Yayınlar & Eserler

Makaleler 65
Tümü (65)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. ÖĞRETMEN KİMLİĞİ GELİŞİMİ BAĞLAMINDA SIRALI ANILAR: ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN BAŞARILI VE BAŞARISIZ ÖĞRETMEN

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2. Öğretmen Kimliği Üzerine Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi

ICCI-EPOK 2022 X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

3. English Language Teaching (ELT) Competencies of Instructors in English Preparatory Programs at Tertiary Level

IX. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.146-147, (Özet Bildiri)

4. Implementation Of Curriculum In Emergency Remote Teaching Process: Problems And Suggestions

International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.81-82, (Özet Bildiri)

5. A Thematic Analysis On Cognitive Load

International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.53-54, (Özet Bildiri)

6. CURRENT ISSUES IN VOCATIONAL AND TECHNICAL EDUCATION: TEACHER PERSPECTIVE

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.125-127, (Özet Bildiri)

7. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL INNOVATIVENESS LEVELS OF TEACHERS AND INNOVATIVE SCHOOL PERCEPTIONS

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.241-242, (Özet Bildiri)

8. Expectations and Experience of Mentor Teachers in Relation to Teaching Practices

VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Humor Styles of Teachers and Creative Personality Features

6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

11. Yükseköğretimde öğretim elemanlarının işini kolaylaştıracak örnek TPAB uygulamaları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. Pedagojik Girişimcilik: İlkokul Programlarına Yansımaları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Yükseköğretimde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Opinions of Candidate Teachers Attending Pedagogical Formation Certificate Program on the Program

Curriculum Studies in Basic Education. The 5th Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. Ideal Teacher Perceptionsof Candidate Teachers Participating in Pedagogical Formation Certificate Program

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.232, (Özet Bildiri)

16. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Programa Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Özet Bildiri) Creative Commons License

17. THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICAL ACTIVITY, SELF-ESTEEM ANDACADEMIC ACHIEVEMENT

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen Algıları

5th International Conference on Curriculum and Insruction , Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

19. THE PROBLEMS EMERGING IN THE ASSESSMENT OF THE OMB COURSES IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING

4th International Conference on Social Sciences Education Research, 8 - 10 Eylül 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

20. Current Problem of Teachers in Turkish Education System

Humanities and SocialSciencesConference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

21. A Need Analysıs Study On Instructors’S Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.594-595, (Özet Bildiri)

22. Yabancı Dil Öğretmenleri ve Ortaokul Öğrencilerinin Seçmeli İngilizce Dersine İlişkin Görüşleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.256-258, (Özet Bildiri)

23. Kılavuz Kitapların Yapılandırmacı Yaklaşım Doğrultusunda Değişen Öğretmen Rolleri Bağlamında Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.194, (Özet Bildiri)

24. Medya Okur yazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik Metodolojik ve İstatistiksel Yönelimleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Bildiri Özetleri, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.263, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen Yetiştirmede Genel Kültür Dersleri Öğretim Elemanı ve Öğrenci Yorumları Gazi Eğitim Fakültesi Örneği

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.353, (Özet Bildiri)

27. Perceptions of Secondary School Teachers on Cricital Thinking Curriculum studies in Teacher Education

The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction., 26 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

28. General Knowledge Courses in Teacher Training Wiews of Faculty Staff and Students Gazi Education Faculty

Curriculum studies in Teacher Education. The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

29. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören ve Pedagojik Formasyon Alan Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejilerinin Karşılaştırılması

XVIII CONGRESS AMSE- AMCE- WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

30. Cinsiyetin Bilgisayar Destekli Öğretime İlişkin Tutumlar Üzerine Etkisi

VIII.İnternational congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

31. Öğretmenlere Yönelik Olarak Gerçekleştirilen Hizmet İçi Eğitim Programlarının Etkililiğine Yönelik Bir Değerlendirme

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.161-162, (Özet Bildiri)

32. Öğretim Elemanlarının Pedagojik Formasyon Programına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.156-157, (Özet Bildiri)

34. A Longitudinal Study into the Development of Epistemological Beliefs and Problem Solving Skills of Student Teachers

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

35. The Effect of Gender on the Preservice Teachers Attitudes towards Teaching as a Profession A Meta Analysis

International Congress on Education for he Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

36. Investigation of work-family, family-work conflict of the teachers

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4919-4924, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Kitaplar 18

1. Erken Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: Örnek Etkinlik

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, , Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024

2. Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesinde Ailenin Rolü

Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, AYDOĞAN YASEMİN, Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024

3. Erken matematik eğitiminde teknoloji entegrasyonu

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler - 2024, Harun Şahin,Bilal,Barış Alkan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024

4. Erken matematik becerilerinin desteklenmesinde ailenin rolü

Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, , Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024

5. Okul öncesi eğitim kurumlarında erken matematik becerilerinin desteklenmesi (Bölüm IV)

Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, Balcı Murat, Editör, Bidge, ss.64-83, 2024

6. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, , Editör, Bidge, ss.64-83, 2024

7. Program Geliştirmede Yeniden Kavramsallaştırma

Çağdaş Gelişmeler Işığında Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven,Serkan Aslan, Editör, Pegem, Ankara, ss.601-630, 2023

8. A Content Analysis of the Studies Conducted in Turkey and Abroad on Flipped Classroom Implementations

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Context, Fatma Bıkmaz,Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.345-376, 2022

9. Girişimciliğin Pedagojisi ve Geliştirilmesi

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Yaman, Süleyman ve Çelik, Harun, Editör, PegemA, Ankara, ss.39-68, 2022

10. Çocukluk Dönemi Eğitim Programları

21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, Takıl, Nazife Burcu ve Sönmez, Emre, Editör, PegemA, Ankara, ss.13-33, 2021

12. Beslenme Eğitimi Programı Geliştirme ve Değerlendirme

Beslenme Eğitimi, Nevin Şanler, Yasemin Akdevelioğlu, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.84-112, 2019

13. Türkiye’de Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Hasan Hüseyin Şahan, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.134-171, 2019

14. Vocational Preferences Of Teacher Candidates Who Got Training For Pedagogical Formation Certificate

Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018 Creative Commons License

15. Gender Differences in Teachers and Student Teachers’ Self-Efficacy Beliefs: A Meta-Analysis

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.587-603, 2016

16. Öğretim İlke ve Yöntemleri

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2015

17. Yaşam Boyu Öğrenme

Eğitimde Yeni Yönelimler, Özcan Demirel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.219-237, 2015

18. The Relationship Between Family Structure and Family Ties According to Generations

Interdisciplinary Pespectives on Social Sciences , Georgeta Rata,Hasan Aslan,Patricia-Luciana Runcan,Ali Akdemir, Editör, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) , Newcastle Upon Tyne, ss.251-260, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

72

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

197

Proje

11

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları