Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (14)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde AR Kullanımı

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE DUYGUSAL ZEKÂ VE GÖRSEL OKURYAZARLIK

INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV, 11 Ekim 1900 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ KALİTE ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 Nisan - 27 Eylül 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

7. ANNELERİN TİCARİ OYUN MATERYALLERİNDE SOSYAL-DUYGUSAL ÖZELLİKLERE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka İle İlgili Görüşleri

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

11. Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.492-493, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Eğitimde Yönetici ve Öğretmen Sorunlarına İlişkin Yönetici Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. Okul Öncesi Eğitim Alan 5-6 YaĢ Çocuklarının Öğrenme Ġlgilerinin Belirlenmesi

2.Uluslararsı bilimsel araştırmalar kongresi (UBAK), 9 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. STEAM Projelerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme İlgilerine Etkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ UZAMSAL ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES 2017, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. COMPARING PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM in JAPAN and TURKEY

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Kalite Özelliklerinin Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Evaluation of Early Childhood Education in Turkey

69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

24. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri Ve Çocuğa Bakış Açılarının İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1121-1122, (Özet Bildiri)

25. Okul Öncesi Dönemde Mekânsal Algı ve Çocuklarda Mekânsal Algının Desteklenmesi

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

26. Digital skills of 5 6 years old children

82 nd the IIER International Conference, 3 - 04 Ekim 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

27. Can Emotional intelligence predict indıvidual values

International Research Conference on Humanities and Social Scienses, 28 - 29 Temmuz 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

28. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMELERİNDE LİDERLİK ÖZELLİKLERİ

11.Ulusal Okul Öncesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

31. Child Centered Attitudes of Mothers and Maternal Self Perception

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prague, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

32. The Impact of Helicopter Parenting on the Social Connectedness and Anxiety Level of University Students

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

33. The Socio-Emotional Loneliness and Communication Skills of Preschool Teacher Trainees

th International Conferences on Interdisciplinary Social Sciences. Universidad Abat Oliba CEU, Barcelona, İspanya, 24 - 28 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Creative Commons License

34. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

35. Examination of the relation between viewpoints of preschool teaching students towards children and their attitude towards teaching

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2247-2251, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

36. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü

4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

37. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

38. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması

3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

39. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

40. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

42. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi

Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

43. Okul öncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve Doğa Etkinlikleri ile İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. 10 Yaş Çocuklarının Denetim Odakları ile Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Saptanması

10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

48. Alt ve Üst Sosyo ekonomik Düzeydeki Çocukların Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve doğa Etkinlikleri İle İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.86-90, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 32

1. Artificial Intelligence Experiences of Pre-Service Preschool Teachers

Integrating Artificial Intelligence in Education: Enhancing Teaching Practices for Future Learning, Ricardo Queirós,Mário Cruz,Daniela Mascarenhas, Editör, IGI Global, New York, ss.59-88, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Linking With Technology in the Education and Adaptation Processes of Refugee Children

Digital Literacy at the Intersection of Equity, Inclusion, and Technology, , Editör, IGI Global, ss.109-144, 2024

3. Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education

Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, DeHart, J.D., Editör, IGIGLOBAL, Hershey PA, ss.30-59, 2023

4. Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood?

Critical Roles of Digital Citizenship and Digital Ethics, DeHart, Jason D., Editör, IGI Global, ss.206-234, 2023

5. Matematik ve Teknoloji

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.109-152, 2022

6. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022

7. Matematik Konuşmaları

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.375-396, 2022

8. Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları

YAŞAMIN İLK YILLARINDA SOSYAL BECERİLER, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.389-418, 2021

9. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Sosyal Bilgiler Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmenin El Kitabı, Alıcı Şule, Şahin Volkan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-357, 2021

10. Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood

The Science of Emotional Intelligence, Simon George Taukeni, Editör, IntechOpen, London, ss.57-69, 2021 Creative Commons License

11. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Arslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-246, 2020

12. Matematik ve Sanat

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. E. Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.257-278, 2020

13. Çocuk Gelişiminde Araştırma Yöntemleri

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.36-54, 2020

14. İrlanda’da erken çocukluk eğitimi

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-2018, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Media Literacy Levels and Emotional Intelligence of Candidate Preschool Teachers

Development and Education Studies, Hatice Bekir,Vedat Bayraktar,Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.415-437, 2020 Creative Commons License

16. Okul Öncesi Eğitimde Çocukların Duygusal ZekâlarınıDestekleyen Yöntem ve Teknikler

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İ.Ulutaş,E. Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Erken Çocukluk Politikaları Ve Uygulamaları

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-35, 2020

18. İngiltere’de erken çocukluk eğitimi

Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan, Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-204, 2020

19. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-245, 2020

20. Matematik ve Sanat

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, DAĞLIOĞLU, H. ELİF, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.257-278, 2020

21. Duygusal Gelişim

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.153-176, 2020

22. Okul Öncesi Eğitimde Duygusal Zekâyı Değerlendirme

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İlkay Ulutaş,Esra Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2019

23. How do Preschool Teachers Perceive the EmotionalIntelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligencein Early Childhood

Educational Sciences Research in theGlobalizing World, , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.170-183, 2018

26. Emotional Intelligence and Innovativeness of Preschool Teacher Candidates

Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.340-352, 2017

27. Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitiminin Önemi ve Görsel Sanat Eğitimi Programı Özellikleri

Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi, Doç.Dr.İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-29, 2015

29. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children

Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012
Metrikler

Yayın

151

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1693

H-İndeks (Sobiad)

19

Atıf (Diğer Toplam)

84

Proje

10

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları