Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (38)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Örgütsel Çeviklik: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

XII EJERCONGRESS 2025, Ağrı, Türkiye, 25 Haziran 2025, cilt.1, ss.8-9, (Özet Bildiri)

2. 21. Yüzyıl Öğrenen Becerilerini Kazandırmaya Yönelik Okulların Hazır Bulunuşluk Durumunun İncelenmesi

1. ULUSLARARASI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 03 Haziran 2025, cilt.1, ss.518-524, (Özet Bildiri)

3. Okul Güvenliği Sorununa Yeni Yaklaşım: Nöbet Görevi Uygulamasından Okul Güvenlik Personellerinin Yetiştirilmesi ve İstihdamına

18. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, cilt.1, ss.16-17, (Tam Metin Bildiri)

4. ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN İŞ TATMİNİNİN YÖNETİCİLERİN DÜŞÜNCE YAPISI BAĞLAMINDADEĞERLENDİRİLMESİ

TROIA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES TROIA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES TROIA 1ST INTERNATIONAL GROUP EXHIBITION February 21 - 23, 2025 CANAKKALE, Çanakkale, Türkiye, 21 - 25 Şubat 2025, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

5. EXAMINING THE RELATIONSHIPBETWEEN SCHOOL ADMINISTRATORS' INSTRUCTIONAL LEADERSHIP ANDTEACHER EFFICACY

ASES VIII. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONGRESS MARCH 01-02, 2025, ANTALYA, TURKIYE, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2025, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

6. COVİD-19 SÜRECİNDE EĞİTİMDE DERİNLEŞEN EŞİTSİZLİKLER

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Ankara, Türkiye, 27 Haziran 2024, cilt.1, ss.1-12, (Özet Bildiri)

7. Türkiye'de Eğitimin Finansmanı, AB Ülkeleri Ve OECD Ülkeleri Arası Karşılaştırma

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/ 2024, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024, cilt.1, ss.13-15, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin sosyal sermaye düzeyleri ile okul etkililiği arasındaki ilişki (Bartın İli örneği)

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/ 2024, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

9. Okul Yöneticileri ve Öğretmen Görüşlerine Göre Ortak Sınav Uygulamasına Yerel Çözüm: İlçe Ölçme Ve Değerlendirme Merkezleri

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/2024, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

10. Öğretmenlerin Öğretmenler Odasına İlişkin Yenilikçi Uygulamalara Yönelik Görüşleri: Mevcut Öğretmenler Odasından Toplanma Odası, Çalışma Odası Ve Dinlenme Odası Uygulamasına

Iv. Internatıonal Educatıon Research And Teacher Educatıon Congress-ERTE CONGRESS, Uşak, Türkiye, 21 Aralık 2023, cilt.1, ss.14-17, (Özet Bildiri)

11. PİSA SINAVINDA BAŞARILI OECD ÜLKELERİ VETÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNKARŞILAŞTIRILMASI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu – EYFOR-XIII, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, cilt.1, ss.340, (Özet Bildiri)

12. Örgütsel Anomi. Eğitim kurumları üzerinde nitel bir çalışma .

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2020), ÇEVRİMİÇİ, Türkiye, 1 - 20 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

13. Milli Eğitim Şuralarında Aile Katılımı

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi-2020, ÇEVRİMİÇİ, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

14. Eğitim Programı Türlerinin Okul Yöneticilerinin Program Yönetimi Becerilerine Etkisi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu Programı EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Coombs’un Eğitim Planlaması Bağlamında Ülkemizde Eğitim Planlamasının ve Stratejik Planlamanın Durumu

EJERCongress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2197-2202, (Tam Metin Bildiri)

16. Üniversite Öğrencilerinin Üniversite, Rektör ve Gelecek Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Çeşme/İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.14, ss.328-329, (Tam Metin Bildiri)

17. Endüstri 4.0 Çağında Öğretmenin Gerekliliği ve Rolü: Öğrenci Gözüyle Nitel Bir Çalışma

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Çeşme/İzmir, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.14, ss.336-337, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmenlerin Boş Zaman Değerlendirme Davranışlarının İncelenmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.5, ss.932-940, (Tam Metin Bildiri)

21. EĞİTİMDE KABA VERİMLİLİK

EYFOR-9, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.1, ss.334, (Özet Bildiri)

23. Öğrencilerin Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeyleri İleBilgisayar Oyun Bağımlılığı Düzeylerine Etki Eden Etkenlereİlişkin Öğretmen Görüşleri

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VEÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, cilt.1, ss.253-265, (Tam Metin Bildiri)

24. Örgüt Sağlığına İlişkin Kavram Analizi

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.80, (Özet Bildiri)

25. Kaynaştırma Uygulamalarına Tersine Bir Bakış Ters Kaynaştırma

EYFOR-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara-TOBB ETÜ, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.279-280, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen ve Yöneticilerin Hizmetlerin Takasının Uygulanması Bağlamındaki İlişkileri

EYFOR-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara- TOBB ETÜ, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.136-137, (Özet Bildiri)

27. Gazi Üniversitesindeki Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.294-296, (Özet Bildiri)

28. Generations Generation Y and Differences Between Generations

IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

29. Kentleşme ve Eğitim Sürecinde Okul Binaları

EYFOR (EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU) IV, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Sınıf Yönetimi

Lisans Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti., İstanbul, 2022

2. Ruhsal Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, EĞİTEN KİTAP YAYINCILIK ORG. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.389-419, 2022

3. MİLLİ EĞİTİM ŞÛRALARINDA OKUL, AİLE ve TOPLUM İŞBİRLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Ali Çetin, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.155-168, 2021

4. Örgütsel Ustalık

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU – Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, , PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.631-659, 2021

5. Bosna-Hersek Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış.

BİLİM İNSANI DR. MUSTAFA ESKİ’YE ARMAĞAN EĞİTİME ADANMIŞ BİR ÖMÜR, Prof. Dr. Hüseyin YOLCUDoç. Dr. Sibel OĞUZ HAÇAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Kastamonu, ss.607-617, 2020

6. Sosyal Bir Sistem ve Örgüt Olarak Okul

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel, Ankara, ss.39-59, 2019

7. Levels of Using Social Capital in Schools According to SchoolPrincipals

Chaos, Complexity and Leadership 2016, , Editör, Springer Proceedings in Complexity, Gewerbestrasse, ss.333-353, 2018

8. The Utilization Level of Social Capital Approach in Tabriz Universities

Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer Proceedings in Complexity, Gewerbestrasse, ss.157-175, 2018

9. Evaluation of the Migration Phenomenon as an Economics Dimension

Social Considerations of Migration Movements and Immigration Policies, Şefika Şule Erçetin, Editör, IGI Global, California, ss.58-65, 2017

10. "The Conflict Management Styles used by Managers of Private Primary Schools: An Example of Ankara"

Chaos Complexity and Leadership 2013, şefika.şuleErçetin and Santo.Banerjee, Editör, springer International Publishing Switzerland, Newyork Dordrecht London, ss.315-32, 2015

11. Would The Organizational Commitment And Occupational Burnout Perceptions Of Firm Owner’s With 10-49 Employees Be High At The Same Time? Why Not?(Example Of Ankara)

Chaos Complexity and Leadership 2012, Santo Banerjee-Şefika Şule Erçetin, Editör, springerScience+BusinessMedia Dordercht, Springer Dordrecht Heidelberg New York London, ss.327-332, 2014

12. Organizational Intelligence in Action Visible in Networks

Organizational Intelligence in Question, Şefika Şule Erçetin, Editör, Amazon Publications, ss.149-162, 2009

13. Sınıf Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar

Sınıf Yönetimi, Münevver Yalçınkaya-İlhan Günbayı, Editör, Lisans Yayınevi, www.Lisansyayincilik.com, İstanbul, ss.61-81, 2006
Metrikler

Yayın

92

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

421

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

514

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

43

Proje

4

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları