Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (5)
Scopus (14)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Fen ve Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zeka Uygulamaları

16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. EĞİTSEL OYUN DESTEKLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN BASİT MAKİNELERLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

5. Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.27, (Özet Bildiri)

6. Görme Yetersizliği Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Maddenin Tanecikli Yapısı Hakkındaki Kavramsal Anlamaları ....

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.493, (Özet Bildiri)

10. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

12. Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions

NARST 2017 90th Annual International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

13. Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

14. ANALYSIS OF THE CONSISTENCY OF 7TH GRADE GIFTED STUDENTS CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF ELECTRICITY ACROSS DIFFERENT CONTEXTS

Türk Fizik derneği 32. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

15. The Growth of Mathematical Understanding Elif s Engagement with Representations in Pirie Kieren Levels

13th International Congress on Mathematics Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

16. Science teachers misconceptions about force and motion

ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

20. TENTH GRADE STUDENTS UNDERSTANDING OF GEOMETRIC TRANSFORMATIONS FUNCTIONS OR MOTIONS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

25. The effect of teaching activiities supported with metaconceptual processes of seventh grade students conceptual understanding of law related concepts

METACOGNITION - 6th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

26. Quantitative and qualitative assessment of metacognitive strategies used by preservice science teachers when reading a science text

6th Biennial Meeting of The EARLI Special Interest Group 16 Metacognition, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, ss.126, (Özet Bildiri)

27. The effect of 5E learning cycle model supported with metaconceptual process on 7th grade students’ understanding of moon phases

The National Association for Research in Science Teaching Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.21, (Özet Bildiri)

30. Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fotosentez ve solunum konusunda sahip oldukları alternatif kavramlar

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi-Niğde/TÜRKİYE, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.605, (Özet Bildiri)

32. Kavramsal Değişim Sürecinde Üstkavramsal Faaliyetlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.47, (Özet Bildiri)

33. The development of an Astronomy Concept Inventory (ACI)

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2454-2458, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

34. Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125, (Özet Bildiri)

35. Seventh Grade Students Misconceptions about Citizenship Concepts

The Sixteenth International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

38. The role of metacognition in facilitating conceptual change

the National Association for Research in Science Teaching, St. Louis, 3 - 06 Nisan 2003, (Tam Metin Bildiri)

40. Conceptual change text A supplementary material to facilitate conceptual change in electrochemical cell concepts

National Association for Research in Science Teaching, 5 - 07 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)

42. Oksijenli ve Oksijensiz Solunum Konusunda Teşhis Testinin Geliştirilmesi ve Uygulanması

III. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 1998, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Fen Okuryazarlığının Geleceği

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.218-239, 2023

2. Fen Öğretiminde Kavramsal Değişi Metinleri

Fen Öğretimi I, Mustafa Erggün, Editör, Nobel, ss.361-388, 2023

4. Astronomi öğretiminde kavramsal değişim metinlerinin kullanılması

Etkinliklerle astronomi öğretimi , Sedat Karaçam, Editör, Palme, Ankara, ss.21-45, 2021

5. Özdüzenlemede üstbiliş

Özdüzenleme: Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-278, 2020

7. Öz Düzenlemede Üstbiliş

Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Öz Düzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel, Ankara, ss.29-47, 2014
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

150

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

167

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

144

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

25

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları