SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Views of Prospective Teachers on the Science Spot Preparation Process
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.9, sa.1, ss.64-86, 2020 (Hakemli Dergi)
Motivation Scale for STEM Fields
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.540-557, 2019 (Hakemli Dergi)
STEM Career Preferences of the Anatolian High School Students from Different Socioeconomic Levels
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2019 (Hakemli Dergi)
High school students that consider choosing science, technology, engineering, and mathematics (STEM) fields for their university education
Science Education International
, cilt.30, sa.1, ss.4-10, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.881-907, 2017 (Hakemli Dergi)
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.740-771, 2017 (Hakemli Dergi)
The Opinions of Prospective Science Teachers Regarding STEM Education: The Engineering Design Based Science Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.649-684, 2017 (Hakemli Dergi)
FeTeMM Eğitim Yaklaşımının Öğretmen Eğitiminde Uygulanmasına Yönelik Bir Öneri Tasarım Temelli Fen Eğitimi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.6, sa.2, ss.212-232, 2016 (Hakemli Dergi)
Teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli bir araştırmada öğretmen adaylarının mikroöğretim hakkındaki görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.4, ss.40-61, 2014 (Hakemli Dergi)
5 SINIF ÖĞRENCILERININ BILIMSEL SÜREÇ BECERILERI ILE FENE KARŞI TUTUMLARINA FETEMM ETKINLIKLERININ ETKISI
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.249-265, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin fen ve teknoloji dersine ilişkin çalışmalarının değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.759-774, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının maddenin tanecikli yapısı ünitesine ait konu alan bilgileri ile pedagojik alan bilgileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesine Ait Konu Alan Bilgileri ile Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İlköğretim Online,
, cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen Teknoloji Okuryazarlığı ve İnformal Fen Eğitimi Gazetelerin Potansiyel Rolü
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.17-28, 2006 (Hakemli Dergi)
Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Laboratuvar Aktivitesi Elektrot Kalibrasyonu ve Gran Metodu
Gazi Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.161-170, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090
Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1095
Barriers to technology integration for pre service science teachers
The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013
Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling
The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz
IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97
Evaluating pre service science teachers self efficacy toward TPACK
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012
A TPACK observation protocol to evaluate pre service science teachers use of technology
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012
Fen ve teknoloji öğretmen eğitiminde pedagojik alan bilgisi Fen bilgisi öğretmen adaylarının ve fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.134
Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125
Fen bilgisi öğretmen adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı ünitesine ilişkin alan bilgilerinin değerlendirilmesi
17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.115-127
Fen bilgisi öğretmen adaylarının Madde ve Değişim öğrenme alanına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.111
Tiyazol Grubu İçeren Bazı Schiff Bazlarının Protonasyon ve Ni(II), Cu(II), Zn(II) Komplekslerinin Kararlılık Sabitlerinin Potansiyometrik Metotla Tayini
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 16 Eylül 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022