Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2012 - 2019 Doç.Dr.
-
2007 - 2012 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2007 Araştırma Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1997 - 2000 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2014 - Devam Ediyor YÖK Bilim Alanı Danışma Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2018 Erasmus Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARINA DAYALI STEM EĞİTİMİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTSEL ROBOTİK TPAB ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BİLİMSEL YARATICILIK VE BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
H.YANIŞ(Öğrenci), Doktora, 2020
-
Farklı kavramsal anlama düzeyindeki 8. sınıf öğrencilerinin kuvvet-hareket ve ısı-sıcaklık konularıyla ilgili grafikleri çizme ve yorumlama becerilerinin incelenmesi
F.KİZİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020
-
Argümantasyon temelli kavramsal değişim metinlerinin ve bu metinlere dayalı animasyonların 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konularını anlamalarına etkisi
Y.KÜÇÜKÖNER(Öğrenci), Doktora, 2018
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliği hakkındaki bilgi düzeyleri
M.ÇOŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Doğrudan ve akranla öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı–sıcaklık konusundaki kavramsal anlamalarına etkisinin okuma stratejileri bakımından incelenmesi
G.DİLEK(Öğrenci), Doktora, 2016
-
Üstkavramsal faaliyetleri aktif hale getirici etkinliklerle desteklenmiş 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin ay'ın evreleri konusundaki kavramsal anlamalarına etkisi
E.EZBERCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
9. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri alanındaki çoktan seçmeli soruların çözüm sürecinde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin belirlenmesi
E.HATUN(Öğrenci), Doktora, 2014
-
Matematiksel anlamada temsillerin rolü: Sanal ve fiziksel manipülatifler
YÜRÜK N. (Eş Danışman) , UĞURLU H. H. (Eş Danışman)
H.GÜLKILIK(Öğrenci), Doktora, 2013
-
Alternatif kavramlara sahip fen ve teknoloji öğretmen adaylarında fen metinlerini okurlarken aktif hale gelen bilişsel ve üstbilişsel stratejiler
G.KUMLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Üstkavramsal faaliyetlerle zenginleştirilmiş kavramsal değişim metinlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kuvvet ve hareket konularını anlamalarına etkisi
M.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
ÜSTKAVRAMSAL FAALİYETLERLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ISI VE SICAKLIK KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
P.AKGÜL(Öğrenci), 2010
-
Üstkavramsal faaliyetlerle zenginleştirilmiş kavramsal değişim metinlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının "ısı ve sıcaklık" konusundaki kavramsal anlamalarına etkisi
P.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Öğrencilerin kuvvet ve hareket konularındaki kavramsal anlamalarının ve soru çözümünde kullandıkları bilişsel ve üstbilişsel stratejilerin soru tipleri dikkate alınarak incelenmesi
S.KARAÇAM(Öğrenci), Doktora, 2009