Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
Scopus (20)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. KİMYA EĞİTİMİNDE STEM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ: LİTERATÜR TARAMASI

VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

4. Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090, (Özet Bildiri)

5. Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1095, (Özet Bildiri)

6. The impact of science methods course on preservice science teachers technological pedagogical content knowledge

2014 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.112, (Özet Bildiri)

7. Barriers to technology integration for pre service science teachers

The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

8. Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling

The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

9. Changes in pre service science teachers self efficacy toward technological pedagogical content knowledge

2013 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PUERTO RICO, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

10. A Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK based lesson plan assessment instrument

The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

11. Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz

IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97, (Özet Bildiri)

14. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

16. Beypazarı nda uygulamalı çevre eğitimi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, ss.88, (Özet Bildiri)

18. Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125, (Özet Bildiri)

19. Science teacher s opinions on alternative assessment methods

12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.50, (Özet Bildiri)

20. Frequency to the use of alternative assessment methods in science A Study with science teachers

12th Annual International Conference on Education, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.36, (Özet Bildiri)

21. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilgi türlerinin olay öyküleri ile değerlendirilmesi

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1054-1064, (Tam Metin Bildiri)

23. Science teachers competencies about alternative assessment methods

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.369-375, (Tam Metin Bildiri)

24. Turkish pre service science teacher pedagogical content knowledge regarding the structure of matter

The Sixteenth International Conference on Learning, BARSELONA, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı ünitesine ilişkin alan bilgilerinin değerlendirilmesi

17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.115-127, (Tam Metin Bildiri)

26. Fen bilgisi öğretmen adaylarının Madde ve Değişim öğrenme alanına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.111, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022

2. KALİTE GÜVENCESİNİ SAĞLAMADA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ KİMYA-II DERSİNİN TERS YÜZ ÖĞRENME ORTAMINDA TASARIMI

Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme Kitabı, Nazire Burçin Hamutoğlu,Barış Çukurbaşı,Mümin Kıyıcı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.689-726, 2022

3. Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde STEM Eğitimi Yaklaşımı

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.110-129, 2020

4. Çevre Eğitiminde Rol Oynama Etkinlikleri

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-307, 2019

5. Kimya Eğitiminde STEM Uygulamaları

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada Stem Eğitimi, Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.221-249, 2018

6. Kimya Öğretiminde Rol Oynama Yönteminin Kullanımı

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Pro. Dr. Alipaşa AYAS ve Prof. Dr. Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.515-530, 2017

7. KİMYA ÖĞRETİMİNDE ROL OYNAMA YÖNTEMİNİN KULLANIMI

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmen ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas ve Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, ss.401-416, 2015

8. KİMYA ÖĞRETİMİNDE ROL OYNAMA YÖNTEMİNİN KULLANIMI

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS ve Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.401-416, 2015
Metrikler

Yayın

110

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

617

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

667

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

3290

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

70

Proje

17

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları