Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

2. Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

3. Ortaöğretim Sağlık Hizmetleri Alanı Öğrencilerinin Anatomi ve Fizyoloji Dersine YönelikTutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

4. DERS KİTAPLARINI DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELEYEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİKANALİZİ

Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. MATEMATİK DERS KİTAPLARI ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: İÇERİKANALİZ ÇALIŞMASI

Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ YAPILANARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ

1. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Argümantasyon Yönteminin Etkililiği Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, (5 th International Curriculum and Instruction Congress), Muğla - Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. Türkiye de Sorumluluk Eğitimi Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.779-780, (Özet Bildiri)

10. Hayat Bilgisi Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.99-100, (Özet Bildiri)

11. Ortaokul Türkçe Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.569-570, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Motivasyon Düzeyleri İle Algılanan Öğretmen Yakınlığı Arasındaki İlişki

8 th International Congress on New Trends in Education (İCONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.135, (Özet Bildiri)

13. Öğretmenlerin Öğrencilerine Karşı Gösterdikleri Tutum Ve Davranışların Öğrenciler Üzerindeki Etkileri

8 th International Congress on New Trends in Education (İCONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.136, (Özet Bildiri)

14. Beyin Temelli Öğrenme Konusunda Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

16 th International Primary Teacher Education Symposium (USOS), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.296-297, (Özet Bildiri)

15. Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

16 th International Primary Teacher Education Symposium (USOS), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.296, (Özet Bildiri)

17. İlkokul Öğrencilerine Sorumluluk Kazandırma Eğitimine Yönelik İhtiyaç Analizi

7th International Congress on New Trends in Education, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Cumhuriyetten Günümüze Milli Eğitim Şuraları Kararlar ve Uygulalamalar

III rd Internatiolan Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

19. Türkiye de Mikro Öğretim Uygulamalarıyla İlgili Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

7 th International Congress on New Trends in Education(İCONTE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. Öğretim Elemanlarının Derste İletişimi Kolaylaştıran ve Engelleyen Tutum ve Davranışlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

I. Uluslararası İletişim Edebiyat Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. Benzer ve Farklı Yönleriyle 2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

23. Evaluation of life sciences teachers' books according to teachers' opinions

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1914-1918, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

24. Vocational education faculty students' impressions of practice teaching schools and teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2501-2505, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

25. New primary education course programmes and entrepreneurship

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.265-270, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

27. İlköğretimde çocuğu bulunan annelerin veli-öğretmen ilişkilerini algılayışları ve rehberlik gereksinimleri

Bolu: X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Bolu, Türkiye, 7 - 08 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

28. Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve tekniklerin belirlenmesi

10. Ulusal Eğitim bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-68, 2021

2. Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.35-68, 2018

3. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Tarihsel Gelişimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.24-56, 2016

4. Öğretim Sürecinde öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.21-56, 2016

5. 2015 Hayat Bilgisi Dersi (1, 2 ve 3. Sınıflar) Öğretim Programının Tanıtımı

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra Güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.62-79, 2016

6. Okul Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programlarının Geliştirilmesi

Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Mehmet Güven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.242-264, 2015

7. Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-57, 2015

8. Program Geliştirmeye Giriş

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2006
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları