SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Investigation of Teacher Response to National Science CurriculumReforms in Turkey
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.6, sa.1, ss.2-33, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kişisel Deneyimlerin İnformal Muhakemedeki Rolü: Covıd-19 Aşıları Örneği
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023
İklim Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Eylül 2023
Fizik Eğitiminde Sanal Öğrenme Ortamları: Mevcut Uygulamalar, Eğilimler ve Gelecekteki Araştırmalar İçin Çıkarımlar
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023
Sources of Information that STEM Students Used While Deciding on Socioscientific Issues
15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023
Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018
Pre-service science teachers’ overarching conceptions of technology integration and their technology integration plans into socioscientific issues teaching
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Examining physics teachers’ technological pedagogical content knowledge after a professional development program: Multiple case study
National Association for Research in Science Teaching (NARST, 13 Kasım 2016 - 23 Mart 2019
Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Changes in Physics Teachers Cognitive Structures about Using Educational Animations and Simulations
11th Biennial Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015
The VOPLE Project
iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, 10 - 12 Haziran 2015
PHYSICS TEACHERS DEVELOPMENT OF TECHNOLOGY PEDAGOGY AND CONTENT KNOWLEDGE A MIXED METHOD STUDY
iSER World Conference, 10 - 12 Haziran 2015
Physics Teachers Development of Technology Pedagogy and Content Knowledge A Mixed Methods Study
iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015
Examining a Teacher s Integration of Animations and Simulations in Physics Teaching after Professional Development Program
American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Nisan 2015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının iş güç enerji konusunda sahip oldukları alternatif kavramların belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking
National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014
Fostering physics teachers’ development of TPACK through a professional development program
International Society of Educational Research World Conference, 3 - 07 Şubat 2014
A virtual online physics learning environment (VOPLE) closely aligned with curriculum outcomes
International Society of Educational Research World Conference, 2 - 05 Şubat 2014
Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory
National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisinin incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili görüşleri ile ilişkili olan faktörlerin belirlenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları
STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023
Fen Kavram Kazanımı
Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular Güncel Yaklaşımlar, Dr. Şenil ÜNLÜ ÇETİN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-105, 2019