Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2013 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çevre Bilimleri Anabilim Dalı (Disiplinlerarası)
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çevre Bilimleri Anabilim Dalı (Disiplinlerarası)
-
2005 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
1995 - 2002 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çevremühendisliği (Yl) (Tezli)
Yönetimsel Görevler
-
2012 - 2014 BAP Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
-
2008 - 2013 BAP Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çevre Bilimleri Anabilim Dalı (Disiplinlerarası)
-
2008 - 2012 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çevre Bilimleri Anabilim Dalı (Disiplinlerarası)
Akademi Dışı Deneyim
-
2012 - 2013 Danışman
Türkiye Belediyeler Birliği
Yönetilen Tezler
-
Farklı Özellikteki Organik Atıkların Biyogaz Üretim Potansiyelinin Belirlenmesi
-
Su Çerçeve Direktifi Kapsamında Baskı Ve Etki Analizi: Beyşehir Gölü Örneği, Türkiye
-
Lise 1. Sınıf Biyoloji Dersi Canlının Temel Birimi Hücre'' Konusunun Öğretiminde 5e Modelinin Öğrenci Başarısı Ve Tutumuna Etkisi
-
İçme sularında bisfenol-A araşırması: Ankara örneği
-
Termik santral soğutma sularının deniz suyu kalitesine etkisi
-
Gökçekaya Baraj Gölü dip sedimanının nütrient düzeylerinin belirlenmesi
-
Seyfe Gölü su kalitesi ve dip çamuru ağır metal özelliklerinin belirlenmesi
-
İLKÖĞRETİM 7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ÇEVRE KONULARININ ÖĞRETİMİNDE, YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA DAYALI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN ERİŞİNE ETKİSİ
-
6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK ÜNİTESİNDE KULLANILAN ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN DERSE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ
-
İLKÖĞRETİM 4., 5., 6. SINIFLAR FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANMASI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİ