Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The effect of chemistry teaching supported by web 2.0 tools on academic achievement and attitude towards chemistry: a meta-analysis study

Gazi University Turkish World Educational Sciences International Congress -IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024

Madde ve Doğası Konusunda Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin Incelenmesi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.333

Analogies used in the 9th and 10th grade chemistry textbooks of secondary school,

VIII. International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018

ATOMUN YAPISI VE ATOM MODELLERİNE YÖNELİK İKİ AŞAMALI ÇOKTAN SEÇMELİ BİR TESTİN GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okur yazarlıklarının belirlenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir-Ayvalık, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.125

Examining the views of the pre service teachers about nuclear power plants

The European Conference on Educational Research Association, Cadiz, İspanya, 17 - 28 Eylül 2012

Examining the views of pre service teachers about nuclear power plants

European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 16 - 17 Eylül 2012

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları,

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.103

Kovalent bağlar konusunda öğrenci imaj ve yanlış kavramalarının belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UFBMEK 2012, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012

Kimya öğretmen adaylarının kimyasal denge konusunda imajlarının belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, cilt.326

The content analysis of graduate theses written between 2000 and 2010 in the field of chemistry education

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.729-733 identifier

The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.802-806 identifier

Image yourself as a chemistry teacher

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.417-421 identifier

Elements of memory

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.422-425 identifier

The Examination of Textbooks in Terms of Scientific Content and Introducing Student and Teacher Views on the Textbooks

The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011

Pre Service Chemistry Teachers Understandings of Electrolytic Cells

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011

Pre Service Science and Mathematics Teachers Risk Perceptions and Attitudes Towards Environment

The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011

Determining the cognitive levels of questions that pre-service chemistry teachers plan to use

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.672-675 identifier identifier

Kimya Öğretmen Adaylarinin Sorularin Bilişsel Düzeyini Belirleyebilme Becerileri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Kimya Öğretmen Adaylarının Tuz Köprüsü İle İlgili Kavramaları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.42

Lise Kimya Ders Kitaplari Hakkinda Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Environmental Literacy Of Pre Service Science And Mathematics Teachers In Turkey Effect Of Gender And Academic Major

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.87 Sürdürülebilir Kalkınma

The Cognitive Level of the Questions in the Secondary Chemistry Textbooks and the Opinions of Students and Teachers about Questions

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.98

Assessing pre service science and mathematics teachers environmental literacy in Turkey

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.83 Sürdürülebilir Kalkınma

Lise Kimya Ders Kitaplarının İçerik Analizi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Kimyasal dengenin kavramsal değişim modeliyle öğretiminde analojilerin yeri

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.198

Kavramsal Değişim Metinlerinin Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004

Yapılandırıcı Yaklaşımın Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalar

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Kimyasal Bağlar Konusunu Anlamaya Etki Eden Faktörler

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Kitap & Kitap Bölümleri

Maddelerdeki Değişimler ve Değişimlerin Yürütücü Kuvveti

GENEL KİMYA, Basri ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.102-117, 2018

Elementler ve Atomlar

GENEL KİMYA, BASRİ ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.118-161, 2018

Öğrenme Döngüsüne Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, EKİCİ Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.377-416, 2015
Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1236

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

64

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

115

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları