Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (17)
4. Biyoloji Ders Kitaplarındaki Soruların ve Biyoloji Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.6, sa.2, ss.129-148, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Fish Biodiversity in Bayındır Stream (Ankara)
EJONS International Journal on Mathematic, Engineering and Natural Sciences
, cilt.5, sa.18, ss.216-218, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Sample Issue for The Teaching of Socio-scientific Issues: The Endangered Northern Bald Ibis
International Journal of Curriculum and Instruction-IJCI
, cilt.12, sa.2, ss.315-335, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Bayındır Çayı’ndaki (Ankara) Squalius pursakensis (Hankó, 1925) Popülasyonunun Bazı Biyolojik Özellikleri
International Journal of Applied Biology and Environmental Science
, cilt.1, sa.2, ss.12-15, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Bakır (II) Klorür’ün Oncorhynchus mykiss Üzerindeki Hematolojik ve Genotoksik Etkileri
International Journal of Applied Biology and Environmental Science-IJABES
, cilt.1, sa.2, ss.1-4, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Viewpoints and Self-efficacy of Teachers Participated in Project Training Towards Project-Based Learning
International Online Journal of Education and Teaching-IOJET
, cilt.6, sa.4, ss.1037-1056, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Hazır Olma Düzeyleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.373-396, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Civa (II) Klorür’ün Oncorhynchus mykiss Üzerindeki Hematolojik ve Genotoksik Etkileri
International Journal on Mathematics, Engineering and Natural Sciences-EJONS
, cilt.3, sa.8, ss.1-8, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Sakarya Nehri Kirmir Çayı’nda Yaşayan Capoeta tinca (Heckel, 1843)’da Civa-II Klörür’ün Akut Toksik Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.199-206, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
56
6. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Algısı
5th International Ethics Congress, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.20-27, (Tam Metin Bildiri)
7. Çevre Eğitimde Ahlaki Muhakeme
5th International Ethics Congress, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.28-33, (Tam Metin Bildiri)
8. The Pedagogical Essence and Main Content of the Spiral Education System
International Scientific and Practical Conference, Almati, Kazakistan, 25 - 27 Kasım 2024, ss.26-29, (Tam Metin Bildiri)
9. Öğretmen Eğitiminde Fen Eğitimi
Uluslararası Eğitim Yönetimi ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 6 - 07 Haziran 2024, (Yayınlanmadı)
12. Biyoloji Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
10th International Erciyes Scientific Research Congress, Kayseri, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)
14. “Dünya Bizim, Renkler Bizim” Projesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2023, ss.5-15, (Özet Bildiri)
18. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Biyoloji Öğrenme Alanındaki Dersleri Yürüten Öğretim Üyelerinde Bulunması Gereken Nitelikler” Konusundaki Görüşleri
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı-DİFEÖK, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
19. Atherina boyeri (Risso, 1810)’nin Türkiye İç Sularındaki Dağılımı ve Balıkçılık Üzerindeki Etkileri
ISMS 7 th International Symposium on Academic Studies in Science, Engineering and Architecture Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Bı̇yoçeşı̇tlı̇lı̇k Okuryazarlığı Düzeylerinin Karşılaştırılması
ISES VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
21. Fizyoloji̇ Deneyleri̇ Kapsamında Alternatif Bir Değerlendirme Yöntemi̇: Tga Çalışma Yaprakları
International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, ISES, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
22. Nesli Tehlike Altındaki Türleri Tanıyor Muyuz? Kelaynak Örneği
International V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
24. The Effect of Dissection on Teaching of Vertebrate Animal Anatomy
2nd International Conference On Education, Technology and Science-GlobETS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
25. Views of Biology Teacher Candidates on Project-Based Learning Methodology
2nd International Conference on Education,Technology and Science, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
28. Civa II Klorür’ün Oncorhynchus mykiss üzerindeki hematolojik ve genotoksik etkileri
5nd National Water Congress, 29 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
29. Bayındır Çayı’ndaki Squalius pursakensis Popülasyonunun Bazı Biyolojik Özellikleri
2nd International Water Congress & 5. National Water Congress, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
30. Bakır II Klorür’ün Oncorhynchus mykiss Üzerindeki Hematolojik ve Genotoksik Etkileri
2nd International Water Congress, 5nd National Water Congress, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Hazır Olma Düzeyleri
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018
33. An Investigation Of Pre-Service Biology Teachers’ Cognitive Structures On Basic Ecology Concepts
An International Conference On Education, Technology And Science-GlobETS, Belgrade, Sırbistan, 6 - 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
38. Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi
Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
52. Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
54. Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi-UFBMEK, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
4. Öğretmen Adaylarının Arazi Gezilerine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII , A. Aydın,A. Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.153-166, 2023
7. Bayındır Çayı’ndaki Capoeta baliki (Turan, Kottelat, Ekmekçi İmamoğlu, 2006) Populasyonunun Bazı Biyolojik Özellikleri
Fen ve Matematik Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, KARAPINAR RIDVAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.1-10, 2020
8. Current Researches in Environmental Education
SRA Academic Publishing, Klaipeda, 2019
9. Analysis of Preservice Teachers’ Ecological Identity According to Some Variables
Current Researches in Environmental Education, GÜL ALİ,UZEL NURCAN, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.39-52, 2019
11. Biyoloji Öğretiminde Laboratuvar Çalışmaları
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğretimi, AYDIN SOLMAZ,GÜRBÜZOĞLU YALMANCI SİBEL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-239, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
31
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
39
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
229
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
25
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
97
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
87
Proje
6
Tez Danışmanlığı
3