Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Russıan Education System in Historıcal Process

TurkishStadies , cilt.12, sa.6, ss.155-178, 2017 (Hakemli Dergi)

İşgücü İstihdam ve Kalkınma

Yeni Çizgi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1, 2004 (Hakemsiz Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

COVİD-19 SÜRECİNDE EĞİTİMDE DERİNLEŞEN EŞİTSİZLİKLER

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Ankara, Türkiye, 27 Haziran 2024, cilt.1, ss.1-12

Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin sosyal sermaye düzeyleri ile okul etkililiği arasındaki ilişki (Bartın İli örneği)

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/ 2024, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024, cilt.1, ss.27-28

Türkiye'de Eğitimin Finansmanı, AB Ülkeleri Ve OECD Ülkeleri Arası Karşılaştırma

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/ 2024, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024, cilt.1, ss.13-15

Okul Yöneticileri ve Öğretmen Görüşlerine Göre Ortak Sınav Uygulamasına Yerel Çözüm: İlçe Ölçme Ve Değerlendirme Merkezleri

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024 – 7-9 Mart/2024, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, cilt.1, ss.15-16

PİSA SINAVINDA BAŞARILI OECD ÜLKELERİ VETÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KARŞILAŞTIRILMASI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu – EYFOR-XIII, Çeşme/İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, cilt.1, ss.340

Örgütsel Anomi. Eğitim kurumları üzerinde nitel bir çalışma .

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2020), ÇEVRİMİÇİ, Türkiye, 1 - 20 Ekim 2020

Milli Eğitim Şuralarında Aile Katılımı

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi-2020, ÇEVRİMİÇİ, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020

Eğitim Programı Türlerinin Okul Yöneticilerinin Program Yönetimi Becerilerine Etkisi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu Programı EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019

Endüstri 4.0 Çağında Öğretmenin Gerekliliği ve Rolü: Öğrenci Gözüyle Nitel Bir Çalışma

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Çeşme/İzmir, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.14, ss.336-337

Üniversite Öğrencilerinin Üniversite, Rektör ve Gelecek Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Çeşme/İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.14, ss.328-329

Öğretmenlerin Boş Zaman Değerlendirme Davranışlarının İncelenmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.5, ss.932-940

EĞİTİMDE KABA VERİMLİLİK

EYFOR-9, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.1, ss.334

Öğrencilerin Bilgisayar Oyun Bağımlılık Düzeyleri İleBilgisayar Oyun Bağımlılığı Düzeylerine Etki Eden Etkenlereİlişkin Öğretmen Görüşleri

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VEÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, cilt.1, ss.253-265

Örgüt Sağlığına İlişkin Kavram Analizi

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.80

Öğretmen ve Yöneticilerin Hizmetlerin Takasının Uygulanması Bağlamındaki İlişkileri

EYFOR-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara- TOBB ETÜ, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.136-137

Kaynaştırma Uygulamalarına Tersine Bir Bakış Ters Kaynaştırma

EYFOR-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara-TOBB ETÜ, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.279-280

Gazi Üniversitesindeki Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.294-296

Generations Generation Y and Differences Between Generations

IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Kentleşme ve Eğitim Sürecinde Okul Binaları

EYFOR (EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU) IV, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.144-152

Kitap & Kitap Bölümleri

Sınıf Yönetimi

Lisans Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti., İstanbul, 2022

Ruhsal Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, EĞİTEN KİTAP YAYINCILIK ORG. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.389-419, 2022

MİLLİ EĞİTİM ŞÛRALARINDA OKUL, AİLE ve TOPLUM İŞBİRLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Ali Çetin, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.155-168, 2021

Örgütsel Ustalık

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU – Prof. Dr. Necmi GÖKYER, Editör, , PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.631-659, 2021

Bosna-Hersek Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış.

BİLİM İNSANI DR. MUSTAFA ESKİ’YE ARMAĞAN EĞİTİME ADANMIŞ BİR ÖMÜR, Prof. Dr. Hüseyin YOLCUDoç. Dr. Sibel OĞUZ HAÇAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Kastamonu, ss.607-617, 2020

Sosyal Bir Sistem ve Örgüt Olarak Okul

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel, Ankara, ss.39-59, 2019

Levels of Using Social Capital in Schools According to SchoolPrincipals

Chaos, Complexity and Leadership 2016, , Editör, Springer Proceedings in Complexity, Gewerbestrasse, ss.333-353, 2018

The Utilization Level of Social Capital Approach in Tabriz Universities

Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer Proceedings in Complexity, Gewerbestrasse, ss.157-175, 2018

Evaluation of the Migration Phenomenon as an Economics Dimension

Social Considerations of Migration Movements and Immigration Policies, Şefika Şule Erçetin, Editör, IGI Global, California, ss.58-65, 2017

"The Conflict Management Styles used by Managers of Private Primary Schools: An Example of Ankara"

Chaos Complexity and Leadership 2013, şefika.şuleErçetin and Santo.Banerjee, Editör, springer International Publishing Switzerland, Newyork Dordrecht London, ss.315-32, 2015

Would The Organizational Commitment And Occupational Burnout Perceptions Of Firm Owner’s With 10-49 Employees Be High At The Same Time? Why Not?(Example Of Ankara)

Chaos Complexity and Leadership 2012, Santo Banerjee-Şefika Şule Erçetin, Editör, springerScience+BusinessMedia Dordercht, Springer Dordrecht Heidelberg New York London, ss.327-332, 2014

Organizational Intelligence in Action Visible in Networks

Organizational Intelligence in Question, Şefika Şule Erçetin, Editör, Amazon Publications, ss.149-162, 2009

Sınıf Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar

Sınıf Yönetimi, Münevver Yalçınkaya-İlhan Günbayı, Editör, Lisans Yayınevi, www.Lisansyayincilik.com, İstanbul, ss.61-81, 2006

Metrikler

Yayın

80

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları