SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evidence-Based Practices for Young Children With Autism: Contributions for Single-Subject Design Research
Focus on Autism and Other Developmental Disabilities
, cilt.18, sa.3, ss.166-175, 2003 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Geçerliğin Türkiye’de Özel Eğitim Tez Çalışmalarına Yansıması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.1589-1601, 2019 (Hakemli Dergi)
Sabit Bekleme Süreli Öğretimle Gerçekleştirilen Çalişmalarin Etkililiğinin Incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.21-40, 2018 (Hakemli Dergi)
Okullarda Öğrencilerin Sergiledikleri Problem Davranışların ve Problem Davranışlara Yönelik Müdahalelerin Belirlenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.176-206, 2018 (Hakemli Dergi)
An Investigation of the Changes in the Communication Skills of an Individual with Autism Spectrum Disorder Participating in Peer Mediated Adapted Physical Activities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.2, ss.225-252, 2017 (ESCI)
Kaynaştırma Dersi Planlamasında Öğrenci İhtiyaçlarının Belirlenmesi: İhtiyaç Temelli Ders Desenleme Hazırlığı
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.73-85, 2016 (Hakemli Dergi)
Yetersizliği olan çocuklarda beceri öğretiminde kullanılan eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği: betimsel değerlendirme ve meta-analizi
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.14, sa.2, ss.67-84, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe İlköğretim Kitaplarında Engel ve Engellilik Bir Doküman Analizi Örneği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.101-119, 2011 (Hakemli Dergi)
Zihin Engelliler Öğretmenliği Adaylarina Ders Anlatma Becerilerinin Kazandirilmasinda Kendini Değerlendirme Yönteminin Etkisi
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.49-59, 2011 (ESCI)
Otizmli bireylerin eğitiminde video ile model olma uygulamalarının değerlendirilmesi bir alanyazın derlemesi ve meta analiz örneği
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.1-12, 2011 (ESCI)
Otizmden Etkilenmiş Bireylerde Sosyal Ve İletişim Becerilerini Arttıran Yöntemlerin Delile Dayalı Yöntem Olarak Belirlenmesi: Bir Meta-Analiz Örneği
Türk Eğitim Bİlimleri Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.713-739, 2009 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitimde Delile Dayalı Yöntemlerin Belirlenmesi: Tek Denekli Çalışma Analizleri ve Karşılaştırmaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.143-163, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024
Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Ebeveyn Formu Geliştirme Çalışması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024
Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması: Pilot Çalışma Sonuçları
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023
Görme Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynlerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir Meta Sentez Çalışması
Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023
İşitme Engelliler Dernekleri ve Kapsayıcı Eğitim
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
Kaynaştırma Öğrencilerinin Katılım Düzeylerinin Sınıf Öğretmenlerinin Önleyici Sınıf Yönetimi Stratejilerini Kullanma Düzeyleriyle İlişkisinin İncelenmesi
IXth International Eurasian Educational Research Congres, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1
Özel Eğitimde Hatırlatıcı Tekniklerle Hafizayi Gelistirme (Nimonik) Uygulamalarının Değerlendirilmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Smart Animals: A Smart Toy to Teach Social Life Concepts to Children With Intellectual Disability
Annual Meeting of the American Educational Research, 13 - 17 Nisan 2018
Okul Çapında Olumlu Davranışsal Destek Yaklaşımının Aşamaları
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues.
Design, User Experience, and Usability, Ankara, Türkiye, 22 - 27 Haziran 2018
Developing A Gesture-Based Game For Mentally Disabled People to Teach Basic Life Skills
5th INTERNATIONAL CONFERENCEonEducational Technologies 2017(ICEduTech 2017), Sydney, Avustralya, 11 - 13 Aralık 2017
İlkokul ve Ortaokullarda Görülen Problem Davranışların Yönetici ve Öğretmenlerin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Uluslararasi Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
A Situation Analysis of the Inclusive Early Childhood Education for Children with Disabilities
Engeli Olan Çocuklar için Kapsayici Erken Çocukluk Eğitimi Projesi, Türkiye, 22 - 23 Ağustos 2017
Türkiye'de Görme Engellilerin Eğitimi Alanında Gerçekleştirilmiş Lisansüstü Tezlerin Gözden Geçirilmesi İçerik Analizi
ELMIS 2016, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.130
Türkiye de görme engellilerin eğitimi alanında gerçekleştirilmiş lisansüstü tezlerin gözden geçirilmesi İçerik analizi Review of graduate thesis about children with visual impairments Content analysis
Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Etkililiğinin Niceliksel Özetleme Temelinde Incelenmesi
III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinin Sportif Profilinin İlgili Mevzuat Çerçevesinde İncelenmesi
Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Ögrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016
Zihinsel Engelli Çocuğu Ile Birlikte Fiziksel Aktiviteye Katilan Annelerdeki Stres Değişimlerinin Incelenmesi
Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Ögrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.131
Analyzing Training Policies Of Teacher Candidates In The Progress Of Training Special Education Teachers
Teacher Education In Special Education, Vocational Training And Sports (ELMİS 2016), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Use of Technology in Teaching Daily Living Skills to Individuals with Intellectual Disabilities
The AECT International Convention, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2015
Rehberlik ve Araştırma Merkezi Dosyalarinin Süreç Ürünü Olarak Incelenmesi
24. Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Özel Eğitim için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri
Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014
Özel Eğitimde Öğretmen Kalite Göstergelerinin Karşılaştırılması
Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014
Otizm Spektrum Bozukluğundan Etkilenmiş Erken Çocukluk Dönemindeki Bireylere Taklit Becerilerinin Öğretiminde Video Model Uygulamalarının Değerlendirilmesi: Bir Alanyazın Taraması ve Meta-Analizi Örneği
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
Zihin Engelliler Sınıfların Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu., Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Zihinsel Engellilerin Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Özel Eğitim Için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Uzman Görüşleri
Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2013
Özel Eğitim İçin Yenilikçi Eğitim Teknolojileri: Uzman Görüşleri
1st Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES, 26 - 29 Haziran 2013
Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde Kullanılan Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği: Betimsel Değerlendirmesi ve Meta Analizi
ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Difficulties in Use of Assistive Technologies in Special Education in Turkey
The 5th International Congress of Education Research, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli
7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Erzurum, Türkiye, 06 Haziran 2013
Özel Eğitim İçin Materyal Geliştirme ve Fatih Projesi
Akademik Bilişim Konferansları, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013
Ailelerin Ram Değerlendirmeleri Hakkındaki Görüşleri ve Geliştirme Önerilerinin Tespiti
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon., Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Küçük Grup Öğretimi Sırasında Zincirleme Becerilerin Öğretiminde Video İpucunun Etkisi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Ekim 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Kapsayıcı Eğitim
Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Neden Eğitimi ve Spor, İlhan, Ekrem Levent; Yarımkaya, Erkan; Esentürk, Oğzu Kaan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-51, 2022
ÜSTÜN ZEKA/YETENEK, DİL VE KONUŞMA BOZUKLUĞU, OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU
İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.164-191, 2020
Öğrenme Güçlüğü Seti
Eğiten Kitap, 2017