Makaleler
59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (12)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (27)
4. The Effect of Learning Gallery Teaching Technique on Innovation and Entrepreneurship Levels of Secondary School Students
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.148-163, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Özgün Tasarlanan Eğitsel Oyunların Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına İlişkin Görüşlerine Etkisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.6, sa.1, ss.34-50, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Perceptions on Educational Films Containing Biotechnology Applications Prepared by Teacher Candidates
Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.25-36, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Teacher Candidates’ Evaluation Of The Fringe Series in The Science-Technology-Society Triangle
The Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.47-57, 2023 (Hakemli Dergi)
17. The impact of teaching viaeducational films on science teacher candidates' perceptions of biotechnology applications
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.15, sa.1, ss.467-485, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Development of Light and QR-Code Assisted Brain Lobes and Their Tasks Model and Views of Teacher Candidates on the Model
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.1, ss.263-283, 2022 (Hakemli Dergi)
22. Determining the opinions of science teachers on the concept of sustainable development through educational games
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.843-862, 2022 (Hakemli Dergi)
26. Use of Educational Films in Environmental Education as a Digital Learning Object
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.6, sa.2, ss.134-147, 2020 (Hakemli Dergi)
28. The Impact of Educational Films on Attitude and Awareness towards Environmental Problems
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.757-770, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Suyun Genleşmesi KonusunuTahmin-Gözlem-Açıklama Yöntemi ile Açıklayabilme Düzeyleri
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, cilt.2, sa.1, ss.16-27, 2018 (Hakemli Dergi)
32. Doğa Kampı Destekli Çevre Eğitiminin Çevre SorunlarınaYönelik Farkındalık ve Tutuma Etkisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.90-106, 2018 (Hakemli Dergi)
34. The Effect of Project Exhibition Event on Physics Success and Prospective Teachers’ Opinions about Projects
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.29, sa.1, ss.39-48, 2018 (Hakemli Dergi)
37. Sürdürülebilir Yaşama Yönelik Ekolojik Ayak İzi Eğitiminin Çevre Sorunlarına Yönelik Tutum ve Davranış Düzeyine Etkisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.31-48, 2017 (Hakemli Dergi)
38. İlk ve Orta Okul Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem Teknik Tercihleri ve Bu Tercihlerinin Nedenleri
E- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.15-25, 2016 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.43, ss.1454-1462, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Karikatürlerin Akademik Başarı Ve Endişe Düzeyine Etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.427-446, 2016 (Hakemli Dergi)
43. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.299-312, 2015 (Hakemli Dergi)
44. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.155-171, 2015 (Hakemli Dergi)
47. Jigsaw Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarısı ve Bilgilerinin Kalıcılığına Etkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, sa.37, ss.421-431, 2015 (Hakemli Dergi)
50. Çevre Sorunlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Ve Öğretmen Adaylarının Tutumlarının Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.411-430, 2013 (Hakemli Dergi)
51. Çevre Sorunları Başarı Testinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.114-127, 2013 (Hakemli Dergi)
52. Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcileri Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.185-202, 2012 (Hakemli Dergi)
53. Çevre Sorunlarına Yönelik Davranış Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Davranış Düzeylerinin Belirlenmesi
Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.573-589, 2012 (Hakemli Dergi)
54. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
55. Portfolyonun Öğrencilerin Sınav Kaygıları Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.231-246, 2011 (Hakemli Dergi)
56. Effect of Problem Solving Method on Science Process Skills and Academic Achievement
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.4, ss.13-25, 2010 (Hakemli Dergi)
57. Fen Bilgisi Labratuar UygulamaIarı Dersinde Kavram Haritası ve V Diyagramının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.378-394, 2010 (Hakemli Dergi)
58. Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.9, sa.1, ss.413-423, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
56
1. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Zihinsel Döndürme Beceri Düzeylerinin Kuşak Değişkeni Bakımından Karşılaştırılması
Sürdürülebilirlik ve Araştırma Odaklı Öğretmen Eğitimi, 25 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2. Examination of Secondary School Students’ Pseudo-scientific Beliefs in Terms of Different Variables
15th International Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, 13 Şubat 2025, (Özet Bildiri)
4. Esnek Soruşturma Temelli Öğretime Dayalı Tasarlanan Özgün Etkinliklerin Çevre Etiği Farkındalığı Üzerine Etkisi
10. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 11 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
5. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerinin Kuşak Değişkenlerine Göre İncelenmesi
20. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, (UBAK), Türkiye, 29 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
6. Etkinlik Temelli Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Evrensel Ahlaki Değerlerine Etkisi
Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
7. Yenilikçi tematik öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin 21.yüzyıl becerilerine etkisi
Uluslararası 21. YY Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS), Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
14. Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Evsel Atiklar Ve Geri Dönüşüm Konusunda Öğrencilerin Girişimcilik Ve İnovasyon Becerilerine Etkisi
Educongress - International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
15. Eğitsel Film Destekli Örnek Olay Yönteminin Güneş Sistemi ve Ötesi Ünitesinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Fen Konularına Olan İlgi Düzeyine Etkisi
Educongress - International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
16. Dünya Robot Olimpiyatları Türkiye (WRO Türkiye)’ye Katılan Özel Yetenekli Öğrencilerin Günlüklerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Educongress - International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
17. Orijinal Tasarlanan Yenilikçi Etkinliklerin Kuvvet Ve Enerji Ünitesinin Öğretiminde Öğrencilerin Yenilikçi Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, Ankara, Türkiye, 16 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
19. ATÖLYE ÇALIŞMASI- Lego ile Kuvvet - Hareket
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
20. Lego Educatıon Brıckq Motıon Essentıal Destekli Fen Öğretiminin Özel Yetenekli Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
22. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Jetlag Sürelerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi., 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
23. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
25. Öğretmenlerin Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Yeterlik Algıları
EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
26. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Filmlere ve Fen Bilimleri Dersinde Eğitsel Filmlerin Kullanımına İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
27. Öğretmenlerin Elektromanyetik Kirliliğe ilişkin Farkındalık Düzeyleri ileTeknoloji Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ERPA 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
30. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının PISA’ ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), 9 - 11 Nisan 2018, ss.78, (Özet Bildiri)
31. Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
33. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
34. Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
37. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığı ile Bilim Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
38. Examination Of Post-Graduate Students' Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners \ Lisansüstü Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşlerinin Slogan ve Afişlerle İncelenmesi
2017 -26th International Conference on Educational Sciences\26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
39. Examination Of Post-GraduateStudents Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners
26thInternational Conference on Educational Sciences (ICES), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
40. Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates
ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)
41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
42. Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
43. Teacher Candidates Views On Sustainable Development
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
44. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
48. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Teknoloji ve Teknolojik Ürün Konusuna Yönelik Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
50. The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes
XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
51. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
52. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
53. The Effect of Portfolio Assessment on Students’ Science Achievement and Attitudes Toward Science
Conference of Asian Science Education – CASE 2008, 20 - 23 Şubat 2008
54. Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
55. Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
56. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
22
1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XII, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.61-71, 2025
2. Disiplinlerarası Tematik Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XIII, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.1-14, 2025
3. Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024
4. Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024
5. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023
6. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023
10. Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
11. Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar
Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020
12. 3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019
13. 2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019
14. 10. Bölüm: Tahmin Gözlem Açıklama
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-234, 2014
15. 5. Bölüm: Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, ÖZGÜL KELEŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2014
17. Biyoteknoloji ve Genetik Kopyalama
Biyolojide Özel Konular, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.189-212, 2009
18. Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
19. Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
20. Fizik Deneyleri
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009
21. 4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
22. 2. Bölüm: Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
15
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
59
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
76
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
1285
H-İndeks (Scholar)
18
Atıf (TrDizin)
202
H-İndeks (TrDizin)
8
Atıf (Sobiad)
32
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
514
Proje
5
Tez Danışmanlığı
16