Articles
65
All (65)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (18)
Other Indexes (44)
2. Yapılandırmacı Öğretim Programına Uygun Olarak Hazırlanmış Çalışma Yapraklarıyla Üçgenler Konusunun 8’inci Sınıflara Öğretimi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, no.2, pp.208-216, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
6. THE EFFECT OF CLUSTER TEACHING WITH WORKSHEETS ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT IN DISTANCE EDUCATION
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.23, no.3, pp.137-152, 2022 (ESCI)
8. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEME YÖNELİK KAVRAMSAL TANIMLAMALARI
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi (KÜED)
, vol.2, no.1, pp.1-15, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
9. The Effect of Problem-Based Cooperative Learning on the Academic Success and the Lasting of Knowledge in Algebra Learning
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.3, pp.736-767, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
10. An Analysis of Pre-Service Mathematics Teachers' Behavior on Mathematical Modeling Cycle
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.3, pp.571-585, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
11. Investigation of the Perceptions of Prospective Primary Mathematics Teachers on the Concept of Activity
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.1, pp.47-63, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
12. A Study on the Processes of Activity Implementation by Prospective Primary Mathematics Teachers
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.371-382, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
13. Investigation of Prospective Primary School Teachers’ Content Knowledge of The Meaning of Division
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.28, no.2, pp.931-946, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
14. İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.28, no.4, pp.1789-1799, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.3, pp.919-947, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
17. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının etkinlik Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.26, pp.513-541, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavrama ve Seçmeye Dayalı Problem Kurma Durumlarında Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.767-781, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
19. SEMI-STRUCTURED PROBLEM POSING ABILITIES OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS: A CASE OF TURKEY
European Journal of Education Studies
, vol.4, no.12, pp.129-152, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
20. Investigation of the Mathematical Reasoning Skill Levels of Mathematics Education Students
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, vol.5, no.3, pp.109-122, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
21. Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.9, no.1, pp.122-146, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
22. Effect On Student Achievement Of Teaching Algebraic Equations With Worksheets
Kastamonu Education Journal
, vol.25, no.5, pp.1893-1908, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
23. Rasyonel Sayılar Öğrenme Alanında İşbirlikli Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi
The Journal of International Education Science
, vol.4, no.11, pp.369-386, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
24. ), Pre- Service Elementary Mathematics Teachers’ Views on “Mathematical Reasoning Skills
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.2, pp.228-249, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
25. Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Matematiksel Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.1, pp.117-145, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
26. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının incelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.2, pp.307-328, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
28. Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.2, pp.581-600, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
29. İlköğretım Matematık Öğretmen Adaylarının Matematığın Doğasına İlışkın Düşüncelerı Bır Yapısal Eşıtlık Modelıincelemesı
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.1, pp.123-140, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
31. Analysing of Mathematics Education Research in Turkey 2009 2014
International Journal of Review in Applied and Social Sciences
, vol.1, no.8, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
32. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.243-276, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
33. Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, vol.5, no.1, pp.115-129, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
34. Katı Cisimlerin Alan ve Hacimlerinin Matematiksel Model ve Modelleme Yöntemiğle öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
K. Ü. Eğitim Dergisi
, vol.23, no.3, pp.1251-1276, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
35. Analysis Of The Views of Secondary School Maths Teachers on Model and Modeling
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.4, pp.1831-1846, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
36. İlköğretim Matematik Eğitimi Programı Öğretim Elemanlarının Yapılandırmacı Öğretime Bakış Açıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.1, pp.385-400, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
37. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Felsefesi Dersine İlişkin Görüşleri
Baskent University Journal of Education
, vol.1, no.2, pp.1-9, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
38. Linear Algebra From Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, no.9, pp.29-40, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
39. Vıdınlı Huseyın Tevfık Pasha s Trıplets
Internatıonal Journal Of Academıc Research, (Part B: Social Science and Humanities)
, vol.5, no.6, pp.251-252, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
40. Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web Tabanlı ve Yüz Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.5, no.3, pp.231-258, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
41. Information Sharing Process Between Teachers And Academicians In Web Based Context
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.197-224, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
42. Çalışma Yapraklarıyla Olasılık Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, no.12, pp.4-16, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
43. The Investigation of Pre Service Elementary Mathematics Teachers Content Knowledge on Three Dimensional Objects
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, no.8, pp.28-44, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
46. Lıneer cebır ders kıtaplarının öğretıcı unsurlar açısından incelenmesı an evaluatıon of lınear algebra textbooks from an ınstructıve factors perspectıve
Bartın University Journal of faculty of Education,
, vol.2, no.2, pp.376, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
47. Difficulties Encountered by Pre Service Classroom Teachers in Constructing About Line Graps
International online Journal of Educational Sciences
, vol.4, no.3, pp.644-658, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
48. İlköğretim matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Kurulan Problemlerdeki Hataları Belirliyebilme Becerileri
Turkish Journal of Computer and mathematics Education
, vol.3, no.3, pp.161, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
49. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Dizi ve Serilerle İlgili Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.167, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
50. Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi
Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi,
, vol.2, no.4, pp.71, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
51. Matematiksel Modelleme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, vol.1, no.2, pp.57, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
52. Cebirdeki Kavramlara Yönelik Öğrenme Güçlükleri Üzerine bir çalışma
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.19, no.3, pp.939-952, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
53. Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi
Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg.
, no.30, pp.39-49, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
54. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, pp.1, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
55. Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.87-96, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
56. Öğretmen Yetiştirme ve Öğretmenlik Mesleği
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, vol.14, no.1, pp.53-62, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
57. The Concept of Absolute Value Evaluation of Procedural and Conceptual Knowledge Vol 21 Num 1 2010
J.of Institute of Mathematics and Computer Sciences,
, vol.21, no.1, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
58. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fonksiyon Grafiklerini Çizebilme Becerilerinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.17, no.3, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
59. Matematik Eğitiminin Gerekliliği ve Önemi
J. of Kazım Karabekir Education Faculty,
, no.17, pp.174-184, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
60. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümeler Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeyleri
Bayburt Üniversitesi Eğt. Fak. Dergisi
, vol.3, no.1, pp.61-75, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
61. The role of visualization approach on students conceptual learning
International Jou. of mathematics teaching and learning
, no.47, pp.5, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
62. Eğt fakülteleri Sınıf Öğrt ği Programında Okutulan mat derslerinin bu Böl mez olan öğr re öğrt mes ki olumlu ve olumsuz katkıları
Kazım Karabekir Eğitim Fak. Dergisi,
, no.11, pp.560, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
63. Matematik kaygısını oluşturan arttıran öğretmen davranışları çözüm yolları
Eğitim araştırmaları dergisi
, no.16, pp.88, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
64. Conceptual and procedural learning in mathematics
J. of the Korea soci. of math. edu. Ser. D: RME
, no.17, pp.91, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
65. Farklı Bir Yaklaşımla Vektör Uzayı Kavramının Öğretimi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.10, no.2, pp.325-332, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
20
1. TÜRKİYE’DE ORAN ORANTI VE YÜZDELER KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
14th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Turkey, 20 May 2023, pp.381-389, (Full Text)
2. EVALUATİON OF CONTENT ANALYSİS OF POSTGRADUATE STUDİES ON PROBLEM POSİNG SKİLLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS WİTH EQUATİONS
15. UBAK, Ankara, Turkey, 17 December 2022, (Full Text)
16. Sınıf öğretmenliği programı öğrencilerinin matematiksel alan bilgilerinin incelenmesi bildiri özetleri kitapçığı
15. Uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu , MUĞLA, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, (Summary Text)