Yayınlar & Eserler

Makaleler 58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (2)
Scopus (31)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 80

1. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim Gösterileri Hakkındaki Görüşleri

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. Zeka Oyunlarıyla Fen Öğretiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.3-4, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarının Fen Başarısına Etkisinin Araştırılması

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.7-8, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 3D Teknolojilerini Uygulama Deneyimleri: Hücre ve Hücre Organelleri

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, , Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.6-7, (Özet Bildiri)

5. . Sınıf Ögretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarımı Uygulamaları: Kodu Game Lab Örnegi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.470-471, (Özet Bildiri)

6. STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

7. STEM Etkinlik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Algılarına Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

8. Pre-Service Science Teachers Experience with 3d Digital Design Technology

GLOBETSonline: International Conferenceon Education, Technology and Science, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)

10. Ortaokul Öğrencilerinin Hedef Kazanımlara Ulaşmalarında Dijital Oyunların Etkisi

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. 5. sınıf öğrencilerinin Görsel Okuma yazma içeriğiyle destekli fen bilimleri dersi

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Karagöz-Hacivat Diyalogları ile Fen Eğitimi:”Destek ve Hareket Sistemi” Konusu Örneği

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Eğitici Drama Yöntemi ile Fen Eğitimi:”Mikroplarla Savaş” Konusu Örneği

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. Drama teknikleriyle fen eğitimi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Kukla diyaloglarıyla fen eğitimi

Uluslararası eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. The ınfluence of visual reading skills on the successes of the 7th grade students science course

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Science Education with Turkish Shadow Puppetry

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Science with puppets

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

23. Examining Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Esteem Of Science and Chemistry Teachers

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. Investigation of students academic achivements in science courses supported by visual literacy content

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Autentic learning activities in environmental education

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumlarının Araştırılması Poster Uygulamaları

II. Eurasian Educational Research Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

37. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara ilişkin haberdarlık düzeyleri ve bilgilenme kaynakları

International Conference on New Horizons(INTE) 2014, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

38. Investigation of the preservice science teachers pedagogical content knowledge about the nature of science

4th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE) 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

39. Science teachers' views about NOS and the place of NOS in science teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3476-3483, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution

Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

41. Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

I. Uluslararası Türkiye Eğiitm Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

42. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bilimin doğası alan bilgilerinin araştırılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.448-449, (Özet Bildiri)

43. Bazi Çevre Konulariyla İlgili Sinif İçi Poster Uygulamalarinin Öğretmen Adaylarinin Zihinsel Yapilarina Etkisi

3. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2011, ss.332-347, (Tam Metin Bildiri)

44. Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

45. Examining primary school students' attitudes towards science in terms of gender, class level and income level

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2582-2588, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

48. Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

50. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution

12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

51. Elimination of Misconceptions Trough The Use Of Concept Maps

The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 Eylül 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

52. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

European Science Education Research Association (ESERA) İstanbul, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

53. An Analysis of Preservıce Science and Technology Teachers’ Attıtudes Towards Environment’’, European Science Education Research Association (ESERA)

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

54. Elementary School Students’ Experıences with Posters as an Authentıc Assessment Approach in a Scıence and Technology Course’

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

55. Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

56. Using Concept Maps as an Assessment Tool in Science Education and Comparison with the Achievement Test

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

57. Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76, (Özet Bildiri)

58. Elimination of misconceptions about Electricity through the use of Concept Maps’’, The Sixteen International Conference on Learning

The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

59. Using Concept Maps for the Elimination of Misconceptions Related to Pressure

The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

60. Use of Diaries fort he purpose of Determining Students’Opinions on Conceptual Mapping’

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

62. Poster Sessions as an Authentic Assessment Approach in an Open-Ended University General Chemistry Laboratory’

Word Conference on Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 04 Şubat 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

63. Poster sessions as an authentic assessment approach in an open-Ended University general chemistry laboratory

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.829-833, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

64. Solvent and Structural Effects on Ionization Constants of Some Pyrazole Carboxylic Acids Derivatives

Sixth International Conference of the Chemical Societies of the South-Eastern european Countries, Sofija, Bulgaristan, 10 Eylül 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

65. İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10, (Özet Bildiri)

66. Potentiometric Studies on the Protonation Equilibria of some Selected Aliphatic Alanine Dipeptides in Ethanol-Water Mixtures’’

4th Black See Basin Conference on Analytical Chemistry, Sofija, Bulgaristan, 19 Eylül 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)

67. Bazı Dipeptitlerin Protonasyon Sabitlerinin Su ve Etanol Su Ortamlarında Potansiyometrik Yöntemle Tayini

21.Ulusal Kimya Kongresi,İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 23 Ağustos 2007, ss.1-2, (Özet Bildiri)

69. Comparing Multiple Intelligences Approach with Traditional Teaching on Eighth Grade Students' Achievement toward Science’

AERA Annual Meeting, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 09 Nisan 2007, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

70. The solid-state lead ion-selective electrode

3rd Black Sea Basin Conference on Analytical Chemistry, Constanta, Romanya, 12 - 14 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

71. Özel Öğretim Yöntemleri Derslerinin Etkinliği: Kimyasal Denge, XII. Eğitim Bilimleri Kongresi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Ekim 2004, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

73. Effects Of Students’ Pre- and Post-Laboratory Concept Maps On Students’Attitudes Toward Chemistry Laboratory In University General Chemistry

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

75. Modeling The Activities of Scientists: Prospective Science Teachers Poster Presentation In A STS Course

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

76. Bazı Amino Asitlerin Etil ve Metil Esterlerinin Stokiyometrik Protonasyon Denge Sabitlerinin Tayini

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

77. Kalikstaç[4]Aren Kullanılarak Gümüş İyon-Seçici Elektrot Yapımı

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2, (Özet Bildiri)

78. Hydrogen Ion-Selective Poly(vinyl chloride) Membrane Electrode Based on A Crowncalix [4] Arene

The Sixth International Symposium On New Trends in Chemistry-Analytical Chemistry and Society, Al-Kharijah, Mısır, 04 Ocak 2003, ss.1-2, (Özet Bildiri)

79. Bazı a-Amino Asitlerin Etanol-Su Ortamında Mikroskopik Protonasyon Sabitlerinin Tayini

XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)

80. 25,27-Disiyonometoksi-26,28-Dihidroksi-Kaliks[4]Arenin pH Elektrodunda Nötral Taşıyıcı Olarak Kullanımı

I. Ulusal Analitik Kimya Kongresi, Bursa, Türkiye, 03 Temmuz 2002, ss.1-2, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

2. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK MOTİVASYONLARINDA DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-13, 2022 Creative Commons License

3. TASARIM TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan,Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.149-166, 2022 Creative Commons License

5. FEN BİLİMLERİ DERSİ GÖRSEL OKURYAZARLIK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, ilbilge Dökme,Semra Bener, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.95-107, 2020 Creative Commons License

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OTANTİK ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: ÇEVRE EĞİTİMİ

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.129-144, 2020 Creative Commons License

7. Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.129-144, 2020

8. Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme

Çevre Eğitimi, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019

9. Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019

11. Susuz Ortam Titrasyonları

GENEL KİMYA 3 ANALİTİK KİMYA, Bağ Hüseyin,Kendüzler Erdal, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2017

13. İşbirlikli Öğrenme Yöntemi

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-200, 2011
Metrikler

Yayın

181

Yayın (WoS)

34

Yayın (Scopus)

35

Atıf (WoS)

443

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

455

H-İndeks (Scopus)

13

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

44

Proje

8

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları