Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ YAPILANARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ

1. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018

Argümantasyon Yönteminin Etkililiği Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, (5 th International Curriculum and Instruction Congress), Muğla - Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Türkiye de Sorumluluk Eğitimi Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.779-780

Hayat Bilgisi Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.99-100

Ortaokul Türkçe Ders Kitapları İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.569-570

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Motivasyon Düzeyleri İle Algılanan Öğretmen Yakınlığı Arasındaki İlişki

8 th International Congress on New Trends in Education (İCONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.135

Öğretmenlerin Öğrencilerine Karşı Gösterdikleri Tutum Ve Davranışların Öğrenciler Üzerindeki Etkileri

8 th International Congress on New Trends in Education (İCONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.136

Beyin Temelli Öğrenme Konusunda Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

16 th International Primary Teacher Education Symposium (USOS), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.296-297

Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

16 th International Primary Teacher Education Symposium (USOS), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.296

Cumhuriyetten Günümüze Milli Eğitim Şuraları Kararlar ve Uygulalamalar

III rd Internatiolan Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Türkiye de Mikro Öğretim Uygulamalarıyla İlgili Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

7 th International Congress on New Trends in Education(İCONTE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016

Öğretim Elemanlarının Derste İletişimi Kolaylaştıran ve Engelleyen Tutum ve Davranışlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

I. Uluslararası İletişim Edebiyat Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016

Benzer ve Farklı Yönleriyle 2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Evaluation of life sciences teachers' books according to teachers' opinions

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1914-1918 identifier identifier

Vocational education faculty students' impressions of practice teaching schools and teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2501-2505 identifier identifier

New primary education course programmes and entrepreneurship

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.265-270 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-68, 2021

Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem, Ankara, ss.35-68, 2018

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Tarihsel Gelişimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.24-56, 2016

Öğretim Sürecinde öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.21-56, 2016

2015 Hayat Bilgisi Dersi (1, 2 ve 3. Sınıflar) Öğretim Programının Tanıtımı

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra Güven, Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.62-79, 2016

Okul Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programlarının Geliştirilmesi

Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Mehmet Güven, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.242-264, 2015

Öğretim Sürecinde Öğrenci ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Semra Güven, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-57, 2015

Program Geliştirmeye Giriş

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Mehmet Gürol, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2006

Metrikler

Yayın

69

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları