Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (10)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

1. Web 2.0 destekli 5E öğrenme modelinin 9. Sınıf öğrencilerinin sıvılar konusundaki akademik başarısına etkisi

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi-V, Ankara, Türkiye, 13 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2. Meslek Lisesi̇ Öğrencilerinin Yapay Zekaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi̇

9. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK-2025), Artvin, Türkiye, 09 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

3. The effect of chemistry teaching supported by web 2.0 tools on academic achievement and attitude towards chemistry: a meta-analysis study

Gazi University Turkish World Educational Sciences International Congress -IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

4. Elektrostatik Potansiyel Haritaların Öğretmen Adaylarının Aromatik Elektrofilik Sübstitüsyon Tepkime Mekanizmalarını Anlamaları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.900-901, (Özet Bildiri)

6. Kimya Öğretmenlerinin Kimyasal Tepkimeler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Haziran 2021, ss.94-95, (Özet Bildiri)

9. Madde ve Doğası Konusunda Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin Incelenmesi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.333, (Özet Bildiri)

13. Analogies used in the 9th and 10th grade chemistry textbooks of secondary school,

VIII. International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. ATOMUN YAPISI VE ATOM MODELLERİNE YÖNELİK İKİ AŞAMALI ÇOKTAN SEÇMELİ BİR TESTİN GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okur yazarlıklarının belirlenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir-Ayvalık, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.125

19. Examining the views of the pre service teachers about nuclear power plants

The European Conference on Educational Research Association, Cadiz, İspanya, 17 - 28 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

20. Examining the views of pre service teachers about nuclear power plants

European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 16 - 17 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

21. Kimya öğretmen adaylarının kimyasal denge konusunda imajlarının belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, cilt.326, (Özet Bildiri)

22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları,

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.103, (Özet Bildiri)

23. Kovalent bağlar konusunda öğrenci imaj ve yanlış kavramalarının belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UFBMEK 2012, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

24. Elements of memory

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.422-425, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Image yourself as a chemistry teacher

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.417-421, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. The content analysis of graduate theses written between 2000 and 2010 in the field of chemistry education

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.729-733, (Tam Metin Bildiri) identifier

27. The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.802-806, (Tam Metin Bildiri) identifier

28. The Examination of Textbooks in Terms of Scientific Content and Introducing Student and Teacher Views on the Textbooks

The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

29. Pre Service Chemistry Teachers Understandings of Electrolytic Cells

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

36. Pre Service Science and Mathematics Teachers Risk Perceptions and Attitudes Towards Environment

The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

37. Determining the cognitive levels of questions that pre-service chemistry teachers plan to use

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.672-675, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

38. Kimya Öğretmen Adaylarinin Sorularin Bilişsel Düzeyini Belirleyebilme Becerileri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

39. Kimya öğretmen adaylarının galvanik hücreler konusuna ilişkin öğrenciyi anlama bilgilerini değerlendirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.62, (Özet Bildiri)

40. Kimya Öğretmen Adaylarının Tuz Köprüsü İle İlgili Kavramaları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.42, (Özet Bildiri)

41. Lise Kimya Ders Kitaplari Hakkinda Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

42. Environmental Literacy Of Pre Service Science And Mathematics Teachers In Turkey Effect Of Gender And Academic Major

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.87, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. The Cognitive Level of the Questions in the Secondary Chemistry Textbooks and the Opinions of Students and Teachers about Questions

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

44. Assessing pre service science and mathematics teachers environmental literacy in Turkey

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.83, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. A way to increase students’ scientific creativity performances.

ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

47. Lise Kimya Ders Kitaplarının İçerik Analizi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

48. Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyen Bir Öğretim Modelinin Maddelerin Ayrılması Konusunda Uygulanması

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

50. Lise Kimya Ders Kitapları Anlamlı Öğrenmeye Katkı Sağlıyor Mu?

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

52. Kimyasal dengenin kavramsal değişim modeliyle öğretiminde analojilerin yeri

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.198, (Özet Bildiri)

53. Kavramsal Değişim Metinlerinin Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

54. Kimyasal Bağlar Konusunu Anlamaya Etki Eden Faktörler

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

55. Yapılandırıcı Yaklaşımın Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

56. Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalar

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

57. Kimyasal Denge Konusunda Öğrencilerde Tespit Edilen Yanlış Kavramalar ve Sebepleri

XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.171, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Maddelerdeki Değişimler ve Değişimlerin Yürütücü Kuvveti

GENEL KİMYA, Basri ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.102-117, 2018

2. Elementler ve Atomlar

GENEL KİMYA, BASRİ ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.118-161, 2018

3. Öğrenme Döngüsüne Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, EKİCİ Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.377-416, 2015
Metrikler

Yayın

94

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

75

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

102

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1202

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

280

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

105

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları