Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Mantıksal Düşünme Yeteneklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.606-612, (Full Text)

Examination of Seventh Grade Students’ Self-Efficacy Beliefs towards Scientific Literacy in Terms of Some Variables

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Turkey, 28 June - 01 July 2018, pp.85-89, (Full Text) Sustainable Development

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirme Stratejilerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)

Examination of the Relationship between Preservice Science Teachers' Scientific Reasoning and Problem Solving Skills on Basic Mechanics

33rd International Physics Congress of the Turkish-Physical-Society (TPS), Bodrum, Turkey, 6 - 10 September 2017, vol.1935, (Full Text) identifier identifier

Developing Four-Tier Simple Electric Circuits Alternative Concepts Test For Gifted Students

Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, 6 - 10 September 2017, (Summary Text)

Ders Amaçlı Tablolama Yazılımı Kullanım Düzeyi ile Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Hungary, 18 - 21 May 2017, pp.291-295, (Full Text)

Investigating Preservice Science Teachers’ Level of Using Spreadsheet Program in Accordance with the Purpose of the Courses

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.683-684, (Summary Text)

Fizik Öğretmeni Yeterlikleri ve Mesleki Gelişimi

Turk Fizik Dernegi 32.Uluslararası Fizik Konferansı, Bodrum, Turkey, 6 - 09 September 2016

INVESTIGATING ALTERNATIVE CONCEPTIONS OF GIFTED STUDENTS ON BASIC ELECTRICCIRCUITS

TFD 32, Bodrum, Turkey, 6 - 09 September 2016, pp.218, (Summary Text)

ANALYSIS OF THE CONSISTENCY OF 7TH GRADE GIFTED STUDENTS CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF ELECTRICITY ACROSS DIFFERENT CONTEXTS

Türk Fizik derneği 32. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Turkey, 6 - 09 September 2016, (Summary Text)

Fen bilimleri öğrenimi motivasyon ve öz düzenleme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, (Summary Text)

Fizik başarısı ve ölçümü Paradigmanın değişimi

Türk Fizik Derneği 31. Uluslararası Fizik Kongresi, 21 - 25 July 2014

İlköğretim bölümü 1 Sınıf öğrencilerinin bilimsel düşünme yeteneklerinin bilişsel stil ve cinsiyet ile ilişkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 11 January 2014, (Summary Text)

Bilimsel Düşünme Düzeyi İle Hareket Kuvveti Gerektirir Kavram Yanılgısına Sahip Olma Düzeyi Arasındaki İlişki

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012, (Summary Text)

Onlar mı öğrenemiyor biz mi öğretemiyoruz

TFD 27. International Physics Congress, Turkey, 14 - 17 September 2010, (Summary Text)

Yeni Fizik Dersi Öğretim Programının Felsefesi Temelleri ve Vizyonu

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 29 August 2008, (Summary Text)

Philosophy foundations and vision of the new high school physics curriculum in Turkey

GIREP 2008 conference, Cyprus (Gkry), 18 - 22 July 2008, (Summary Text)

Fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2006, (Summary Text)

Bilimsel düşünme becerileri ile bazı sosyo kültürel faktörler arasındaki ilişki

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2006, (Summary Text)

Mekanik başarısı ile bazı faktörler arasındaki ilişki ve Fizik başarısına yeni bir tanım

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 09 September 2006, (Summary Text)

Elektrik devreleri konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde öğrenme evreleri metodunun etkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 11 September 2004, (Summary Text)

Birleştirici benzetme yönteminin kız ve erkek öğrencilerin kuvvet konularındaki kavramları anlama düzeyine etkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 11 September 2004, (Summary Text)

Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 11 September 2004, (Summary Text)

Araştırmacı Fen Öğretimi Yaklaşımıyla Sınıf Öğretmenliği 3 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yöntem Yeteneklerinin Geliştirilmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 September 2002, (Summary Text)

Sınıf Öğretmenliği ve Fen Bilgisi 3 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Yeteneklerinin Karşılaştırılması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 September 2002, (Summary Text)

Sınıf öğretmenliği ve fen bilgisi öğretmenliği 3 sınıf öğrencilerinin bilimsel düşünme yeteneklerinin karşılaştırılması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 January 2002, (Summary Text)

Bilgisayar Destekli ve Desteksiz Öğretim Metotlarının Fen Bilimlerinde Eğri Grafik Öğretiminde Karşılaştırılması

X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Turkey, 12 - 14 September 2001, (Summary Text)

Belli Teknolojilerin Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Kullanımı

Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 September 2001

Bilimsel Düşünme Yetenekleri ve Bu Yeteneklerin Ölçülmesi

Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 September 2001
Metrics

Publication

86

Citation (WoS)

17

Citation (Scopus)

66

Citation (TrDizin)

15

H-Index (TrDizin)

3

Citation (Sum Other)

1092

Thesis Advisory

20

Open Access

15
UN Sustainable Development Goals