Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen ve Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zeka Uygulamaları

16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024

Sources of Information that STEM Students Used While Deciding on Socioscientific Issues

15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

Lisans Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeterlikleri Ve Argüman Kaliteleri Arasındaki İlişki

IXth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022

How Different Types of Teacher Dashboards Impact Teachers’ Problem Detection Accuracy

International Society of the Learning Science (ISLS) Conferences, Japonya, 11 Mayıs 2022 identifier

Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018

Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Changes in Physics Teachers Cognitive Structures about Using Educational Animations and Simulations

11th Biennial Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

The VOPLE Project

iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, 10 - 12 Haziran 2015

Examining a Teacher s Integration of Animations and Simulations in Physics Teaching after Professional Development Program

American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Nisan 2015

Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking

National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014

Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory

National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013

Yetişkinlerin habitat parçalanması sorununa ilişkin sonuç algılarının çevresel değerler açısından incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

A CURRICULUM REFLECTION NEW SCIENCE ANDTECHNOLOGY CURRICULUM IN TURKEY

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.62-68

PRIVATE SCHOOL ELEMENTARY SCIENCE TEACHERS REFLECTIONS ON NEW SCIENCE AND TECHNOLOGY CURRICULUM

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, ss.509-516

Investigating pre service science teachers content knowledge and perceived TPACK regarding genetics

National Association for Research in Science Teaching, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2012

Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisinin incelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Okuryazarlığının Geleceği

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.218-239, 2023

Uluslararası Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen El Kitabı, Şahin Salih, Editör, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, ss.71-102, 2023

STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023

Virtual Learning Environments

The International Handbook of Physics Education Research: Teaching Physics, Taşar Mehmet Fatih; Heron Paula R. L., Editör, American Institute of Physics Press see AIP Press, New York, ss.1-18, 2023

Fen Öğretiminde Teknopedagojik Yaklaşım

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Çavaş Pınar,Anagün Şengül S, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.37-64, 2021

Sosyobilimsel Konuların Doğası ve Fen Eğitimindeki Yeri

KURAMDAN UYGULAMAYA SOSYOBILIMSEL KONULAR, Murat Genç, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.15-44, 2020

Fen Kavram Kazanımı

Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular Güncel Yaklaşımlar, Dr. Şenil ÜNLÜ ÇETİN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-105, 2019

Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

78

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları