SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
“An Analysis of the Decisions on Special Education ın the MONE Councils Held Between 1999 and 2021”.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCE, INNOVATION AND EDUCATIONAL TECHNOLOGIES (ONLINE)
, cilt.5, sa.18, ss.263-278, 2024 (Hakemli Dergi)
İNGİLİZCE HAZIRLIK EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ KONUŞMA PROJESİ UYGULAMASININ ÖĞRETİM GÖREVLİSİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ASOSJOURNAL (The Journal of Academic Social Science)
, cilt.11, sa.139, ss.325-336, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yaz Okulu Uygulamasına İlişkin Görüşleri (Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Örneği)
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.231, ss.199-213, 2021 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının “Program Geliştirme ve Öğretim” Dersine İlişkin Tutumları(Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Örneği)
Akdeniz Eğitim Arştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.29, ss.121-137, 2019 (Hakemli Dergi)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. yy. Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.845-874, 2019 (Hakemli Dergi)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.845-874, 2019 (Hakemli Dergi)
Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Anahtar Yeterliklerin Belirlenmesi Türkiye İçin Durum Analizi
Milli Eğitim
, cilt.46, sa.215, ss.130-144, 2017 (Scopus)
Instructional Use of Mind Map in Kindergarden
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.49-67, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesi Ankara İli Hacı Ömer Tarman Anadolu Lisesi Örneği
TURKISH JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.2, sa.3, ss.49-78, 2015 (Hakemli Dergi)
Teknoloji ve Tasarım Eğitiminde Yapılandırmacılık Uygulamaları
Eğitime Bakış
, cilt.6, sa.17, ss.22-29, 2010 (Hakemli Dergi)
Program Değerlendirme Modellerinin Karşılaştırmalı İncelemesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.487-495, 2009 (Hakemli Dergi)
Yaz Okulunda Eğitim Öğretim Verimliliği Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Örneği
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.23, ss.91-105, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“Öğretmen Yetiştirme Yaklaşım ve Modelleri”
HAZAR ÜNİVERSİTESİ VE GAZİ ÜNİVERSİTESİ “EĞİTİM YÖNETİMİ VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ”, Baku, Azerbaycan, 6 - 07 Haziran 2024
Argümantasyon Tabanlı Sınıf İçi Etkinliklerin Öğretmen Adaylarının EleştirelDüşünme Becerilerine ve Tartışmaya İsteklerine Olan Etkisi
5. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Yaz Tatili Süresinin Öğrenme Üzerindeki Etkisi Ankara İli Örneği
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Tam Metin Kitabı, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.84-93
Hayat Boyu Öğrenme Kapsamında Anahtar Yeterliliklerin Belirlenmesi Türkiye İçin Durum Analizi
III. INternational Eurasian Educational Research congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.349-350
Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Ankara İli Örneği
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-2015). Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi/Adana/, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Views of Secondary Education Teachers on the Conditions and Efficiency of the In-Service Training Practices/Activities (They Attend) (Yalova-Erzurum In-Service Training Sample)
PAEDEIA (Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.41
Views of Secondary Education Teachers on The Conditions And Efficiency of The In Service Training Practices Activities Yalova Erzurum In Service Training Sample
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015
NLP Beyin Dili Programlaması Eğitim Programının Değerlendirilmesi
15.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.31
Kitap & Kitap Bölümleri
7. Bölüm: Pragmatik Program Değerlendirme Modeli
Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Pınar Bilasa, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.143-155, 2023
7. Bölüm: Pragmatik Program Değerlendirme Modeli
Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Bilasa, Pınar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.143-155, 2023
1. Bölüm: Eğitimde Program Değerlendirmeye Kavramsal ve Tarihsel Bir Bakış
Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Pınar Bilasa, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2023
1. Bölüm: Eğitimde Program Değerlendirmeye Kavramsal ve Tarihsel Bir Bakış
Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri, Bilasa, Pınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2023
Soru Örnekleriyle Eğitimde Program Değerlendirme Modelleri
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2022
Öğretimin Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Necati Cemaloğlu, Kübra Yenel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-245, 2021
Yetişkin Eğitimi İle İlgili Temel Kavramlar
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Figen EREŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-30, 2019
Hayat Boyu Öğrenme
KOCABATMAZ H., KESKİNKILIÇ KARA S. B., AKIN KÖSTERELİOĞLU M., OĞUZ E., BİLASA P., KÖSTERELİOĞLU İ., et al.
Yetişkin Eğitim ve Hayat Boyu Öğrenme, Figen Ereş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.78-93, 2019
Feminizm Kuramı
Sosyal Bilimlerde Kuramlar, Figen Ereş, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.223-235, 2018
Constructivist education understanding in the curricula
Educational Policies in Turkey and Its Reflection, Ereş, Figen, Editör, Peterlang Publishing, Frankfurt, ss.114-122, 2016
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Tarihsel Gelişimi
Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.24-56, 2016
Türkiye de İlköğretimin Tarihsel Gelişimi 1970 2010
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2015
Öğrenme Stilleri ve Stil Odaklı Öğretim Tasarımı.
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.205-230, 2014