Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Evaluation of Written Argument Quality of Pre-Service Classroom Teacher in the Modeling-based Argumentation Activity

3rd International Congress of Education Research (ICER), İzmir, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. Classroom Teachers' Views on Technology-Assisted Modeling Applications: The Covid-19 Example

3rd International Congress of Education Research (ICER), İzmir, Türkiye, 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. The Effects of Modeling Based STEM Education on Alternative Nature of Science Understandings of Pre-service Science Teachers

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

7. Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings

2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018, (Özet Bildiri)

9. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084, (Özet Bildiri)

10. The Effect of Gender and Socio economic Status of Students on Their Physics Conceptual Knowledge Scientific Reasoning and Nature of Science Understanding

International Conference on New Horizons in Education, INTE 2014, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları