Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim Gösterileri Hakkındaki Görüşleri

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.1-2

Zeka Oyunlarıyla Fen Öğretiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.3-4

Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonlarının Fen Başarısına Etkisinin Araştırılması

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.7-8

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 3D Teknolojilerini Uygulama Deneyimleri: Hücre ve Hücre Organelleri

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, , Ankara, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2022, ss.6-7

. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Dijital Oyun Tasarımı Uygulamaları: Kodu Game Lab Örnegi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.470-471

STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020

STEM Etkinlik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Algılarına Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020

Pre-Service Science Teachers Experience with 3d Digital Design Technology

GLOBETSonline: International Conferenceon Education, Technology and Science, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2020

Ortaokul Öğrencilerinin Hedef Kazanımlara Ulaşmalarında Dijital Oyunların Etkisi

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018

5. sınıf öğrencilerinin Görsel Okuma yazma içeriğiyle destekli fen bilimleri dersi

The 27Th International Congress on Educational Sciences, 20 - 22 Nisan 2018

Karagöz-Hacivat Diyalogları ile Fen Eğitimi:”Destek ve Hareket Sistemi” Konusu Örneği

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Eğitici Drama Yöntemi ile Fen Eğitimi:”Mikroplarla Savaş” Konusu Örneği

International Conference on STEM and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Drama teknikleriyle fen eğitimi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017

Kukla diyaloglarıyla fen eğitimi

Uluslararası eğitim Yönetimi Formu, 19 - 21 Ekim 2017

Science Education with Turkish Shadow Puppetry

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017

Science with puppets

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017

Autentic learning activities in environmental education

26. International Conference on Educational Science, 20 - 22 Nisan 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumlarının Araştırılması Poster Uygulamaları

II. Eurasian Educational Research Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1

Investigation of the preservice science teachers pedagogical content knowledge about the nature of science

4th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE) 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014

Science teachers' views about NOS and the place of NOS in science teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3476-3483 identifier

Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution

Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322

Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

I. Uluslararası Türkiye Eğiitm Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bilimin doğası alan bilgilerinin araştırılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.448-449

Bazi Çevre Konulariyla İlgili Sinif İçi Poster Uygulamalarinin Öğretmen Adaylarinin Zihinsel Yapilarina Etkisi

3. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2011, ss.332-347

Examining primary school students' attitudes towards science in terms of gender, class level and income level

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2582-2588 identifier identifier

Elimination of Misconceptions Trough The Use Of Concept Maps

The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 Eylül 2009, ss.1-2

Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

European Science Education Research Association (ESERA) İstanbul, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009

Elementary School Students’ Experıences with Posters as an Authentıc Assessment Approach in a Scıence and Technology Course’

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2

Elimination of Misconceptions in Science Teaching Through the Use of Concept Maps

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2

Using Concept Maps as an Assessment Tool in Science Education and Comparison with the Achievement Test

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, ss.1-2

Using concept maps as an assessment tool in science education and comparison with the achievement test

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.76

Using Concept Maps for the Elimination of Misconceptions Related to Pressure

The Sixteen International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 01 Haziran 2009, ss.1-2

Use of Diaries fort he purpose of Determining Students’Opinions on Conceptual Mapping’

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-2

Poster Sessions as an Authentic Assessment Approach in an Open-Ended University General Chemistry Laboratory’

Word Conference on Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 04 Şubat 2009, ss.1-2

Poster sessions as an authentic assessment approach in an open-Ended University general chemistry laboratory

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.829-833 identifier identifier

Solvent and Structural Effects on Ionization Constants of Some Pyrazole Carboxylic Acids Derivatives

Sixth International Conference of the Chemical Societies of the South-Eastern european Countries, Sofija, Bulgaristan, 10 Eylül 2008, ss.1-2

İlköğretim öğrencilerinin kavram haritalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Fen günlükleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2008, ss.10

Potentiometric Studies on the Protonation Equilibria of some Selected Aliphatic Alanine Dipeptides in Ethanol-Water Mixtures’’

4th Black See Basin Conference on Analytical Chemistry, Sofija, Bulgaristan, 19 Eylül 2007, ss.1-2

Bazı Dipeptitlerin Protonasyon Sabitlerinin Su ve Etanol Su Ortamlarında Potansiyometrik Yöntemle Tayini

21.Ulusal Kimya Kongresi,İnönü Üniversitesi, Malatya, Türkiye, 23 Ağustos 2007, ss.1-2

The solid-state lead ion-selective electrode

3rd Black Sea Basin Conference on Analytical Chemistry, Constanta, Romanya, 12 - 14 Eylül 2005

Modeling The Activities of Scientists: Prospective Science Teachers Poster Presentation In A STS Course

18th International Conference on Chemical Education , İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.1-2

Bazı Amino Asitlerin Etil ve Metil Esterlerinin Stokiyometrik Protonasyon Denge Sabitlerinin Tayini

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2

Kalikstaç[4]Aren Kullanılarak Gümüş İyon-Seçici Elektrot Yapımı

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kimya 2004, Kars, Türkiye, 05 Temmuz 2004, ss.1-2

Hydrogen Ion-Selective Poly(vinyl chloride) Membrane Electrode Based on A Crowncalix [4] Arene

The Sixth International Symposium On New Trends in Chemistry-Analytical Chemistry and Society, Al-Kharijah, Mısır, 04 Ocak 2003, ss.1-2

Bazı a-Amino Asitlerin Etanol-Su Ortamında Mikroskopik Protonasyon Sabitlerinin Tayini

XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2002, ss.1-2

Kitap & Kitap Bölümleri

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK MOTİVASYONLARINDA DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-13, 2022 Creative Commons License

TASARIM TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ-III, Alev Doğan,Abdullah Aydın, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.149-166, 2022 Creative Commons License

FEN BİLİMLERİ DERSİ GÖRSEL OKURYAZARLIK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, ilbilge Dökme,Semra Bener, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.95-107, 2020 Creative Commons License

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OTANTİK ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: ÇEVRE EĞİTİMİ

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.129-144, 2020 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi

Fen Eğitimi Araştırmalarında Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.129-144, 2020

Çevre Eğitiminde Otantik Öğrenme

Çevre Eğitimi, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019

Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019

Susuz Ortam Titrasyonları

GENEL KİMYA 3 ANALİTİK KİMYA, Bağ Hüseyin,Kendüzler Erdal, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2017

İşbirlikli Öğrenme Yöntemi

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-200, 2011

Metrikler

Yayın

180

Atıf (WoS)

443

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

454

H-İndeks (Scopus)

13

Proje

8

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları