Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2005 - 2007 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1998 - 2005 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - 2017 Enstitü Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2015 - 2015 SHORT TERMSCHOLAR
ST CLOUD STATE UNIVERSITY
-
2011 - 2011 SHORT TERM SCHOLAR
OHIO STATE UNIVERSITY
-
1995 - 1998 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Özdüzenlemeli Öğrenme Eğitimi Alan Kimya Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Akkuş H. (Danışman)
-
Öğretmen Adaylarının Sosyo-Ekonomik Durumlarının ve Kişilik Özelliklerinin Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
Akkuş H. (Danışman)
-
KİMYA ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN EĞİTİCİ MENTORLUK UYGULAMALARI İLE GELİŞTİRİLMESİ
Akkuş H. (Danışman)
-
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA MADDE VE DOĞASI KONUSUNDA YER ALAN TEMSİLLERİN İNCELENMESİ
Akkuş H. (Danışman)
G.BARIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIKLARI VE ÖLÇME DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI
Akkuş H. (Danışman)
B.ATASOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Motivasyonlarının, İş Doyumlarının ve Mesleki Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Akkuş H. (Danışman)
Z.ALPER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KİMYA ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ATOM MODELLERİ İLE İLGİLİ KAVRAMSAL ANLAMALARI
Akkuş H. (Danışman)
-
Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf kimya ders kitaplarında kullanılan analojilerin incelenmesi
Akkuş H. (Danışman)
-
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 11. Sınıf Öğrencilerinin Atomun Yapısı ve Atom Modelleri Konusundaki Kavramsal Başarılarına Etkisi.
Akkuş H. (Danışman)
-
Kimya öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisinin konuya özgü doğasının incelenmesi ve öğrencilerin öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisine ilişkin algıları
AKKUŞ H. (Danışman)
-
11. sınıf öğrencilerinin kimya dersi öğretim programındaki temel kimya kavramlarını anlama düzeyleri ile kimya ve çevreye karşı tutumlarının tespiti
AKKUŞ H. (Danışman)
-
Analojilerin kimyasal denge kavramlarının anlaşılması üzerine etkisi
AKKUŞ H. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlığı, başarı ve kimyaya karşı tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AKKUŞ H. (Danışman)
-
Türkiye'de kimya eğitimi alanında 2000-2010 yılları arasında yazılmış yüksek lisans tezlerinin içerik analizi
AKKUŞ H. (Danışman)
-
Lise kimya ders kitaplarının bilimsel içerik açısından incelenmesi ve ders kitapları hakkında öğretmen ve öğrenci görüşlerinin belirlenmesi
Akkuş H. (Danışman)