SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yükseköğretimde Karma bir Dersin Tasarımında İyi Uygulama İlkeleri
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.39, sa.173, ss.249-263, 2014 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Academic E-Dishonesty and Research Anxiety Among the Preservice Teachers
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.8, sa.2, ss.207-218, 2022 (Hakemli Dergi)
Elektronik Kitap Konusunda Türkiye’de 2006-2020 Yılları Arasında Tamamlanmış Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi [Investigation of Graduate Thesis Studies on Electronic Books Completed Between 2006-2020 in Turkey]
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi) [Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal)]
, cilt.6, sa.1, ss.32-52, 2022 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik e-usulsüzlük yapma durumları arasındaki ilişki
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.78-96, 2020 (Hakemli Dergi)
Distance Education Students’ Cognitive Flexibility Levels and Distance Education Motivations
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.6, sa.4, ss.638-648, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.826-839, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.2, ss.435-448, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojileri Alanında Karma Yöntem Çalışmaları Analizi 2005 2015 Arası
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.353-369, 2015 (Hakemli Dergi)
Using asynchronous communication tools to support face to face courses Turkish preservice teachers perspectives
International Journal of Applied Educational Studies
, cilt.11, sa.1, ss.59-72, 2011 (Hakemli Dergi)
İyi bir öğrenme yönetimi sistemi ÖYS için kriter önerisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.455-462, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pandemi Döneminde Uzaktan Blok Tabanlı Programlama Öğretimi Konusunda Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri
4th International Symposium of Education and Values (ISOEVA)/Online), Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Öğrencilerin Serbest Zamana Yönelik Tatmin Düzeyleri İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişki
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
ARCS Motivation Model in the Design and Development of a Blended Course
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Derslerinde BDE Uygulamalarından Yararlanma Durumlarının İncelenmesi
2nd International Computer Education and Instructional Technology Semposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.550-557
An Evaluative Study of a Blended Course Based on Good Practice Principles Case of Prospective Student Teachers in Turkey
International Conference of the Society for Information Technology and Teacher Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 08 Mart 2008, ss.4204-4207
Maintaining a Teacher Education Course with Asynchronous Online Discussions an Example from Turkey
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.389-392
The One Minute Paper An Application in Forum Environments
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.103-105
Good Practice Principles Applied to a Teacher Education Blended Course
7th Annual Instructional Systems Technology Conference, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Mart 2007
Supporting Preservice Teachers with Asynchronous Ill Structured Scenarios
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. Chesapeake, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1402-1407
Blended Learning Approach in Teacher Education Students Perceptions and Experiences from Turkey
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Haziran 2006
Integrating Web into Training An In service Program in Turkey
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.109-114
Potentials of LMS Student and instructor perspectives
9th Annual Teaching and Learning with Technology Conference: Transforming the Learning Experience, W.Lafayette-Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Mart 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Çevrim İçi Ortamda Rastlantısal Öğrenme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI ve Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-125, 2022
Eğitimde Yeni Nesil Teknolojiler ve Uygulamalar
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.203-223, 2022
21. Yüzyıl Öğrenci ve Öğretmen Becerileri
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.83-98, 2022
Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016
Proje Tabanlı Öğrenme
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-258, 2013
A Web-Based Training Experience in Turkey: A University-National Police Collaboration.
Handbook of Research on Practices and Outcomes in Virtual Worlds and Environments, H. Yang, S. Yuen , Editör, Hershey, PA: Information Science Publishing, ss.400-413, 2012