SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Okuma Metinlerinin Değerler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.66, ss.813-827, 2019 (Hakemli Dergi)
Argümantasyon Yönteminin Kullanıldığı Deneysel Çalışmaların Analizi: Bir MetaSentez Çalışması
The Journal of International Lingual, Social and ducational Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.155-173, 2019 (Hakemli Dergi)
BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN ANATOMİ VE FİZYOLOJİDERSİNDEKİ BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.60, ss.750-761, 2018 (Hakemli Dergi)
). Hayat Bilgisi Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.75-86, 2017 (Hakemli Dergi)
Türk Milli Eğitim Şûralarında alınan kararların incelenmesi
The Journal of International Social Research
, cilt.10, sa.53, ss.588-599, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of studies related of brain-based learning ın turkey: a study of content analysis
Researcher: Social Science Studies
, cilt.5, ss.898-912, 2017 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersinde kullanılan öğretim yöntemlerinin etkililiği konusunda yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.200-223, 2017 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi ders kitapları ile ilgili yapılan çalışmaların içerik analizi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences (JİLSES)
, cilt.3, sa.2, ss.75-86, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de mikroöğretim uygulamalarıyla ilgili yapılan çalışmaların içerik analizi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.19-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Determining vocational education undergraduate students’ educational needs for entrepreneurship
International Journal of Academic Research
, cilt.5, sa.3, ss.377-381, 2013 (Hakemli Dergi)
High school teachers’ views on the eff ects of eTwinning projects as a learning environment.
International Journal of Academic Research
, cilt.5, sa.3, ss.509-516, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Ders Programlarının Öğrenciye Kazandırılması Hedeflenen Değerler Açısından İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.355-374, 2013 (Hakemli Dergi)
Vocational education faculty students impressions of practice teaching schools and teachers
. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Innovation an Creativity in Education
, cilt.2, sa.2, ss.2501-2505, 2010 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersi öğretim programlarının girişimcilik özellikleri açısından incelenmesi
E-Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA)
, cilt.5, sa.1, ss.49-57, 2010 (Hakemli Dergi)
New primary education course programmes and entrepreneurship
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.265-270, 2009 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin yeni ilköğretim ders programlarının uygulanmasına ilişkin görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.177, ss.224-236, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin kazandırdığı yeterlikler yönünden değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.165-179, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde çocuğu bulunan annelerin veli-öğretmen ilişkilerini algılayışları ve rehberlik gereksinimleri
Yaşadıkça Eğitim
, sa.74, ss.56-59, 2002 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin sınıf yönetimi etkinliklerine ilişkin öğrenci algıları
Eğitim Yönetimi
, cilt.8, sa.29, ss.69-80, 2002 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi ve disiplini konusundaki yeterlilikleri ve eğitim ihtiyaçları
Öğretmen Dünyası Dergisi
, cilt.226, ss.26-28, 1998 (Hakemli Dergi)
Başarıyı etkileyici bir faktör olarak öğretmen öğrenci ilişkileri
Çağdaş Eğitim
, cilt.19, sa.196, ss.30-32, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TÜRKİYE’xxDE HALK EĞİTİMİ VE HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNDEKİEĞİTİMLERLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası jilses kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, ss.202-220
DERS KİTAPLARINI DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELEYEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİKANALİZİ
Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
MATEMATİK DERS KİTAPLARI ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: İÇERİKANALİZ ÇALIŞMASI
Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ YAPILANARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ
1. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018
İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.779-780
Hayat Bilgisi Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.99-100
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.569-570
Öğretmenlerin Öğrencilerine Karşı Gösterdikleri Tutum Ve Davranışların Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
8 th International Congress on New Trends in Education (İCONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.136
Türkiye de Mikro Öğretim Uygulamalarıyla İlgili Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi
7 th International Congress on New Trends in Education(İCONTE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
Benzer ve Farklı Yönleriyle 2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve tekniklerin belirlenmesi
10. Ulusal Eğitim bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-68, 2021
Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.35-68, 2018
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Tarihsel Gelişimi
Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.24-56, 2016
Öğretim Sürecinde öğrenci ve Öğretmen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.21-56, 2016
2015 Hayat Bilgisi Dersi (1, 2 ve 3. Sınıflar) Öğretim Programının Tanıtımı
Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra Güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.62-79, 2016
Okul Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programlarının Geliştirilmesi
Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Mehmet Güven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.242-264, 2015
Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-57, 2015
Program Geliştirmeye Giriş
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2006