Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Chatbot Destekli Yazma Uygulamalarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Performansına, Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Motivasyonuna Etkisi

23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Üretken Yapay Zeka Araçları Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi

23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2025, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

4. İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlığı Kazanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

5. Dijital Eğitimde Yol Haritası: ISTE Standartları ile DigCompEdu Yeterliklerinin İncelenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. İlkokul 4. Sınıftaki Web 2.0 Destekli Ters Yüz Sınıf Modeli Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Motivasyonlarına Etkisi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 09 Kasım 2023, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerinin ilkokuma yazma öğretimi dersine yönelik tutumları ile ilişkisi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimcileri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile çevrimiçi öğrenmeye yönelik tutumlarının ilişkisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

10. İletişim beceri atölyesi olarak okul radyosu

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 04 Nisan 2019, ss.353-361, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Kültürel diploması platformu olarak Türkçenin Sesi Radyosu

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 04 Nisan 2019, ss.431, (Özet Bildiri) Creative Commons License

12. Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.1289-1297, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

13. Açık öğretim okullarının engellilerin okullaşmasına etkisi

The International Symposium on Open and Distance Learning (IODL), Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2010, ss.65, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. Açık ilköğretim okulunun tutuklu ve hükümlülerin okullaşmasına etkisi

4th International Computer & Instructional Technologies Symposium 2010, Konya, Türkiye, 01 Ocak 2010, ss.457-464, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. Uzaktan eğitim uygulamalarında bir örnek: Millî Eğitim Bakanlığı-Açık İlköğretim Okulu

XIV. Türkiye'de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2009, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Eğitimde yeniden yapılanmada açık kaynak kod uygulamalarına bir örnek (TTKB Öğretmenler Portalı)

Bilişim 05 Bilgi Teknolojileri Işığında Eğitim Sempozyum ve Fuarı, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

17. E-eğitimde demokratikleşme hareketlerine bir örnek (TTKB Öğretmenler Portalı)

Akademik Bilişim 2006 Konferansı + Bilgi Tek IV Kongresi, Denizli, Türkiye, 09 Kasım 2002, ss.235, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 7

1. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Zekâ Oyunları ve Etkinlik Örnekleri

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları ile Eğlenerek Öğreniyorum-1. Sınıf Örneği, YÜKSEL İBRAHİM,DÜZGÜN SERKAN,SAVAŞ MUHAMMED ALİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-20, 2024

2. Robotlar, Eğitimde Robotik Kodlama ve Yapay Zekâ

Robotik Kodlama ve Akıl Yürütme, YÜKSEL İBRAHİM,ŞAHİN ERHAN,DÜZGÜN SERKAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.97-116, 2024

3. Robotik Kodlama Platformları

Robotik Kodlama ve Akıl Yürütme, YÜKSEL İBRAHİM,ŞAHİN ERHAN,DÜZGÜN SERKAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.15-54, 2024

4. Yapay Zekâ ve Zekâ Oyunları

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları ile Eğlenerek Öğreniyorum-1. Sınıf Örneği, YÜKSEL İBRAHİM,DÜZGÜN SERKAN,SAVAŞ MUHAMMED ALİ, Editör, NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.103-114, 2024

5. Nitel Araştırmada Yapay Zekâ Kullanımı

Nitel Araştırma Pratikleri - Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM,GÖK BİLGE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.439-460, 2024

6. Uzaktan Eğitimde Öğrenme Stilleri

Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler Aralık 2022, ZAHAL Onur,TANKIZ Kübra Dilek, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.339-369, 2022 Creative Commons License

7. Bilgisayar destekli matematik öğretiminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin erişisine etkisi

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, ZAHAL Onur,YAHŞİ Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.137-156, 2021 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

204

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

108

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları