SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocukların Sebze ve Meyve Tüketim Durumu: Anne veÇocuk Görüşleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.39, sa.2, ss.681-701, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Öncesi Öğretmenlerin Çocuk Kitabı Seçiminde Kullandıkları Ölçütlerin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.21, sa.3, ss.791-811, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Öncesi Dönem Çocukları (36-72 ay) İçin Özbakım Becerileri Ölçeği- Öğretmen Formu’xxnun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Çocuklar Ne Kadar Mutlu Bazı değişkenlere Göre Çocuklarda Mutluluğun Belirlenmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.7, sa.1, ss.16-24, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Çocuk Davranış Değerlendirme Ölçeği nin ÇODDÖ Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.12, sa.2, ss.702-718, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Büyük Ebeveyleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.7, sa.1, ss.707-726, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Büyük Ebeveynleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.7, sa.1, ss.707-726, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Effect of home-based education program on six-year old children’xxs acquisition of scientific concept
International Journal of Human Sciences, cilt.11, sa.1, ss.1-19, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Çevreye Karşı Motivasyon Ölçeği nin Okul Öncesi Öğretmen Adayları Üzerinde Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi., cilt.2, sa.1, ss.87-112, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Artık Materyal Çalışmalarının İncelenmesi
Eğitim Araştırmaları Dergisi, sa.13, ss.44-52, 2003 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
9 12 Yaş Çocuklarının Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere göre İncelenmesi
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.3, sa.1, ss.1-7, 2003 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okulöncesi Dönem Çocuklarının Öz Bakım Becerilerinin Annelerin Çalışıp Çalışmama Durumlarına Göre İncelenmesi
Hacetepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.19, ss.58-65, 2000 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Annelerinin Çocuk Kitabı Seçiminde Kullandıkları Ölçütlerin Eğitim Durumuna Göre İncelenmesi
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018
Okul Öncesi Eğitim Alan 5-6 YaĢ Çocuklarının Öğrenme Ġlgilerinin Belirlenmesi
2.Uluslararsı bilimsel araştırmalar kongresi (UBAK), 9 - 13 Mayıs 2018
“Hadi Yemeğe”: Okul Öncesi Çocukların Beslenme Davranışlarının İncelenmesi
1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018
STEAM Projelerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme İlgilerine Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM SÜRECİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA KARŞI TUTUM VE KAYGI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.496-498
Çocukların Sebze ve Meyve Tüketim Durumu: Anne ve Çocuk Görüşleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.218-219
Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan ”Öğretmenlik Uygulaması” Dersine İlişkin Beklentilerin Karşılaştırılması.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359-360
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam eden 36 72 aylık çocukların öz düzenleme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi- İnsan ve Toplum Bilimleri (İBAD-2016 ), 19 - 22 Mayıs 2016
Okul öncesi Öğretmen Adaylarının bilişim Teknolojileri Özyeterlik algıları Teknolojik Araç Gereç Kullanım Tutumları ve Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
EJER CONGRESS- 2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 8 - 10 Haziran 2015
Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının Belirlenmesi
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004
Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004
Okul öncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve Doğa Etkinlikleri ile İlgili Uygulamaların Belirlenmesi
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000
Ebeveynlerin Çocuklarının Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Çocuk Programlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001
Çalışan ve Çalışmayan Annelerin Çocuklarında Görülen Davranış Farklılıklarının İncelenmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
Alt ve Üst Sosyo ekonomik Düzeydeki Çocukların Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve doğa Etkinlikleri İle İlgili Uygulamaların Belirlenmesi
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.86-90
Examining Children’xxs Self-Care Abilities Due to Mother’xxs Educational Status
9. European Conference on Quality in Early Childhood Education, 1 - 04 Eylül 1999, ss.117-118
Kitap & Kitap Bölümleri
Resilience in Childhood and Family ’xxs Place
New Horizons in Early Childhood Education, Fatma Alisinanoğlu, Vedat Bayraktar, Ali İbrahim Can Gözüm, Editör, SRA Strategic Researcers Academy, ss.151-165, 2019
Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı İle Çocukların Duygusal Zekasının Desteklenmesi
Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, ULUTAŞ İLKAY, ÖMEROĞLU ESRA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-153, 2019
Okul Öncesi Eğitim Programında Aile Katılımı
Okul Öncesi Eğitimde Program: Kuramdan Uygulamaya, Özbey Saide, Demiriz Serap, Editör, Lisans, İstanbul, ss.237-264, 2019
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İlkay Ulutaş, Serap Demiriz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.274-315, 2018
Erken Çocukluk Döneminde Maskeler ve Maskeli Çocuk Oyunları
Erken Çocukluk Döneminde Dramatik Etkinlik Etkinlik Uygulamaları ve Kostüm Hazırlama, Pervan, Asiye Ulutaş, İlkay Demiriz, Serap Koca, Emine Koç, Fatma, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.79-104, 2018
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Öğrenme Merkezlerinin Düzenlenmesi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İlkay, Demiriz Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.385-409, 2018
Okul Öncesi Kurumlarında Öğrenme Merkezlerinin Düzenlenmesi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İlkay, Demiriz Serap, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.385-409, 2018
Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi
Hedef CS, 2017
Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitiminin Önemi ve Görsel Sanat Eğitimi Programı Özellikleri
Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi, Doç.Dr.İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-29, 2015
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Eğitim Ortamı ve Donanım
Anı Yayıncılık, 2011
3. Bölüm: Erken Çocukluk Döneminde Kullanılabilecek Kukla Çeşitleri
Erken Çocukluk Döneminde Dramatizasyon Araçları ve Kostüm Tasarımları, Demiriz. Serap, Koç. Fatma, Karadağ. Asiye, Koca, EmineUlutaş, İlkay, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.50-88, 2006
2.Bölüm: Erken Çocukluk Döneminde Kuklalar
Erken Çocukluk Döneminde Dramatizasyon Araçları ve Kostüm Tasarımları, Demiriz. Serap, Koç Fatma, Karadağ. Asiye, Koca, Emine Koca, Ulutaş İlkay, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.26-45, 2006
5.Bölüm: Erken Çocukluk Döneminde Kostüm ve Aksesuarlar
Erken Çocukluk Döneminde Dramatizasyon Araçları ve Kostüm Tasarımları, Demiriz. Serap, Koç. Fatma, Karadağ. Asiye, Koca, Emine Ulutaş, İlkay, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.130-148, 2006