Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (32)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. MANZUM METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE SÜREÇ TASARIMI VE MATERYAL KULLANIMI

Bilge Tonyukuk Anısına III. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUM BİLDİRİLERİ, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.725-740, (Tam Metin Bildiri)

2. BİLİMİN MASUMİYETİ ÜZERİNE BİR TARTIŞMA

ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE DAVRANIŞLARIÜZERİNE BİR İNCELEME

INTERNATIONAL TARAS SHE VCOCNHGREENSSK OON SOCIAL SCIENCESII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.373-381, (Tam Metin Bildiri)

4. 1980 sonrası Dönemden Günümüze Lise Felsefe Ders Kitaplarında Özgürlük Kavramı

Al Farabi 3th International Social Science Congress, 9 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

5. Pedagojik Formasyon Eğitimi Programının Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarına Etkisi

6.ULUSLARARASI ÇİN’xxDEN ADRİYATİK’xxE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.318, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının “Milli Değer” Kavramına Yönelik Geliştirmiş Oldukları Metaforik İmgelerin Analizi

6.ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.328, (Özet Bildiri)

7. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. Neglected Dimension Teaching Profession”Affective Preparedness”

1.Uluslararası Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2017, ss.1-26, (Özet Bildiri)

9. Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

15.ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.71, (Özet Bildiri)

11. The Views of BELTEK Participants on Their BELTEK Courses

Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)

12. Student Faculty Contact And Cooperatıon Among Unıversıty Students

Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.345-351, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretme-öğrenme sistem tasarımı ve yönetiminde okul yöneticilerinin liderlik özellikleri

V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.698-705, (Tam Metin Bildiri)

15. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları

V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.261-267, (Tam Metin Bildiri)

16. Yaygın Eğitim Kurslarının Organizasyonu ve Örnek Bir Model

Türkiye’de El Sanatları Geleneği ve Çağdaş Sanatlar İçindeki Yeri Sempozyumu Bildirileri, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 1996, ss.241-244, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

2. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDE DEĞERLER

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün,Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün,Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-186, 2018

3. Eğitim Mekanlarının Tasarımında Ergonomi

Sınıf Yönetimi, Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-85, 2016

5. Probleme Dayalı Öğrenme

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.234-247, 2011
Metrikler

Yayın

74

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

120

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

108

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

157

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları