Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlk Ara Tatile İlişkin İlkokul Öğretmenlerinin Görüşleri

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, ss.698-701

Türkiye ve Ürdün’deki İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Ögelerine Göre Karşılaştırması

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2022, ss.542-546

Öğretmen Adaylarının Eğitime Giriş Dersine Yönelik Tutumları (Gazi Üniversitesi Örneği)

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.141-154

Content Analysis of the New Science Textbook for the 4th Grade in Primary Schools in Jordan

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021

A COMPARATIVE STUDY OF THE ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION PROGRAM IN TURKEY AND MALAWI

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE on CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-V, Ankara, Türkiye, 27 Mart 2021, ss.178

“2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programına İlişkin İş Eğitimi Öğretmenlerinin Görüşleri”

BİRİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 14 Şubat 2021, ss.305-321

VIEWS OF PRE-SERVICE TEACHERS ON SUMMER SCHOOL(GAZI UNIVERSITY GAZI FACULTY OF EDUCATION SAMPLE)

t” INTERNATIONAL CONGRESS ONCURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.187-188

Öğretmen ve Okul Yöneticileri Gözünden Küreselleşme

28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1223-1224

Öğretmen Adaylarının “Program Geliştirme ve Öğretim” Dersine Yönelik Tutumları (Gazi Üniversitesi Örneği)

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.202-205

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.240-241

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİNE İLİŞKİN İHTİYAÇ ANALİZİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.48-49

Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Liderlik Stillerinin Olumlu Sınıf İklimi Sağlama Üzerine Etkileri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2017, ss.586-587

Yaz Tatili Süresinin Öğrenme Üzerindeki Etkisi Ankara İli Örneği

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Tam Metin Kitabı, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.84-93

Ortaöğretim Branş Öğretmenlerinin Öğrenme ÖğretmeOrtamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini KullanmaDüzeyleri

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avustralya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.585

Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Anahtar Yeterliklerin Belirlenmesi Türkiye İçin Durum Analizi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.349-350

Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Anahtar Yeterliliklerin Belirlenmesi Türkiye İçin Durum Analizi

III. INternational Eurasian Educational Research congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.349-350

Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Ankara İli Örneği

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015). Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi/Adana/, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

The problem of creative education in information society

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.713-717 identifier identifier

NLP Beyin Dili Programlaması Eğitim Programının Değerlendirilmesi

15.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.31

Kitap & Kitap Bölümleri

7. Bölüm: Pragmatik Program Değerlendirme Modeli

Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Pınar Bilasa, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.143-155, 2023

7. Bölüm: Pragmatik Program Değerlendirme Modeli

Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Bilasa, Pınar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.143-155, 2023

1. Bölüm: Eğitimde Program Değerlendirmeye Kavramsal ve Tarihsel Bir Bakış

Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Pınar Bilasa, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2023

1. Bölüm: Eğitimde Program Değerlendirmeye Kavramsal ve Tarihsel Bir Bakış

Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Bilasa, Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2023

Türk Eğitim Tarihi

Nobel Yayıncılık, Ankara, 2022

Öğretimin Yönetimi

Sınıf Yönetimi , Necati Cemaloğlu,Kübra Yenel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.209-245, 2021 Creative Commons License

Öğretimin Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Necati Cemaloğlu, Kübra Yenel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-245, 2021

Yetişkin Eğitimi İle İlgili Temel Kavramlar

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Figen EREŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-30, 2019

Hayat Boyu Öğrenme

Yetişkin Eğitim ve Hayat Boyu Öğrenme, Figen Ereş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.78-93, 2019

Feminizm Kuramı

Sosyal Bilimlerde Kuramlar, Figen Ereş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.223-235, 2018

Constructivist education understanding in the curricula

Educational Policies in Turkey and Its Reflection, Ereş, Figen, Editör, Peterlang Publishing, Frankfurt, ss.114-122, 2016

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Tarihsel Gelişimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.24-56, 2016

Öğrenme Stilleri ve Stil Odaklı Öğretim Tasarımı.

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.205-230, 2014

Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları