Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
THE EFFECT OF CLUSTER TEACHING WITH WORKSHEETS ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT IN DISTANCE EDUCATION
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.23, sa.3, ss.137-152, 2022 (ESCI)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEME YÖNELİK KAVRAMSAL TANIMLAMALARI
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi (KÜED)
, cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect of Problem-Based Cooperative Learning on the Academic Success and the Lasting of Knowledge in Algebra Learning
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.736-767, 2021 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.371-382, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Prospective Primary School Teachers’ Content Knowledge of The Meaning of Division
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.931-946, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.4, ss.1789-1799, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının etkinlik Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.513-541, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.3, ss.919-947, 2018 (Hakemli Dergi)
SEMI-STRUCTURED PROBLEM POSING ABILITIES OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS: A CASE OF TURKEY
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.12, ss.129-152, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Mathematical Reasoning Skill Levels of Mathematics Education Students
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5, sa.3, ss.109-122, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.9, sa.1, ss.122-146, 2018 (Hakemli Dergi)
Effect On Student Achievement Of Teaching Algebraic Equations With Worksheets
Kastamonu Education Journal
, cilt.25, sa.5, ss.1893-1908, 2017 (Hakemli Dergi)
Rasyonel Sayılar Öğrenme Alanında İşbirlikli Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi
The Journal of International Education Science
, cilt.4, sa.11, ss.369-386, 2017 (Hakemli Dergi)
), Pre- Service Elementary Mathematics Teachers’ Views on “Mathematical Reasoning Skills
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.228-249, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Matematiksel Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.117-145, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının incelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.307-328, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.243-276, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.581-600, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Eğitimi Programı Öğretim Elemanlarının Yapılandırmacı Öğretime Bakış Açıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.385-400, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysing of Mathematics Education Research in Turkey 2009 2014
International Journal of Review in Applied and Social Sciences
, cilt.1, sa.8, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretım Matematık Öğretmen Adaylarının Matematığın Doğasına İlışkın Düşüncelerı Bır Yapısal Eşıtlık Modelıincelemesı
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
Katı Cisimlerin Alan ve Hacimlerinin Matematiksel Model ve Modelleme Yöntemiğle öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
K. Ü. Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1251-1276, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysis Of The Views of Secondary School Maths Teachers on Model and Modeling
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1831-1846, 2015 (Hakemli Dergi)
Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
Vıdınlı Huseyın Tevfık Pasha s Trıplets
Internatıonal Journal Of Academıc Research, (Part B: Social Science and Humanities)
, cilt.5, sa.6, ss.251-252, 2014 (Hakemli Dergi)
Linear Algebra From Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.9, ss.29-40, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Felsefesi Dersine İlişkin Görüşleri
Baskent University Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.1-9, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web Tabanlı ve Yüz Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.5, sa.3, ss.231-258, 2014 (Hakemli Dergi)
Information Sharing Process Between Teachers And Academicians In Web Based Context
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.197-224, 2014 (Hakemli Dergi)
Çalışma Yapraklarıyla Olasılık Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.12, ss.4-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modelleme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.57, 2012 (Hakemli Dergi)
Problem Kurma Temelli Öğretimin Farklı Sayı Algılamasına Sahip 6 Sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına Etkisi
Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi,
, cilt.2, sa.4, ss.71, 2012 (Hakemli Dergi)
Difficulties Encountered by Pre Service Classroom Teachers in Constructing About Line Graps
International online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.3, ss.644-658, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
EVALUATİON OF CONTENT ANALYSİS OF POSTGRADUATE STUDİES ON PROBLEM POSİNG SKİLLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS WİTH EQUATİONS
15. UBAK, Ankara, Türkiye, 17 Aralık 2022