Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2005 - 2010 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1999 - 2005 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1983 - 1999 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetilen Tezler
-
Işık kirliliği konusunda Arduino uygulamalarına dayalı STEM etkinliklerinin Fen Bilimleri öğretmen adaylarının STEM eğitimi farkındalıklarına, teknolojiye ve çevreye yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
Girgin S. (Danışman)
E.Demirci(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İLKÖĞRETİM 8. SINIF FEN BİLGİSİ DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN ÇOKLU ZEKÂ KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ
Girgin S. (Danışman)
-
Resfebe hücre başarı testinin geliştirilmesi ve fen bilimleri öğretmen adaylarının test hakkındaki görüşleri
GİRGİN S. (Danışman)
-
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaöğretim öğrencilerinin fen bilimleri dersi başarı, tutum ve motivasyonuna etkisi
Girgin S. (Danışman)
-
İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Hücre Konusunda Sanal Gerçeklik Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısı ve Derse Karşı Tutumuna Etkisi
Girgin S. (Danışman)
-
OYUN TEMELLİ ÖĞRENMENİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN AKADEMİK BAŞARILARI VE BİLGİ KALICILIĞI ÜZERİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Girgin S. (Danışman)
-
Bitki materyali ve teşhis anahtarı kullanımının bitkilerin çeşitliliğini öğrenmede öğrencilerin akademik başarısına ve bilginin kalıcılığına etkisi
Girgin S. (Danışman)
-
2-MEV (İki faktörlü çevresel değerler modeli) tutum ölçeğinin Türkçeye adaptasyonu
GİRGİN S. (Danışman)
-
Ortaokul fen bilimleri dersinde Jigsaw I ve kavram haritası destekli jigsaw I tekniği kullanmanın başarı, tutum ve kalıcılık üzerine etkisi
GİRGİN S. (Danışman)
-
Eko-okullar ile klasik-okullardaki 8. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarının karşılaştırılması ve öğrenci görüşleri
GİRGİN S. (Danışman)
-
Bazı Bitkilerin Doğal Ortamında Teşhisi İçin Kullanılmak Üzere Bir Öğretmen Kılavuz Kitabının Geliştirilmesi (Kızılcahamam Soğuksu Milli Parkı Örneği)
GİRGİN S. (Danışman)
-
ULUSLAR ARASI ÇEVRE EĞİTİMİ PROJELERİNİN TÜRKİYEzDE UYGULANABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: GLOBE PROJESİ
GİRGİN S. (Danışman)
-
İlköğretim 8 sınıf fen bilgisi dersinde kalıtım ünitesinin işlenmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına ve kalıcılığına etkisi
GİRGİN S. (Danışman)
-
Yeşil bayraklı eko-okullarla normal eko-okulların çevreye yönelik bilinç düzeylerinin karşılaştırılması
GİRGİN S. (Danışman)
-
KLASİK OKULLAR İLE EKO-OKULLAR VE YEŞİL BAYRAKLI EKOOKULLARIN ÇEVRE EĞİTİMİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
GİRGİN S. (Danışman)
-
GEZİ-GÖZLEM YÖNTEMİNİN BİYOLOJİ ÖĞRETİMİNDEKİ ÖNEMİ VE DİĞER ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ARASINDAKİ YERİ (Ankara İli Örneği)
GİRGİN S. (Danışman)
-
Ortaöğretimde insanda destek ve hareket sistemleri konusunun çoklu zeka temelli işlenmesinin öğrenci başarısı üzerine etkisi
GİRGİN S. (Danışman)
N.AKMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Biyoloji bölümü öğrencilerinin alandaki gelişmeleri takip edebilmelerine ilişkin görüşleri
GİRGİN S. (Danışman)
Y.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim Okullarında çevre eğitimi (eko-okulların ve diğer okulların karşılaştırılması)
GİRGİN S. (Danışman)
S.AKTEPE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005