Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (12)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (27)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

2. Examination of Secondary School Students’ Pseudo-scientific Beliefs in Terms of Different Variables

15th International Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, 13 Şubat 2025, (Özet Bildiri)

3. Kuantum Öğrenme Modelinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Biyoçeşitlilik Farkındalık Düzeylerine Etkisi

EDUCongress2024 - Internetional Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Esnek Soruşturma Temelli Öğretime Dayalı Tasarlanan Özgün Etkinliklerin Çevre Etiği Farkındalığı Üzerine Etkisi

10. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 11 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

5. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerinin Kuşak Değişkenlerine Göre İncelenmesi

20. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, (UBAK), Türkiye, 29 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

6. Etkinlik Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Evrensel Ahlaki Değerlerine Etkisi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

7. Yenilikçi tematik öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin 21.yüzyıl becerilerine etkisi

Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS), Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

9. ATÖLYE ÇALIŞMASI- Kullan Atma, Atıkları Sıfırla!

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

10. Öğretmenlerin Sıfır Atık Farkındalık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Educongress - International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

11. Fen Eğitiminde Çizgi Film Kullanımı: Sistematik Derleme Çalışması

Educongress - International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

12. ATÖLYE ÇALIŞMASI- Lego ile Kuvvet - Hareket II

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

13. Üniversite Öğrencilerinin Sınavlardan Önceki Gece Uyku Sürelerinin Akademik Başarılarına Etkisi

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

19. ATÖLYE ÇALIŞMASI- Lego ile Kuvvet - Hareket

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

20. Lego Educatıon Brıckq Motıon Essentıal Destekli Fen Öğretiminin Özel Yetenekli Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

22. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Jetlag Sürelerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi., 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

23. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

24. Eğitsel Film Destekli Tahmin Gözlem AçıklamaYönteminin Çevre Sorunları ve Elektromanyetik KirliliğeYönelik Farkındalığa Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

28. Madde ve Isı Ünitesi’nin Öğretiminde Kullanılan Eğitsel OyunlarınÖğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

ERPA, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bir Araştırma Tasarlayabilme Durumları ve Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA , International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

30. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının PISA’ ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), 9 - 11 Nisan 2018, ss.78, (Özet Bildiri)

31. Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

33. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

34. Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

40. Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates

ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)

41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

42. Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

43. Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

45. Determination of candidate science teachers' attitudes towards computer assisted teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3564-3567, (Tam Metin Bildiri) identifier

46. Effect of the portfolio on the students' removal of failure causes

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3886-3890, (Tam Metin Bildiri) identifier

47. Determination of candidate science teachers' eco-centered perspective level

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3568-3572, (Tam Metin Bildiri) identifier

49. Determination of candidate science teachers' knowledge levels towards environmental problems

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2781-2784, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

50. The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes

XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

51. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution

12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

56. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri

1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 22

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XII, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.61-71, 2025

2. Disiplinlerarası Tematik Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XIII, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.1-14, 2025

3. Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024

4. Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024

5. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023

6. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023

7. Innovative Thematic Activities in Sustainable Development Education

Current Studies in Environmental Education, ERTEN SİNAN, ATMACA AKSOY CEREN AYŞE, Editör, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.211-234, 2023

8. Environmental Problems

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.306-338, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Energy Resources and Energy Conservation

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.339-371, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020

12. 3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019

13. 2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019

14. 10. Bölüm: Tahmin Gözlem Açıklama

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-234, 2014

15. 5. Bölüm: Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2014

17. Biyoteknoloji ve Genetik Kopyalama

Biyolojide Özel Konular, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.189-212, 2009

18. Çevre Kirliliği ve Nedenleri

Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009

19. Canlılar ve Çevre

Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009

20. Fizik Deneyleri

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009

21. 4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009

22. 2. Bölüm: Canlılar ve Çevre

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
Metrikler

Yayın

137

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1285

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

202

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Sobiad)

32

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

514

Proje

5

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları