Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (10)
2. Use of information technologies in lean management: the case of Gazi University Research Center in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF LEAN SIX SIGMA
, cilt.16, sa.3, ss.586-607, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
6. E-Learning Performance Assessment Model Proposal for E-Learning Academies
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.404-423, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Systematic Analysis of Infrastructure as Code Technologies
Gazi University Journal of Science Part A: Engineering and Innovation
, cilt.12, ss.452-471, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Classification of E-Learning Styles in Online Learning Environment
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.966-980, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Design Analysis of Video Lectures Developed for Basic Occupational Health and Safety E-Lecture
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.2418-2478, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Exploring the Views of the Trainees on the Use of Web 2.0 and Web 3.0 Tools in Language Teaching
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.303-321, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Development of the Digital Security Self-Efficacy Inventory
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.175-206, 2022 (Scopus)
14. Developing and Implementing a Student Satisfaction Scale for the Emergency Remote Teaching in Higher Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.916-935, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Comparison of IoT Protocols Performance
International Journal of Innovative Science and Research Technology
, cilt.6, sa.5, ss.556-561, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Bilecik İli Örneği
Turkish Studies
, cilt.13, sa.11, ss.399-420, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Perakende Sektöründe Kampanya Yönetimine Yönelik İş Zekası Uygulaması
Artificial Intelligence Studies
, cilt.1, sa.1, ss.8-25, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Web Tasarımı Eğitiminin Mobil Uygulama ile Desteklenmesine Yönelik Uygulama Örneği ve Sonuçları
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.33-45, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Öğrenenlerin Sosyal Etkileşim Araçlarının Yer Aldığı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Uyarlama Tercihleri ve Görüşleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.1807-1831, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikâye Geliştirme Aşamalarının Ve Araçlarının İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.1621-1640, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.501-523, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Dijital Hikayeleme Yöntemi ile Etkili Türkçe Öğretimi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.2, ss.254-275, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Investigating Educational Research Articles (1980-2014) in terms of Bibliometric Indicators
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.1, ss.101-117, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Mobil Günlüklerin (Moblog) Öğretmen Eğitiminde Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.13-33, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Öğretmen Adaylarının 2014 KPSS Puanlarının Fakülte ve Öğretmenlik Alanlarına Göre Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.599-619, 2016 (Hakemli Dergi)
33. Intellectual structure of stem education in educational research
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2016, sa.NovemberSpecialIssue, ss.1222-1230, 2016 (Scopus)
38. İş Birlikçi İnternet Temelli Öğrenme Ortamının Kirkpatrick Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.79-98, 2014 (Hakemli Dergi)
40. Web Sitesi Kullanılabilirlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik Güvenirlik Analizi ve Uygulama Sonuçları
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.31-40, 2011 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
55
1. GreenAdvisor: Çevrimiçi Web Uygulaması ve Dijital Araçlara Yönelik Katılımcı Görüşleri
13. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 25 - 28 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2. Enhancing the Erasmus+ Experience with Open edX: Blending Physical Mobility and Digital Learning
ERASMUS AND CAREER-EU CONGRESS AND EXHIBITION, Porto, Portekiz, 24 - 28 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
7. Uzaktan Eğitimde Ders Programı Çizelgeleme Problemi İçin Bir Karar Destek Sistemi Önerisi
8. ULUSLARARASI MÜHENDİSLİK VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 08 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
8. Blokzinciri Tabanlı Kimlik Doğrulama Yöntemleri ve Uygulama Önerileri
4th International Conference on Applied Engineering and Natural Sciences, Konya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
9. Web3 Teknolojileri ve Yasal Konular
10th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 15 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
17. ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİM CÜZDANI: EĞİTİM KURUMLARIARASINDA ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİNİN BLOKZİNCİR ÜZERİNDEPAYLAŞILMASI
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
18. BLOKZİNCİR TEKNOLOJİSİ VE EĞİTİM ALANINDA KULLANILMA POTANSİYELİ
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
21. Böte Öğrencilerinin Hızlı Uygulama Geliştirmeye Yönelik Görüşleri
ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
23. Dijital Okuryazarlık Düzeyinin Ölçülmesi Problemi
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.132, (Özet Bildiri)
24. Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Öğretmenlerin Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Görüşleri
V. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.199, (Özet Bildiri)
27. Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Bilişim Kurslarındaki Kursiyerlerin Eğilimleri
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.235-236, (Özet Bildiri)
28. Dijital Hikayeleme Yönteminin Türkçe Öğretimine Etkisi
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.236-237, (Özet Bildiri)
29. PRE-SERVICE TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND DIGITAL LITERACY
6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.76-77, (Özet Bildiri)
32. THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
33. Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi Dersi soğuk Savaş Döneminde Türkiye Konusuna Yönelik Örnek Bir Çokluorrtam Öğretim Materyalinin Oluşturulması
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.98-99, (Özet Bildiri)
34. Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi Dersi Soğuk Savaş Döneminde Türkiye Konusuna Yönelik Örnek Bir Çokluortam Öğretim Materyalinin Oluşturulması
Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi Dersi «Soğuk Savaş Döneminde Türkiye» Konusuna Yönelik Örnek Bir Çokluortam Öğretim Materyalinin Oluşturulması, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
39. Kamu Kurumlarının Resmi Elektronik Yazışmalarında Kullanılacak Kayıtlı Elektronik Posta KEP Sistemi Sürecinde İhtiyaç Duyulan Düzenlemeler
Kurumsal Belleklerin Geleceği: Dijitalleştirme-Elektronik Arşiv-Elektronik Belge Yönetimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
40. TÜBİTAK Destekli Yayınların Bibliyometrik Analizi ve Özelde Eğitim Araştırmalarının Durumu
5th International Conference of Research in Education (ICRE), Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.156, (Özet Bildiri)
42. Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırmalara Destek Amaçlı Yazılımların Kullanımına Yönelik İhtiyaç Analizi
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.12, (Özet Bildiri)
43. Student Awareness Towards Rapid Application Development (RAD) In Education
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.18, (Özet Bildiri)
44. Lisansüstü Eğitimde Teknoloji Kullanımının Önemi ve Öğretimi - Örnek Uygulama ve Sonuçları
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2013), Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.94, (Özet Bildiri)
45. Web Temelli Öğretim Ortamlarında Benzeşim Tekniği: Kullanımına Yönelik Öneri ve Geliştirilen Uygulama Örneği
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2013), Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2013, ss.30, (Özet Bildiri)
46. UZAKTAN EĞİTİMDE YÖNETİM
5. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
47. Engaging Students with Free Collaboration Technologies in Higher Education
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
48. PROPER USAGE OF THE TERMS: LMS, CMS and LCMS
10thINTERNATIONALEDUCATIONALTECHNOLOGYCONFERENCE (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1253-1259, (Tam Metin Bildiri)
50. E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1123-1127, (Tam Metin Bildiri)
51. PARMAKLAR KLAVYEDE, PEKİ YA ZİHİNLER NEREDE?E-ÖĞRENMEDE ETKİLEŞİM
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.745-755, (Tam Metin Bildiri)
53. Eğitim Yönetim Sisteminden Bağımsız “SCORM Uyumlu”Eğitimsel İçerik Geliştirilmesinin Önemi ve Bir Örnek Uygulama
8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
54. GAZİ ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMI’NIN DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME SÜRECİNİN ÖĞRETİM ELEMANI BAKIŞ AÇISIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ
8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.972-976, (Tam Metin Bildiri)
55. Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programı (GUEP) ile Geliştirme Ekibindeki BÖTE Öğrencilerinin Birbirlerine Katkısı
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
2. Erken Çocukluk Döneminde Bilgi- İşlemsel Düşünme Becerileri
Erken Çocukluk Döneminde DİJİTAL TEKNOLOJİ - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Dilek Altun, Feyza Tantekin Erden, Editör, Nobel Yayınevi, ss.296-318, 2022
3. Digital Transformation and Blockchain
Current Studies in Digital Transformation and Productivity, M. Hanefi Calp, Resul Butuner, Editör, ISRES Publishing, Ankara, ss.124-137, 2022
12. Kişiselleştirilmiş Öğrenme Ortamları
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Karataş Serçin, Kılıç Çakmak Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.187-204, 2020
13. Eğitimin Teknolojik Temelleri
Eğitime Giriş, Çalık Temel, Arslan Mehmet Metin, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.249-280, 2019
15. ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA
İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-269, 2008
16. Bilişim Sistemleri Güvenliği ve İlgili Etik Kavramları
Bilgisayar - I, Güneş Bilal, Editör, EDM Özel Eğitim Hizmetleri Yayıncılık ve Danışmanlık TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.274-296, 2007
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
11
Atıf (WoS)
82
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
28
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
949
H-İndeks (Scholar)
15
Atıf (TrDizin)
102
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
225
Proje
25
Tez Danışmanlığı
4