Makaleler
38
Tümü (38)
Scopus (3)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (13)
4. Determination of Middle School Students Alternative Concepts ın the Structure and Motion of Celestial
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.1, ss.71-89, 2025 (Hakemli Dergi)
5. THE EFFECT OF SCIENCE FESTIVALS ORGANIZED FOR LOWER SECONDARY SCHOOLS ON STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS SCIENCE FESTIVALS
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.10, sa.29, ss.67-84, 2025 (Hakemli Dergi)
9. The Comparison of Secondary School Students' Achievement and Alternative Concept Scores in Astronomy Subjects According to Grade Levels
Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.27-41, 2025 (Hakemli Dergi)
17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel DüşünmeEğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.611-648, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.34-46, 2017 (Hakemli Dergi)
21. 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.85-102, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.23-40, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Bilim Şenliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.23-40, 2016 (Hakemli Dergi)
24. İlköğretim 7 sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme eğitili üzerine eleştirel düşünme becerilerini temel alan fen öğretiminin etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.523-540, 2011 (Hakemli Dergi)
25. İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.523-540, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.69-93, 2008 (Hakemli Dergi)
28. İlköğretim 6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusunda Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.67-82, 2008 (Hakemli Dergi)
29. İlköğretim 6 7 8 Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusunda Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları Kastamonu Eğitim
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.67-82, 2008 (Hakemli Dergi)
33. Fen Eğitiminde İlköğretim 6 Sınıflarda Çiçekli Bitkiler Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.103-116, 2005 (Hakemli Dergi)
34. İlköğretim 7 sınıf sınıflarında basit makinalar konusunun öğretiminde labaratuar yönteminin öğrenci başarısına etkisinin araştırılması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.291-305, 2004 (Hakemli Dergi)
36. İlköğretim 7 Sınıflarda Basit Makinalar Konusunun Öğretiminde Laboratuvar Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisinin araştırılması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.291-305, 2004 (Hakemli Dergi)
37. Fen Bilgisi Öğretimi Amaçlarının Gerçekleştirilmesinde Yeni Programın İçerik Boyutunda Uygunluğu Konusunda Öğretmen Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.327-338, 2004 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.13, ss.80-88, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
1. Mavi Bilye Enstitüsü Yaz Bilim Kampının Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Duygu Ve Düşüncelerine Etkisi
ICSAS ACADEMY CONFERENCES, İzmir, Türkiye, 07 Mart 2025, (Özet Bildiri)
11. Astronomi derslerinde kullanılan teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının astronomiye yönelik tutumlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. İnformal Öğrenme Ortamlarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
13. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerin öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumları üzerine etkisi
27th International Conference on Educational Sciencesi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz yeterlik düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
16. Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı derslerinde kullanılan teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının öz-yeterlik düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. Astronomi konularında üç boyutlu görsel materyal kullanımının öğrencilerinin başarı düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
18. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. Fen bilimleri dersi dünya ve evren öğrenme alanında kullanılan üç boyutlu görsel materyallerin öğrenci başarısına etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerinin öğrencilerin akademik başarı düzeyleri üzerine etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. Teknolojik UygulamalarlaDestekli Fen Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilime Yönelik TutumDüzeylerine Etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerine Etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. Bilişim Teknolojileri ve Uygulamaları ile İşlenen Fen Derslerinin Öğrencilerin Motivastonları Üzerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
24. Teknolojik Uygulamalarıla Destekli Fen Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
25. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Teknolojik Uygulamaların Fen Bilşgisi Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik İnançç Düzeylerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
26. Astronomi Derslerinde Kullanılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Başarı Düzeylerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
27. Teknolojik uygulamalarla destekli fen ögretiminin ortaokul 7 sınıf ögrencilerinin fen dersine yöneliktutumlarına etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
28. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 sınıf ögrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerine etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
29. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulama Çalısmalarının Ögretmen Adaylarının Fen Ögretimine YönelikÖzyeterlik Inanç Düzeylerinin Gelisimine Etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
30. Teknolojik pedagojik alan bilgisi uygulama çalışmalarının öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları üzerine etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
31. Teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
32. 6 sınıf elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fene yönelik tutumları üzerine etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
33. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulama Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
34. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7 sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
35. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 Sınıf öğrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerineEtkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
37. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
38. İlköğretim 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Görsel Materyal Kullanımının Başarıya Ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
39. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
40. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Materyal Tasarımı Derslerinde Kullanılmasının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Oyunlarla fen öğretiminin ilköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
43. Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeyleri ve Kalıcılık Üzerine Etkisi
International Conference on Educational Science, 15 Temmuz - 19 Haziran 2008, cilt.3, ss.2059-2068, (Tam Metin Bildiri)
44. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
International Conference on Educational Science, 14 - 17 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
45. Araştırma Soruşturma Tabanlı Ögrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
(ICES’xx08) Gazimağusa, K.K.T.C., 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
46. Fen Eğitiminde Yapısalcı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Problem Çözme Becerileri ve Özyeterlik Düzeylerine Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
47. İlköğretim 6 Sınıflarda Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersine ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5