Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (10)
Scopus (15)
TRDizin (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 65

4. Görme Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynlerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir Meta Sentez Çalışması

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. İşitme Engelliler Dernekleri ve Kapsayıcı Eğitim

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

8. 2022 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT)

2022 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), bükreş, Romanya, 01 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

9. Mobile Eye Tracking Research in Inclusive Classrooms: Children's Experiences

22nd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), Bucharest, Romanya, 1 - 04 Temmuz 2022, ss.279-283, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

12. Özel Eğitim Bölümü Öğrencileri Üstbiliş Farkindalik Düzeylerinin Tespiti

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne., Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Özel Eğitimde Hatırlatıcı Tekniklerle Hafizayi Gelistirme (Nimonik) Uygulamalarının Değerlendirilmesi

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Smart Animals: A Smart Toy to Teach Social Life Concepts to Children With Intellectual Disability

Annual Meeting of the American Educational Research, 13 - 17 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. Okul Çapında Olumlu Davranışsal Destek Yaklaşımının Aşamaları

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

16. Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues.

Design, User Experience, and Usability, Ankara, Türkiye, 22 - 27 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Developing A Gesture-Based Game For Mentally Disabled People to Teach Basic Life Skills

5th INTERNATIONAL CONFERENCEonEducational Technologies 2017(ICEduTech 2017), Sydney, Avustralya, 11 - 13 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Problem Davranışların Nedenlerine Bir Bakış

International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.264, (Özet Bildiri)

23. Uygulamadan Polı̇tı̇kaya Erken Matematı̇k Becerı̇lerinin Desteklenmesı̇

International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. A Situation Analysis of the Inclusive Early Childhood Education for Children with Disabilities

Engeli Olan Çocuklar için Kapsayici Erken Çocukluk Eğitimi Projesi, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Türkiye de görme engellilerin eğitimi alanında gerçekleştirilmiş lisansüstü tezlerin gözden geçirilmesi İçerik analizi Review of graduate thesis about children with visual impairments Content analysis

Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Evaluating Preschool Inclusive Classrooms’ Quality in Turkey: Preliminary Results

International Society on Early Intervention Conference, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Etkililiğinin Niceliksel Özetleme Temelinde Incelenmesi

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

32. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinin Sportif Profilinin İlgili Mevzuat Çerçevesinde İncelenmesi

Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Ögrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Zihinsel Engelli Çocuğu Ile Birlikte Fiziksel Aktiviteye Katilan Annelerdeki Stres Değişimlerinin Incelenmesi

Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Ögrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.131, (Özet Bildiri)

34. Analyzing Training Policies Of Teacher Candidates In The Progress Of Training Special Education Teachers

Teacher Education In Special Education, Vocational Training And Sports (ELMİS 2016), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. Özel eğitim öğretmeni yetiştirme sürecinde adaylık eğiim politikalarının incelenmesi

III. ELMIS (TT and VES) ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Use of Technology in Teaching Daily Living Skills to Individuals with Intellectual Disabilities

The AECT International Convention, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

37. Supported Employment in Turkey

2015 National APSE Conference, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

40. Özel Eğitim için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri

Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Okul öncesi kaynaştırma ortamlarının kalitesi: Ne? Nasıl? Neden?

24. Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Özel Eğitimde Öğretmen Kalite Göstergelerinin Karşılaştırılması

Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

45. Sınıfında Kaynaştırma Öğrencisi Bulunan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaptıkları Öğretimsel Uyarlamaların Belirlenmesi

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

46. Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues

3rd International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU), Heraklion, Yunanistan, 22 - 27 Haziran 2014, cilt.8519, ss.155-163, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

50. Özel Eğitimde Kanıt Temelli Uygulamalara Bağlamsal Açıdan Bakış

23. Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

51. Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Zorlandıkları ve En Az Sorun Yaşadıkları Konuların Belirlenmesi

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

53. Özel Eğitim Için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Uzman Görüşleri

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Özel Eğitim İçin Yenilikçi Eğitim Teknolojileri: Uzman Görüşleri

1st Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES, 26 - 29 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde Kullanılan Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği: Betimsel Değerlendirmesi ve Meta Analizi

ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

56. Difficulties in Use of Assistive Technologies in Special Education in Turkey

The 5th International Congress of Education Research, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

57. Özel Eğitim Bölümleri Program Değişikliği İçin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

59. Özel Eğitim İçin Materyal Geliştirme ve Fatih Projesi

Akademik Bilişim Konferansları, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

61. Ailelerin Ram Değerlendirmeleri Hakkındaki Görüşleri ve Geliştirme Önerilerinin Tespiti

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon., Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

64. Zihin Engelli Öğrencilerin Öğretmen Adaylarına Ders Anlatma Becerilerinin Kazandırılması

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. Öğrenme stratejilerinin kazandırılması

Özel gereksinimli bireyler için etkili öğretim yöntemleri, Çığıl, Aykut., Olcay, Seray, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.195-239, 2022

2. Kapsayıcı Eğitim

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Neden Eğitimi ve Spor, İlhan, Ekrem Levent; Yarımkaya, Erkan; Esentürk, Oğzu Kaan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-51, 2022

4. ÜSTÜN ZEKA/YETENEK, DİL VE KONUŞMA BOZUKLUĞU, OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.164-191, 2020

6. Design and Development of a Mobile Writing Application for Students With Dysgraphia

Mobile Technologies in Educational Organizations, Alona Forkosh Baruch,Hagit Meishar Tal, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.233-266, 2019

7. Special Educational Needs and Disabilities in Early Childhood Education (Turkey)

Education and Childhood Studies, Yunus Eryaman (Regional Editor),Manjula Waniganayake (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Press, London, ss.1-8, 2019

10. MEB özel eğitim hizmetleri

Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., , Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.64-121, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

11. YEREL YÖNETİMLER İÇİN ULAŞILABİLİRLİK TEMEL BİLGİLER TEKNİK EL KİTABI

T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ÖZÜRLÜ VE YAŞLI HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Ankara, 2011
Metrikler

Yayın

127

Yayın (WoS)

26

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

86

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

261

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

19

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları