SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yükseköğretimde Karma bir Dersin Tasarımında İyi Uygulama İlkeleri
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.39, sa.173, ss.249-263, 2014 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Academic E-Dishonesty and Research Anxiety Among the Preservice Teachers
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.8, sa.2, ss.207-218, 2022 (Hakemli Dergi)
Elektronik Kitap Konusunda Türkiye’de 2006-2020 Yılları Arasında Tamamlanmış Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi [Investigation of Graduate Thesis Studies on Electronic Books Completed Between 2006-2020 in Turkey]
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) [Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal)]
, cilt.6, sa.1, ss.32-52, 2022 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik e-usulsüzlük yapma durumları arasındaki ilişki
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.78-96, 2020 (Hakemli Dergi)
Distance Education Students’ Cognitive Flexibility Levels and Distance Education Motivations
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.6, sa.4, ss.638-648, 2020 (Hakemli Dergi)

Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.826-839, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.2, ss.435-448, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojileri Alanında Karma Yöntem Çalışmaları Analizi 2005 2015 Arası
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.353-369, 2015 (Hakemli Dergi)
Using asynchronous communication tools to support face to face courses Turkish preservice teachers perspectives
International Journal of Applied Educational Studies
, cilt.11, sa.1, ss.59-72, 2011 (Hakemli Dergi)
İyi bir öğrenme yönetimi sistemi ÖYS için kriter önerisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.455-462, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Pandemi Döneminde Uzaktan Blok Tabanlı Programlama Öğretimi Konusunda Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri
4th International Symposium of Education and Values (ISOEVA)/Online), Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Öğrencilerin Serbest Zamana Yönelik Tatmin Düzeyleri İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişki
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
ARCS Motivation Model in the Design and Development of a Blended Course
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Derslerinde BDE Uygulamalarından Yararlanma Durumlarının İncelenmesi
2nd International Computer Education and Instructional Technology Semposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.550-557
An Evaluative Study of a Blended Course Based on Good Practice Principles Case of Prospective Student Teachers in Turkey
International Conference of the Society for Information Technology and Teacher Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 08 Mart 2008, ss.4204-4207
Maintaining a Teacher Education Course with Asynchronous Online Discussions an Example from Turkey
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.389-392
The One Minute Paper An Application in Forum Environments
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.103-105
Good Practice Principles Applied to a Teacher Education Blended Course
7th Annual Instructional Systems Technology Conference, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Mart 2007
Supporting Preservice Teachers with Asynchronous Ill Structured Scenarios
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. Chesapeake, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1402-1407
Blended Learning Approach in Teacher Education Students Perceptions and Experiences from Turkey
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Haziran 2006
Integrating Web into Training An In service Program in Turkey
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.109-114
Potentials of LMS Student and instructor perspectives
9th Annual Teaching and Learning with Technology Conference: Transforming the Learning Experience, W.Lafayette-Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Mart 2006
Kitaplar
Çevrim İçi Ortamda Rastlantısal Öğrenme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI ve Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-125, 2022
Eğitimde Yeni Nesil Teknolojiler ve Uygulamalar
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.203-223, 2022
21. Yüzyıl Öğrenci ve Öğretmen Becerileri
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.83-98, 2022
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016
Proje Tabanlı Öğrenme
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-258, 2013
A Web-Based Training Experience in Turkey: A University-National Police Collaboration.
Handbook of Research on Practices and Outcomes in Virtual Worlds and Environments, H. Yang, S. Yuen , Editör, Hershey, PA: Information Science Publishing, ss.400-413, 2012