Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Ohio State University, School of Teaching and Learning, Integrated Learning and Teaching
-
2005 - 2007 Araştırma Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1997 - 2000 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2014 - Devam Ediyor YÖK Bilim Alanı Danışma Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2022 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2018 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2016 Anabilim Dalı Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
2014 - Devam Ediyor Bilim Alanı Danışma Komisyonu Üyesi
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Eğitim istatistiği
-
Lisans A. Seçmeli-6 (Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanıl
-
Lisans Fen Öğretimi 2
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Doktora Nicel Araştırmalarda Veri Analizi
-
Lisans Fen Öğretimi 1
-
Doktora Fen Eğitiminde. Kavramsal Değişim Yaklaşımı ve Kavram Değişime Yönelik Öğretim Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
Sosyobilimsel Argümantasyona Dayalı Öğretim Yönteminin Özel Yetenekli Öğrencilerin Üstbiliş, Karar Verme Becerileri Ve Argüman Kaliteleri Üzerine Etkisi
Yürük N. (Danışman)
-
EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARINA DAYALI STEM EĞİTİMİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTSEL ROBOTİK TPAB ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BİLİMSEL YARATICILIK VE BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Farklı kavramsal anlama düzeyindeki 8. sınıf öğrencilerinin kuvvet-hareket ve ısı-sıcaklık konularıyla ilgili grafikleri çizme ve yorumlama becerilerinin incelenmesi
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Argümantasyon temelli kavramsal değişim metinlerinin ve bu metinlere dayalı animasyonların 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konularını anlamalarına etkisi
Yürük N. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliği hakkındaki bilgi düzeyleri
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Doğrudan ve akranla öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı–sıcaklık konusundaki kavramsal anlamalarına etkisinin okuma stratejileri bakımından incelenmesi
YÜRÜK N. (Danışman)
-
9. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözüm sürecinde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Üstkavramsal faaliyetleri aktif hale getirici etkinliklerle desteklenmiş 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin ay'ın evreleri konusundaki kavramsal anlamalarına etkisi
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Matematiksel anlamada temsillerin rolü: Sanal ve fiziksel manipülatifler
YÜRÜK N. (Eş Danışman), UĞURLU H. H. (Eş Danışman)
-
Alternatif kavramlara sahip fen ve teknoloji öğretmen adaylarında fen metinlerini okurlarken aktif hale gelen bilişsel ve üstbilişsel stratejiler
YÜRÜK N. (Danışman)
-
ÜSTKAVRAMSAL FAALİYETLERLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ISI VE SICAKLIK KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Üstkavramsal faaliyetlerle zenginleştirilmiş kavramsal değişim metinlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kuvvet ve hareket konularını anlamalarına etkisi
YÜRÜK N. (Danışman)
-
Üstkavramsal faaliyetlerle zenginleştirilmiş kavramsal değişim metinlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının "ısı ve sıcaklık" konusundaki kavramsal anlamalarına etkisi
YÜRÜK N. (Danışman)
P.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Öğrencilerin kuvvet ve hareket konularındaki kavramsal anlamalarının ve soru çözümünde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin soru tipleri dikkate alınarak incelenmesi
YÜRÜK N. (Danışman)
S.KARAÇAM(Öğrenci), Doktora, 2009
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2022 - 2022 Öğretmenlere Yönelik Akademik Yazma Eğitimi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Anlam Çıkarıcı İstatistikte Temel Kavramlar
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Gözlerden Gönüllere Bilim İnsanı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Uygulama Becerilerinin Geliştirilmesi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2016 - 2016 Fen Bilgisi Eğitiminde Kavram Yanılgıları
Akademik Birimler - Eğitim