Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. 7. sınıf öğrencilerinin iklim okuryazarlığının tasarım temelli fen öğretimi ile geliştirilmesi

17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Fen ve Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zeka Uygulamaları

16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Kişisel Deneyimlerin İnformal Muhakemedeki Rolü: Covıd-19 Aşıları Örneği

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Fizik Eğitiminde Sanal Öğrenme Ortamları: Mevcut Uygulamalar, Eğilimler ve Gelecekteki Araştırmalar İçin Çıkarımlar

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

6. İklim Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. Sources of Information that STEM Students Used While Deciding on Socioscientific Issues

15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. Lisans Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeterlikleri Ve Argüman Kaliteleri Arasındaki İlişki

IXth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

10. How Different Types of Teacher Dashboards Impact Teachers’ Problem Detection Accuracy

International Society of the Learning Science (ISLS) Conferences, Japonya, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

18. Changes in Physics Teachers Cognitive Structures about Using Educational Animations and Simulations

11th Biennial Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

19. Physics Teachers Development of Technology Pedagogy and Content Knowledge A Mixed Methods Study

iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

20. The VOPLE Project

iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

22. Examining a Teacher s Integration of Animations and Simulations in Physics Teaching after Professional Development Program

American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

24. Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking

National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

27. Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory

National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

29. Yetişkinlerin habitat parçalanması sorununa ilişkin sonuç algılarının çevresel değerler açısından incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. A CURRICULUM REFLECTION NEW SCIENCE ANDTECHNOLOGY CURRICULUM IN TURKEY

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.62-68, (Tam Metin Bildiri)

31. PRIVATE SCHOOL ELEMENTARY SCIENCE TEACHERS REFLECTIONS ON NEW SCIENCE AND TECHNOLOGY CURRICULUM

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, ss.509-516, (Tam Metin Bildiri)

32. Investigating pre service science teachers content knowledge and perceived TPACK regarding genetics

National Association for Research in Science Teaching, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2012, (Özet Bildiri)

33. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisinin incelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Nitel Araştırmada Yapay Zekâ Kullanımı

Nitel Araştırma Pratikleri - Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM,GÖK BİLGE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.439-460, 2024

2. Fen Okuryazarlığının Geleceği

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.218-239, 2023

3. Virtual Learning Environments

The International Handbook of Physics Education Research: Teaching Physics, Taşar Mehmet Fatih; Heron Paula R. L., Editör, American Institute of Physics Press see AIP Press, New York, ss.1-18, 2023

4. Uluslararası Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen El Kitabı, Şahin Salih, Editör, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, ss.71-102, 2023

5. STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023

6. 3.Bölüm Uluslararası Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI , Prof. Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.71-98, 2022

7. Fen Öğretiminde Teknopedagojik Yaklaşım

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Çavaş Pınar,Anagün Şengül S, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.37-64, 2021

8. Sosyobilimsel Konuların Doğası ve Fen Eğitimindeki Yeri

KURAMDAN UYGULAMAYA SOSYOBILIMSEL KONULAR, Murat Genç, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.15-44, 2020

9. Fen Kavram Kazanımı

Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular Güncel Yaklaşımlar, Dr. Şenil ÜNLÜ ÇETİN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-105, 2019
Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

241

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları