SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Measuring Disorientation Based on the Needleman-Wunsch Algorithm
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.2, ss.188-205, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ePortfolios: A Reflective Tool for Lifelong Learning in Teacher Education
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.2384-2417, 2023 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL)
, cilt.4, sa.2, ss.222-253, 2023 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.826-839, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.2, ss.435-448, 2017 (Hakemli Dergi)
Sokratik Diyalogdan Günümüze Yansıtma ve Yansıtıcı Sorular
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.122-142, 2017 (Hakemli Dergi)
Who need to have the ability to monitor learning Human or system
International Journal of Research in Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.14-17, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.253-277, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilimsel Dergilerin İş Süreçleri Yönetimini Gerçekleştiren Bir Yazılımın Kullanılabilirlik Araştırması Türkiye deki İlk Örneğin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.57-80, 2007 (Hakemli Dergi)
Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.19-32, 2007 (Hakemli Dergi)
Bilimsel Dergilerin İş Süreçleri Yönetimini Gerçekleştiren Bir Yazılımın Kullanılabilirlik Araştırması: Türkiye’deki İlk Örneğin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.57-80, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİK ARAÇ-GEREÇ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMU, TEKNOLOJİ KABUL DÜZEYLERİ VE TEKNOLOJİ ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2022
Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
Öğrencilerin Serbest Zamana Yönelik Tatmin Düzeyleri İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişki
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Uyarlanabilir Web Temelli Bir Öğrenme Ortamının Tasarlanması ve Geliştirilmesi: Örnek Bir Uygulama
International Conference on Educational Sciences (ICES’08), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1727-1733
Gezinme Adaptasyonu: Neden ve Nasıl?
International Educational Technology Conference (IETC2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.1130-1134
Kitap & Kitap Bölümleri
How can Web 2.0 technologies provide innovative and effective learning opportunities?
Computers and Education Volume 1, Abramovich S., Editör, Nova Science Publishers, Alabama, ss.121-133, 2012