Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (6)
Scopus (14)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (14)
12. Evaluation of Boarding Secondary Schools in terms of Education Equity
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2021, sa.26, ss.53-87, 2021 (ESCI)
20. Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
21. Yükseköğretimin yönetiminde değişen reform politikaları
Kamu'da Sosyal Politika
, cilt.8, sa.29, ss.86-95, 2014 (Hakemsiz Dergi)
22. Özretmenlerin öz ve kolektif yeterlik algıları nasıl geliştirilebilir
Eğitime Bakış
, cilt.9, sa.27, ss.59-66, 2013 (Hakemsiz Dergi)
24. Güvenli okulun oluşturulmasında okul iklimi kavramsal bir çözümleme
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.73-85, 2012 (ESCI)
25. Öğretmenlerin öz yeterlik ve kolektif yeterlik algıları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.195-227, 2012 (Hakemli Dergi)
26. Yoksulluk Türkiye de Yoksullara Yapılan Yardımlar ve Yardım Kuruluşları Algısı
Türkiye Sosyal Politika ve Çalışma Hayatı Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.82-109, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Türkiye de ailelerin eğitim ihtiyaçları
Aile ve Toplum: Eğitim, Kültür ve Araştırma Dergisi
, cilt.7, sa.27, ss.33-61, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Comparing Levels of Trust in School Management in Private and Public Primary Schools
The International Journal of Learning
, cilt.16, sa.12, ss.459-468, 2010 (Scopus)
30. Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Teşkilatı Örgüt Yapısının Örgütsel İletişime Etkisinin İncelenmesi
Çağdaş Eğitim
, cilt.34, sa.370, ss.22-30, 2009 (Hakemli Dergi)
31. İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.15, sa.60, ss.555-576, 2009 (Hakemli Dergi)
32. Okullarda şiddetin önlenmesi ve güvenli okul
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, cilt.7, sa.65, ss.52-56, 2006 (Hakemsiz Dergi)
33. Eğitim Yönetiminde Yerelleşme Eğilimi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.61-72, 2006 (Hakemli Dergi)
34. Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Başlatılan Eğitime 100 Destek Projesinin Değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim
, cilt.31, sa.329, ss.23-29, 2006 (Hakemli Dergi)
35. İlköğretim okulu müdürlerinin yöneticilik davranışlarının öğretmelerin örgütsel bağlılığına etkisi
Milli Eğitim
, cilt.33, sa.166, ss.98-113, 2005 (Scopus)
36. Herzberg in Çift Faktörlü Güdüleme Kuramının Öğretmenlerin Motivasyonu Açısından Çözümlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.285-289, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
9. Sosyoekonomik Bakımdan Dezevantajlı Öğrencilerin Bulunduğu Okullarda Öğrencilere Sunulan Akademik ve Sosyal Yardımların Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
15. Türkiye’de eğitim reformlarının başarısını etkileyen faktörlerin analizi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.252-255, (Özet Bildiri)
16. Effects of Working Conditions to Buccal Micronucleus Frequencies in Turkish Ceramic Workers
3rd International Convention of Pharmaceuticals and Pharmacies, İstanbul, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2017, ss.376, (Özet Bildiri)
18. Eğitim liderliği ve öğrencilerde öz yeterlik algısının geliştirilmesi
TED Ege Koleji, 6. Öğretmen Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 12 Mart 2016
24. The Relationship between Supportive and Achievement Oriented Teacher Behavior in Primary Education and Academic Self Esteem of the Students
International Conference on Education 2008 I.C.E.S 08, Gazi Magosa, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
25. İlköğretim Okullarında Okul İklimi Zorbalık ve Prososyal Davranışlar Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
27. Öğretmenlerin yeni ilköğretim programına ilişkin tutumlarının epistemolojik inançlarına ve değişime direnme tutumlarına dayalı olarak yordanması
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
29. Öğretmenlerin örgütsel bağlılık yıldırma ve öz yeterlik algıları ile iş doyumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010, ss.126, (Özet Bildiri)
32. Examining the instructional leadership behaviors of Turkish primary school principal
International conferenece on educational sciences 2008 ICES '08, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.17, (Özet Bildiri)
33. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlarının Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.325-333, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
2. Eğitim Finansmanı
Karşılaştırmalı eğitim: Tematik bir yaklaşım, Gülcan, Murat Gürkan; Şahin, Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-193, 2021
3. Sınıf Kuralları ve Sınıfta Disiplin
Sınıf Yönetimi, Çalık, T., Arslan, M. M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.32-65, 2021
5. Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitime Giriş, Temel Çalık, Mehmet Metin Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.120-152, 2019
6. Tutumları değiştirmek
Sosyal ağ teorisi ve eğitimde değişim, Temel Çalık- Emre Er, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.83-102, 2019
7. Yükseköğretime bakış 2017: İzleme ve değerlendirme raporu
Eğitim-Bir-Sen Stratejik Araştırmalar Merkezi, Ankara, 2017
8. Yükseköğretimde Sınır Ötesi Ortaklık Tecrübeleri
AHMET YESEVİ ÜNİVERSİTESİ, Ankara, 2012
9. Okul Finansmanı ve Verimlilik
Eğitim Yönetimi, Arastman, Gökhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.291-334, 2012
10. Türkiye de Ailelerin Eğitim İhtiyaçları
TC Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2011
Metrikler