Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (11)

27. Entegrasyon Ve Entegre Sınıf Öğretmeni

DESTEK , cilt.1, sa.1, ss.20-24, 1998 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. Okul Öncesi Çocukları İçin İlkokula Hazır Oluş Ölçeğinin (OÇİHO) Geliştirilmesi.

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. Okul Öncesi Eğitim Sınıfında Çocuğun Katılım Hakkını Kullanmasını Etkileyen Etkenlerin İncelenmesi

1. Uluslararası Uzman Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Psikopatolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Yetişkinlerin Çocukluk Anlayışları Ankara İli Örneği.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.841-843, (Özet Bildiri)

4. Zihin Kuramı Hikâyeleri (Tuhaf Hikâyeler) Testinin Türkçeye Uyarlanması Ve 7-12 Yaş Çocuklarında Zihin Kuramı Becerilerinin İncelenmesi.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.517-519, (Özet Bildiri)

5. internet sözlüklerinde çocuk ve çocukluk

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. GÜVENLİ BEBEKLER GÜVENLİ YARINLAR PROJESİ: EĞİTİM PROGRAMI

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. ÇOCUKLARIN BAKIŞ AÇISIYLA EŞİTLİK KAVRAMI

International Contemporary Educational Research Congres, 5 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. ÇOCUK GÖZÜYLE ÇOCUKLUK

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.28-38, (Tam Metin Bildiri)

12. EVLAT EDİNEN VE KORUYUCU AİLELERİN BEBEK VE KÜÇÜK ÇOCUKLARIYLA İLGİLİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BEBEKLİK DÖNEMİ HAKKINDA BİLGİLERİNİNİNCELENMESİ

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Resimli Çocuk Kitaplarında Çocukluk Anlayışının Ġncelenmesi

II.Uluslararası Doğunun Batısı Batının Doğusu Konferansı, 4 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

17. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duygusal Ihmal Ve Istismar Konusundaki Bilgi Ve Farkındalıklarının Incelenmesi

Ikinci Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

18. How Do Children Research? Hearing the Children’xxs Voices Duringthe Research Process!

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION (IC-ED-2017), 27 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

19. Çocuklarla Araştırma Yapma Konusunda Akademisyen Görüşlerinin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. EBEVEYNLERİN GÖZÜNDEN ÇOCUĞUN KENDİ YAŞAMINA KATILMA HAKKI

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Childhood In Memories: 8-18 Age Group Children’xxs Childhood Reminiscences

6th International Conference On Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.14, (Özet Bildiri)

22. The Notion Of Childhood In Non-governmental Organizations

New Trends And Issues Proceedings On Humanities And Social Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, ss.468-474, (Tam Metin Bildiri)

23. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPACAK YARDIMCI MESLEK ELEMANI ADAYLARININ ÇOCUKLUK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. ANILARDA DUYGUSAL İSTİSMAR ANNE BABALARIN ÇOCUKLUKLARINDA MARUZ KALDIKLARI DUYGUSAL İSTİSMARA NİTEL BİR BAKIŞ

2. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

26. Annelerin Özel Gereksinimli Çocuklarının Eğitimlerinde Kullanılan Yöntem ve Tekniklere İlişkin Görüşleri

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Katılımı Anlayışlarına İlişkin Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Katılımı Anlayışlarına İlişkin Görüşlerİ

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

29. TEACHERS REMINISCENCES PROSPECTIVE TEACHERS MEMORIES OF THEIR TEACHERS

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Sivil Toplum Kuruluşlarının Çocuğa Bakışı

8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

32. Investigation of prospective teachers’xx understanding of childhood

ERPA International Congress on Education, 6 - 08 Haziran 2014, ss.246-252, (Tam Metin Bildiri)

33. Investigation of prospective teachers' understanding of childhood

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.246-252, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

34. Pre service Teachers Beliefs about Inclusion and Perceived Obstacles of Implementation

2th International Conference on Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice, Education and Pedagogy in Balkan Countries, 25 - 27 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

35. 0 6 Yaş Arası Çocuğa Sahip Ailelerin Çocuk Doktorundan Beklentileri

XI. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi (Ulusal Katılımlı), Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

36. Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracının(GEÇDA) Geliştirilme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu-Geleceğe Bakış, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, ss.70-73, (Tam Metin Bildiri)

37. Okulöncesi Çocuğu ve Matematik

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

38. Okulöncesi Eğitim Kurumlarında Fen Doğa Çalışmaları

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

39. Gazi Erken Çocukluk Değerlendirme Aracının GEÇDA Geliştirme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2002, ss.70-74, (Tam Metin Bildiri)

41. Öğretmen Adaylarının Özürlü Öğrencilerin Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşleri

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)

43. Anaokulu Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi

” IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)

44. Okulöncesi Eğitim Öğretmenlerinin Sorunlarının İncelenmesi

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)

45. Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin ve Velilerinin Engellilere ve Entegrasyona Bakışları

Hacettepe Üniversitesi I. Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 Mayıs - 30 Ocak 1997, (Tam Metin Bildiri)

47. Mesleki ve Teknik Öğretime Öğretmen Yetiştiren Fakültelerde Okuyan 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Programı İle İlgili Görüşleri

Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu I, Elazığ, Türkiye, 22 - 23 Haziran 1995, ss.263-277, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 40

2. ÇOCUKLARDAN VERİ TOPLAMA: MOZAİK YAKLAŞIMI

Çocuklarla Katılımcı Araştırma, AVCI NESLİHAN, AKAR GENÇER ARZU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-169, 2024

3. Bebeklik

YAŞAM BOYU GELİŞİMİN KEŞFİ, Prof. Dr. Cengiz Şahin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.94-154, 2021 Creative Commons License

4. Erken Çocuklukta Bilişsel Gelişimin Değerlendirilmesi

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Yıldırım Günseli,Özyılmaz Güzin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.29-62, 2020

6. Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.29-126, 2018

7. Inclusion and Its Practices

Educational Sciences Research in the Globalizing World, Efe, Recep., Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.620-630, 2018

8. ERKEN ÇOCUKLUKTA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, AYSEL KÖKSAL AKYOL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-414, 2018

9. UNDERSTANDING OF CHILDHOOD

Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva, Emin Atasoy, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.147-159, 2018

10. Çocukların BakışAçısıyla Eşitlik Kavramı

Contemporary Educational Researches, Education and Human Rights, Witold Stankowski, Nevide Akpınar Dellal, Matthias Gleitze, Katarzyna Wadon-kasprazak, Editör, Lambert, ss.219-242, 2018

11. Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları: Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Z. Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık ve Mühendislik, Ankara, ss.29-126, 2018

12. Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.30-126, 2018

13. Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Temel Zeynep Fulya, Aral Neriman, Editör, HEDEF CS, Ankara, ss.29-126, 2018

14. Infant Programs and Best Practices From an Early Intervention Perspective

Recent Researches in Education, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.684-698, 2018

15. Child-Related Views of Professionals Working With Children in Institutional Careand Their Conceptions of Child Participation

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, sofya, ss.345-356, 2017

17. Aile Eğitimi ve Katılımı

Aile Eğitimi, Arzu Arıkan, Berrin Dinç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-119, 2016

18. Okul Öncesi Dönemde Edebiyat Türleri Ve Özel Konular

Okul Öncesi Dönemde Çocuk Edebiyatı, Uzm. Ayşe Turla, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.43-69, 2016

19. The Development of Prosocial Behaviour During Early Childhood

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.1-14, 2016

20. Programa Dayalı Değerlendirme

Okul Öncesi Dönemde Alternatif Değerlendirme, Prof. Dr. Pınar Bayhan, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.33-40, 2016

21. Mother-Child Communication in Terms of the Child's Right to Participation: Playground Dialogues

Development in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.335-353, 2016

22. The Development of Prosocial Behaviour During Early Childhood

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.1-14, 2016

23. 0-36 Aylık Çocuklar İçin Eğitim Programı

Kurum Uygulamaları, Özlem Melek Erbil Kaya, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.28-53, 2016

25. Çocuklarla Materyal Yapımı

Okulöncesinde Materyal Geliştirme, Neslihan Avcı, Editör, Hedef, Ankara, ss.109-136, 2015

26. Kavram ve Duyu Eğitimi Materyalleri

Okul Öncesinde Materyal Geliştirme, Neslihan Avcı, Editör, Hedef, Ankara, ss.39-52, 2015

27. Okul öncesi eğitimde aile katılımı

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Zembat Rengin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-404, 2013

28. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, Zembat Rengin, Editör, Anı Yayıncılık, ss.375-404, 2010
Metrikler

Yayın

122

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1336

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

44

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

125

Proje

1

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

49

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları