Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde AR Kullanımı

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE DUYGUSAL ZEKÂ VE GÖRSEL OKURYAZARLIK

INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV, 11 Ekim 1900 - 13 Ekim 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ KALİTE ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 Nisan - 27 Eylül 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018

Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.492-493

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ UZAMSAL ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES 2017, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.197-198 Sürdürülebilir Kalkınma

COMPARING PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM in JAPAN and TURKEY

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Kalite Özelliklerinin Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of Early Childhood Education in Turkey

69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri Ve Çocuğa Bakış Açılarının İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1121-1122

Okul Öncesi Dönemde Mekânsal Algı ve Çocuklarda Mekânsal Algının Desteklenmesi

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.89-90

Digital skills of 5 6 years old children

82 nd the IIER International Conference, 3 - 04 Ekim 2016, ss.1-4

Can Emotional intelligence predict indıvidual values

International Research Conference on Humanities and Social Scienses, 28 - 29 Temmuz 2016, ss.1-4

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMELERİNDE LİDERLİK ÖZELLİKLERİ

11.Ulusal Okul Öncesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

Child Centered Attitudes of Mothers and Maternal Self Perception

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prague, 13 - 14 Kasım 2014

The Impact of Helicopter Parenting on the Social Connectedness and Anxiety Level of University Students

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prague, 13 - 14 Kasım 2014

The Socio-Emotional Loneliness and Communication Skills of Preschool Teacher Trainees

th International Conferences on Interdisciplinary Social Sciences. Universidad Abat Oliba CEU, Barcelona, İspanya, 24 - 28 Haziran 2012 Creative Commons License

Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009

Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü

4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007

Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007

Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması

3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006

Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004

Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, ss.1-2

Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi

Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002

Okul öncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve Doğa Etkinlikleri ile İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000 Sürdürülebilir Kalkınma

Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve doğa Etkinlikleri İle İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.86-90

Kitap & Kitap Bölümleri

Artificial Intelligence Experiences of Pre-Service Preschool Teachers

Integrating Artificial Intelligence in Education: Enhancing Teaching Practices for Future Learning, , Editör, IGI Global, ss.59-88, 2024

Linking With Technology in the Education and Adaptation Processes of Refugee Children

Digital Literacy at the Intersection of Equity, Inclusion, and Technology, , Editör, IGI Global, ss.109-144, 2024

Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education

Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, DeHart, J.D., Editör, IGIGLOBAL, Hershey PA, ss.30-59, 2023

Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood?

Critical Roles of Digital Citizenship and Digital Ethics, DeHart, Jason D., Editör, IGI Global, ss.206-234, 2023

Matematik ve Teknoloji

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.109-152, 2022

Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022

Matematik Konuşmaları

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.375-396, 2022

Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları

YAŞAMIN İLK YILLARINDA SOSYAL BECERİLER, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.389-418, 2021

İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Sosyal Bilgiler Eğitimi

Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmenin El Kitabı, Alıcı Şule, Şahin Volkan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-357, 2021

Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood

The Science of Emotional Intelligence, Simon George Taukeni, Editör, IntechOpen, London, ss.57-69, 2021 Creative Commons License

Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Arslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-246, 2020

Matematik ve Sanat

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. E. Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.257-278, 2020

Çocuk Gelişiminde Araştırma Yöntemleri

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.36-54, 2020

İrlanda’da erken çocukluk eğitimi

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-2018, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Media Literacy Levels and Emotional Intelligence of Candidate Preschool Teachers

Development and Education Studies, Hatice Bekir,Vedat Bayraktar,Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.415-437, 2020 Creative Commons License

Okul Öncesi Eğitimde Çocukların Duygusal ZekâlarınıDestekleyen Yöntem ve Teknikler

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İ.Ulutaş,E. Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Politikaları Ve Uygulamaları

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-35, 2020

İngiltere’de erken çocukluk eğitimi

Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan, Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-204, 2020

Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-245, 2020

Matematik ve Sanat

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, DAĞLIOĞLU, H. ELİF, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.257-278, 2020

Duygusal Gelişim

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.153-176, 2020

Okul Öncesi Eğitimde Duygusal Zekâyı Değerlendirme

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İlkay Ulutaş,Esra Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2019

How do Preschool Teachers Perceive the EmotionalIntelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligencein Early Childhood

Educational Sciences Research in theGlobalizing World, , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.170-183, 2018

Emotional Intelligence and Innovativeness of Preschool Teacher Candidates

Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.340-352, 2017

Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitiminin Önemi ve Görsel Sanat Eğitimi Programı Özellikleri

Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi, Doç.Dr.İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-29, 2015

Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children

Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

149

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

56

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları