Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Etkinlik Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Evrensel Ahlaki Değerlerine Etkisi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024

Yenilikçi tematik öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin 21.yüzyıl becerilerine etkisi

Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS), Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024

ATÖLYE ÇALIŞMASI- Kullan Atma, Atıkları Sıfırla!

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023

ATÖLYE ÇALIŞMASI- Lego ile Kuvvet - Hareket II

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023

Fen Eğitiminde Çizgi Film Kullanımı: Sistematik Derleme Çalışması

Educongress - International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023

ATÖLYE ÇALIŞMASI- Lego ile Kuvvet - Hareket

II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020

Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates

ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120

Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015

Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Determination of candidate science teachers' attitudes towards computer assisted teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3564-3567 identifier

Determination of candidate science teachers' eco-centered perspective level

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3568-3572 identifier

Effect of the portfolio on the students' removal of failure causes

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3886-3890 identifier

Determination of candidate science teachers' knowledge levels towards environmental problems

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2781-2784 identifier identifier

The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes

XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010

Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları

1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007

Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri

1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024

Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024

Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023

Innovative Thematic Activities in Sustainable Development Education

Current Studies in Environmental Education, ERTEN SİNAN, ATMACA AKSOY CEREN AYŞE, Editör, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.211-234, 2023

Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023

Environmental Problems

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), ss.306-338, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Energy Resources and Energy Conservation

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), ss.339-371, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020

2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019

3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019

10. Bölüm: Tahmin Gözlem Açıklama

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-234, 2014

5. Bölüm: Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2014

2. Bölüm: Canlılar ve Çevre

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009

4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009

Biyoteknoloji ve Genetik Kopyalama

Biyolojide Özel Konular, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.189-212, 2009

Fizik Deneyleri

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009

Metrikler

Yayın

125

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

74

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

187

H-İndeks (TrDizin)

8

Proje

5

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları