SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
THE EFFECTIVENESS OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF ENGLISH LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE IN INTEGRATED LEARNING
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics (EJRSE)
, cilt.10, sa.1, ss.116-129, 2023 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Bakış Açılarındaki Değişimin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1698-1728, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretimin maddelerin ayrılması konusundaki öğrenci çizimlerine etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, ss.83-104, 2017 (Hakemli Dergi)
Nükleer santrale yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.33-48, 2017 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.103-124, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlıklarının Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.35-47, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi 2000 2013
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.141-160, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen ve öğrencilerin ortaöğretim kimya ders kitaplarından nasıl faydalandıkları ve ders kitaplarının içeriği hakkında öğrenci görüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1035-1048, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarındaki ve Sınavlarındaki Soruların Bilişsel Düzeyi ve Öğrencilerin Bilişsel Düzeyiyle İlişkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.15, sa.1, ss.137-154, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.65-84, 2014 (Hakemli Dergi)
Benzeşimlerle Öğretim Modelinin 9 Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.805-821, 2013 (Hakemli Dergi)
Kovalent Bağlar Konusunda Öğrenci İmaj ve Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.14, sa.1, ss.287-303, 2013 (Hakemli Dergi)
”Laboratuvar Kullanımı” Konulu Hizmet-İçi Eğitim Kursu İle İlgili Bir Değerlendirme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.179-193, 2007 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin çizimlerinden ve açıklamalarından yaratıcı düşüncelerinin ortaya konulması Çizimler ve açıklamalar yoluyla yaratıcı düşünceler
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.679-700, 2007 (Hakemli Dergi)
Denge Sabiti Kavramı ve Dengeyi Etkileyen Faktörlerin Öğretiminde ”Fabrika-Ürün” Analojisinin Kullanılması
GÜ Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.75-85, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kimya Ögretmenlerinin Kimyasal Tepkimeler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Incelenmesi/Examining Chemistry Teachers’ Pedagogical Content Knowledge on Chemical Reactions
Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Motivasyonları, İş Doyumları ve Mesleki Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Analogies used in the 9th and 10th grade chemistry textbooks of secondary school,
VIII. International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018
ATOMUN YAPISI VE ATOM MODELLERİNE YÖNELİK İKİ AŞAMALI ÇOKTAN SEÇMELİ BİR TESTİN GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları,
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.103
Pre Service Chemistry Teachers Understandings of Electrolytic Cells
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
Türkiye’de 2000-2011 Yılları Arasında Yayımlanan Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi-II
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.120
Türkiye’de 2000-2011 Yılları Arasında Yayımlanan Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi-I
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.62
Pre Service Science and Mathematics Teachers Risk Perceptions and Attitudes Towards Environment
The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011
Kimya Öğretmen Adaylarının Tuz Köprüsü İle İlgili Kavramaları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.42
Kimya öğretmen adaylarının galvanik hücreler konusuna ilişkin öğrenciyi anlama bilgilerini değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.62
Assessing pre service science and mathematics teachers environmental literacy in Turkey
International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.83
Environmental Literacy Of Pre Service Science And Mathematics Teachers In Turkey Effect Of Gender And Academic Major
International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.87
A way to increase students’ scientific creativity performances.
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
Determining The Cognitive Level Of The Questions In The 9th And 10th Grade Course Books And The Questions That Chemistry Teachers Have Prepared According To Bloom s Taxonomy And Detecting These Questions Relation With Students Cognitive Level
European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.253
Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyen Bir Öğretim Modelinin Maddelerin Ayrılması Konusunda Uygulanması
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Lise Kimya Ders Kitaplarının İçerik Analizi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Development of a Two-Tier Multiple Choice Diagnostic Instrument to Determine Misconceptions Related to Chemical Equilibrium
2007 World Conference on Science Technology Education, 8 - 12 Temmuz 2007
Lise Kimya Ders Kitapları Anlamlı Öğrenmeye Katkı Sağlıyor Mu?
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Yaratıcı Bir Öğretim Modelinin Geliştirilmesi ve Kimyasal Bağlar Konusunda Uygulanması
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Kavramsal Değişim Metinlerinin Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004
Kimyasal Bağlar Konusunu Anlamaya Etki Eden Faktörler
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Yapılandırıcı Yaklaşımın Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalar
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Kimyasal Denge Konusunda Öğrencilerde Tespit Edilen Yanlış Kavramalar ve Sebepleri
XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.171
Yanlış Kavramaları Belirlemede Kullanılan Yöntemler ve İki Basamaklı Çoktan Seçmeli Testler
XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.175
Kitap & Kitap Bölümleri
Maddelerdeki Değişimler ve Değişimlerin Yürütücü Kuvveti
GENEL KİMYA, Basri ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.102-117, 2018
Elementler ve Atomlar
GENEL KİMYA, BASRİ ATASOY, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.118-161, 2018
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı için Bir Fen Ders Kitabı Nasıl Olmalı
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., Ankara, 2003