESS Congress III. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.50-56, (Tam Metin Bildiri)

8. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİ

İSOEVA 2018, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.822-830, (Tam Metin Bildiri)

9. FEN EĞİTİMİNDE BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: HÜCRE BİLGİSİ BAŞARI TESTİ

İSOEVA 2018, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.199-210, (Tam Metin Bildiri)

12. BİR ÇEVRESEL TUTUM ÖLÇEĞİNİN UYARLANMASI

İSOEVA 2017, Bodrum, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.397-398, (Özet Bildiri)

17. Eko Okullarda Ve Klasik Okullarda 8 Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Cinsiyete Göre Karşılaştırılması

International Teacher Education Conference (ITEC 2016), Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

24. Three biological methods for assessment and monitoring of water quality of aquatic ecosystems in Turkey

Third aquaculture symposium of Eastern Turkey, Türkiye, 01 Ocak 1998, (Tam Metin Bildiri)

25. A new approach to the irrigation water quality criteria in Turkey Ankara Stream International Conference on Water management salinity and pollution control towards sustainable irrigation in the Mediterranean Region

International Conference on "Water management, salinity and pollution control towards sustainable irrigation in the Mediterranean Region, Bari, İtalya, 22 - 26 Eylül 1997, cilt.4, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. A research on the water quality of the Kirmir Stream

Su ve Çevre Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Haziran 1997, ss.339-346, (Tam Metin Bildiri)

27. Kirmir Çayında taban büyük omurgasızlarının dağılımı üzerine bir araştırma

XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 20 Eylül 1996, ss.53-62, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Ankara Çayı Su kalitesi

İçme Suyu Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 1996, (Özet Bildiri)

29. Monitoring and evaluation of ecological situation of Ankara Stream

Internationale Fachtagung Fluss und Landschaft, Ökologische Entwicklungskonzepte, Würzburg, Almanya, 22 Mayıs 1996, (Özet Bildiri)

30. Evaluation of water quality of Ankara Stream using physico-chemical and biological parameters.

XII. National Congress of Biology, Edirne, Türkiye, 08 Temmuz 1994, ss.235-240, (Tam Metin Bildiri)

31. Determination of water quality in Ankara Stream.

Third National Congress of Nuclear Agriculture, Ankara, Türkiye, 01 Ocak 1994, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

1. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hücre Bölünmesine İlişkin Öğrenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Nitel Bakış Açısı ile

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, AYDIN ABDULLAH, DOĞAN ALEV, Editör, AKADEMİSYEN, Ankara, ss.59-76, 2024

2. Elektromanyetik Kirlilik Bilgisi Ve Eğitimi Konusunda Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

SOSYAL VE FEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR , DÖKME İLBİLGE, YÜZÜAK AHMET VOLKAN, Editör, AKADEMİSYEN, Ankara, ss.75-101, 2024

3. Resfebe Hücre Başarı Testinin Geliştirilmesi ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Test Hakkındaki Görüşleri

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, AKADEMİSYEN, Ankara, ss.125-143, 2024

4. ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEPREM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

SOSYAL VE FEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, DÖKME İLBİLGE, YÜZÜAK AHMET VOLKAN, Editör, AKADEMİSYEN, Ankara, ss.103-124, 2024

5. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNE YENİ BİR BAKIŞ: SANAL LABORATUVAR

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.67-76, 2023

6. Kavram Haritası Destekli Jigsaw I Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Jigsaw Tekniği Hakkında Öğrenci Görüşleri

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ IX, Prof. Dr. İlbilge DÖKME, Doç. Dr. Ahmet Volkan YÜZÜAK, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.175-192, 2023

7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE VE BÖLÜNMELER ÜNİTESİNE YÖNELİK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Abdullah Aydın,Alev Doğan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.167-180, 2023

8. Bölüm 4: EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR: DİJİTAL GERÇEKLİKLER

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Alev Doğan,Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.47-57, 2022

10. OYUN TEMELLİ ÖĞRENMENİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN AKADEMİK BAŞARILARI VE BİLGİ KALICILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - V, Dökme İlbilge, Yüzüak Ahmet volkan, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.275-296, 2022

11. Bölüm 2: MOBİL ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Semra Benzer,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.29-39, 2021

12. Bölüm 3: ORTAOKUL ÖĞRECİLERİNİN ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI VE ÇEVRE SORUNLARINA FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Semra Benzer,Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.41-61, 2021

13. Chapter: 3 Comparison of Students at Eco-schools, Eco-Schools With Green Flag And Ordinary Primary Schools in terms of Environmental Literacy

Special Topics in Science Education Research, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.35-55, 2020

14. Bölüm 3 Revize Edilmiş Bilimsel Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.33-44, 2020 Creative Commons License

15. Bölüm 12: Herbaryum Materyali ve Teşhis Anahtarı Kullanımının Bitkilerin Çeşitlerini Öğrenmede Öğrenci Başarısına Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-187, 2020

16. Revize Edilmiş Bilimsel Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge Dökme, Semra Benzer, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.33-44, 2020

20. Status of Biological Diversity in various Aquatic Ecosystems in Turkey and Suggestions for their Maintenance

Biological Diversity Action Plan (in Turkey); Wetland, River, Marine, Lake, Island and Cave Ecosystems, Report to World Bank, Nilgün Kazancı,İlhami Kiziroğlu,Ahmet Kıdeyş, Editör, İmaj Yayıncılık, Ankara, ss.62-119, 1995 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

107

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

140

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları