Articles Published in Other Journals
Okul yöneticileri ve öğretmen görüşlerine göre ortak sınav uygulamasına yerel çözüm: İlçe ölçme ve değerlendirme merkezleri
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, vol.4, no.2, pp.22-40, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Ebeveynlerin İlkokullarda Aile Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
International Social Sciences Studies Journal
, vol.-8, no.105, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Algı Yönetimini Kullanım Düzeyleri
Journal of Social Research and Behavioral Sciences
, vol.8, no.16, pp.844-857, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
By Social Network Analysis Natural Leaders and Their Qualities
Journal of Educational Leadership and Policy Studies (JELPS)
, vol.1, no.6, pp.1-21, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Organizational Anomie: A Qualitative Research on Educational Institutions
OPEN JOURNAL FOR EDUCATIONAL RESEARCH (OJER)
, vol.5, no.2, pp.161-176, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütsel Maneviyat İle İş Doyumu Arasındaki İlişki Üzerine Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Turan-Sam
, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Sosyal Sermaye ve Örgüt Sağlığı İlişkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.40, no.2, pp.621-663, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Endüstri 4.0 Çağında Öğreci Gözüyle Öğretmenin Gerekliliği ve Rolü
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Social Sciences Institute
, no.31, pp.76-92, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Velilerin Bilgisayar Oyunu Bağımlılığına İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.19, pp.5-26, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite, Rektör Ve Gelecek Kavramlarınaİlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Turkish Journal of Educational Studies
, vol.6, no.2, pp.31-50, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Readiness of Turkish Education system for Multicultural education
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, vol.14, no.8, pp.274-281, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ERGENLERDE BİLGİSAYAR OYUNLARININ ETKİLERİ
The Journal of Social Science
, vol.3, no.6, pp.551-564, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
BİLGİSAYAR OYUNLARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL YAŞAMINA ETKİSİ
The Journal of Social Science
, vol.3, no.5, pp.46-60, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Örgüt Kültürü: Bilim ve Sanat Merkezleri Örneği
Şarkiyat İlmi Araştırmalar Dergisi/Journal of Oriental Scientific Research
, vol.10, pp.307-324, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fatih Projesinin Uygulama Sürecinde Ortaya Çıkan Sorunların Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi(ASOS journal)
, vol.12606, pp.549-575, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Generations and their Relations in Social Processes
Security Strategy and Political Studies
, vol.1, no.1, pp.117-127, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Pilotların ve Öğretmen Pilot Adaylarının Öğretmenliğe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Kara Havacılık Sınıfında Yapılan Bir Uygulama
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.2, pp.59-73, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık, Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD)
, vol.6, no.1, pp.161-193, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
School Buildings in the Urbanization and Education Process
EBAD JESR Journal of Educational Sciences Research
, vol.4, no.1, pp.101-115, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Primary School Teachers Perceptions of Justice and Trust in Principals in Ankara
American International Journal of Contemporary Research
, vol.4, no.2, pp.33-41, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kentleşme ve eğitim sürecinde okul binaları
EBAD-JESR Uluslararası Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.4-18, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Kendini Gerçekleştirme Düzeyleri
EYTEPE Dergisi
, pp.1-3, 2014 (Non Peer-Reviewed Journal)
Teachers Opınıons On Assessıng Theır Supervısors
Education ISSN0013-1172
, vol.132, no.2, pp.362-379, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
What Are The Factors of Postgraduate Education Demand and Which Level These Factors
Education ISSN0013-1172
, vol.132, no.1, pp.185-203, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Küreselleşme Kültür İlişkisinin Eğitim Örgütlerini Etkileme Biçimleri Kayseri İli Örneği
sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, no.27, pp.18, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Liselerindeki Öğrencilerin Disipline Aykırı Davranışta Bulunma Nedenleri Ankara İli Örneği
Milli Eğitim Dergisi
, no.177, pp.22, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Mobbing in Primary Schools A Case Study for Hendek County Sakarya
Hummanity Scoial Sciences journal (HSSJ), IDOSI
, pp.11, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Fundamental Skill Levels of the Students in Vocational and Technical Education Higher Education Institutions
World Applied Sciences Journal
, pp.7, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Algılarına Göre Endüstri Meslek Lisesi Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Düzeyleri
Politeknik Dergisi
, pp.13, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İşgücü İstihdam ve Kalkınma
Yeni Çizgi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1, 2004 (Non Peer-Reviewed Journal)
Anadolunun İşgaline Karşı Kastamonudan Yükselen Tepkiler
Atabey Dergisi
, vol.1, no.1, pp.6-7, 2003 (Non Peer-Reviewed Journal)
Genel Lise Mezunlarının Üniversiteye Girişte Karşılaştığı Sorunlar
Kastamonu Eğitim Dergisi
, no.05, pp.12, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretimde Öğrenci Birim Maliyet
Kastamonu Eğitim Dergisi
, no.06, pp.13, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
İsveç Eğitim Sistemi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, no.240, pp.16, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Örgüt Boyutları Açısından Türk Milli Eğitim Sistemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, no.4, pp.12, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de İnsangücü ve İstihdamın Görünümü ve Yapısal Nitelikleri
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, no.2, pp.10, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Kişisel Özellikleri ve İhtiyaçlarının Karşılanma Derecesi ile Kendini Gerçekleştirme Düzeyleri Arasındaki İlişki Araştırma
Çağdaş Eğitim Dergisi
, no.199, pp.14, 1994 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Yönetimi ve Önemi
astamonu Eğitim Dergisi
, no.1, pp.2, 1994 (Peer-Reviewed Journal)
Japonyada Eğitim ve Kültür
YÜKSELİŞ FİKİR VE SANAT DERGİSİ
, vol.1, no.01, 1992 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ortaöğretim Kurumlarındaki Kaynaştırma Öğrencilerinin Aynı Sınıfı Paylaştığı Öğrencilerle Yaşadığı Sorunlar
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019
Books & Book Chapters
Örgütsel Ustalık
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU – Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editor, , PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.631-659, 2021
Bosna-Hersek Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış.
in: BİLİM İNSANI DR. MUSTAFA ESKİ’YE ARMAĞAN EĞİTİME ADANMIŞ BİR ÖMÜR, Prof. Dr. Hüseyin YOLCUDoç. Dr. Sibel OĞUZ HAÇAT, Editor, PEGEM AKADEMİ, Kastamonu, pp.607-617, 2020
Sosyal Bir Sistem ve Örgüt Olarak Okul
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editor, Nobel, Ankara, pp.39-59, 2019
Sınıf Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar
in: Sınıf Yönetimi, Münevver Yalçınkaya-İlhan Günbayı, Editor, Lisans Yayınevi, www.Lisansyayincilik.com, İstanbul, pp.61-81, 2006