SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
From modeling to STEM: a predictor activity of volcanic eruption.
SCIENCE ACTIVITIES CLASSROOM PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS
, cilt.5, sa.7, ss.111-121, 2020 (ESCI)
Revisiting the ”unmixing experiment” through argumentation
Physics Education
, cilt.52, sa.5, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
STEM project-based activity: bio-efficacy of microalgae
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.60, sa.2, ss.71-89, 1 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluation of Written Argument Quality of Pre-Service Classroom Teacher in the Modeling-based Argumentation Activity
3rd International Congress of Education Research (ICER), İzmir, Türkiye, 17 Kasım 2021
Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021
Classroom Teachers' Views on Technology-Assisted Modeling Applications: The Covid-19 Example
3rd International Congress of Education Research (ICER), İzmir, Türkiye, 14 Kasım 2021
THE ROLE OF EXPERIMENT STRUCTURE TO SUPPORT SCIENTIFIC MODELS AND ARGUMENTS.
13th ESERA Conference, 27 - 30 Ağustos 2019
THE EFFECTS OF ARGUMENT BASED DESIGN ACTIVITIES ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’xx PHYSICS SELF EFFICACY AND ARGUMENTATITION SKILL
13TH ESERA CONFERENCE, 26 - 30 Ağustos 2019
Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings
2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algılanan Problem Çözme Becerileri ve Zeka Türleri Arasındaki İlişki
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014