Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
Scopus (20)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
6. The Views of Prospective Teachers on the Science Spot Preparation Process
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.9, sa.1, ss.64-86, 2020 (Hakemli Dergi)
7. STEM Career Preferences of the Anatolian High School Students from Different Socioeconomic Levels
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Motivation Scale for STEM Fields
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.540-557, 2019 (Hakemli Dergi)
9. High school students that consider choosing science, technology, engineering, and mathematics (STEM) fields for their university education
Science Education International
, cilt.30, sa.1, ss.4-10, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.740-771, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.881-907, 2017 (Hakemli Dergi)
14. The Opinions of Prospective Science Teachers Regarding STEM Education: The Engineering Design Based Science Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.649-684, 2017 (Hakemli Dergi)
18. FeTeMM Eğitim Yaklaşımının Öğretmen Eğitiminde Uygulanmasına Yönelik Bir Öneri Tasarım Temelli Fen Eğitimi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.6, sa.2, ss.212-232, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli bir araştırmada öğretmen adaylarının mikroöğretim hakkındaki görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.4, ss.40-61, 2014 (Hakemli Dergi)
21. 5 SINIF ÖĞRENCILERININ BILIMSEL SÜREÇ BECERILERI ILE FENE KARŞI TUTUMLARINA FETEMM ETKINLIKLERININ ETKISI
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.249-265, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Okul müdürlerinin fen ve teknoloji dersine ilişkin çalışmalarının değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.759-774, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Fen bilgisi öğretmen adaylarının maddenin tanecikli yapısı ünitesine ait konu alan bilgileri ile pedagojik alan bilgileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesine Ait Konu Alan Bilgileri ile Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İlköğretim Online,
, cilt.9, sa.1, ss.275-291, 2010 (Hakemli Dergi)
34. Fen Teknoloji Okuryazarlığı ve İnformal Fen Eğitimi Gazetelerin Potansiyel Rolü
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.17-28, 2006 (Hakemli Dergi)
40. Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Laboratuvar Aktivitesi Elektrot Kalibrasyonu ve Gran Metodu
Gazi Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.161-170, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
4. Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090, (Özet Bildiri)
5. Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1095, (Özet Bildiri)
7. Barriers to technology integration for pre service science teachers
The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
8. Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling
The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
11. Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz
IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97, (Özet Bildiri)
12. Evaluating pre service science teachers self efficacy toward TPACK
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012
13. A TPACK observation protocol to evaluate pre service science teachers use of technology
Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 - 10 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
17. Fen ve teknoloji öğretmen eğitiminde pedagojik alan bilgisi Fen bilgisi öğretmen adaylarının ve fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.134, (Özet Bildiri)
18. Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125, (Özet Bildiri)
25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının Maddenin Tanecikli Yapısı ünitesine ilişkin alan bilgilerinin değerlendirilmesi
17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.115-127, (Tam Metin Bildiri)
26. Fen bilgisi öğretmen adaylarının Madde ve Değişim öğrenme alanına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin değerlendirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.111, (Özet Bildiri)
27. Tiyazol Grubu İçeren Bazı Schiff Bazlarının Protonasyon ve Ni(II), Cu(II), Zn(II) Komplekslerinin Kararlılık Sabitlerinin Potansiyometrik Metotla Tayini
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 16 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022
Metrikler