Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Turkish Studies, vol.10, no.15, pp.235-254, 2015 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Art Based Social Studies Learning Experiences of Fifth Grade Students
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture, vol.6, no.15, pp.2321-2339, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Tarih Konularının Öğretiminde Senkronik Yaklaşım Modeli ve Ölçekli Senkronik Tarih Şeritleri
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol.4, no.2, pp.285-308, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.20, no.2, pp.795-805, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Politik Okuryazarlık Düzeyleri / Political Literacy Levels of Social Studies Teacher Candidates
Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi, vol.9, pp.476-501, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Pre-service Social Studies Teachers’ Viewpoints about Atatürk as Founding and Transformational Leader
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, vol.5, no.10, pp.1695-1700, 2017 (Scopus)
Investigation of Historical Characters in Republic of Turkey Revolution History and Kemalism Course Books 1993 2012
International Education Studies, vol.9, no.8, pp.60-65, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının siyaset okuryazarlık düzeylerinin bazı değişkinlere göre incelenmesi
Uluslararası Insan Bilimleri Dergisi, vol.13, no.2, pp.3629-3642, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Pre service Teachers History and Social Studies Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Ataturkism
International Online Journal of Educational Sciences, vol.8, no.2, pp.207-216, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of Social Studies Teacher Candidates Study Approaches
International Online Journal of Educational Sciences, vol.8, no.2, pp.227-239, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-Service Teachers History and Social Studies Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Atatürkism
International Online Journal of Educational Sciences, vol.8, no.2, pp.207-216, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
12 Mart 1971 Muhtırası Sonrasında Kurulan Koalisyonlara Örnek Birinci ve İkinci Milliyetçi Cephe Hükümetleri
Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi, vol.11, no.21, pp.163-198, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Tarih Öğretmenlerine Göre Hatıratların Eğitim Öğretim Sürecinde Kullanılabilirlik Durumları
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.17, no.1, pp.255-270, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim FakültesiDergisi, vol.34, no.3, pp.415-436, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
I Dünya Savaşıyla İlgili Yurt Dışındaki Türk Şehitlikleri
Gazi Akademik Bakış, vol.7, no.14, pp.137-162, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Atatürk Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online, vol.13, no.3, pp.820-826, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
Elementary Education Online, vol.13, no.2, pp.425-442, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
İlköğretim Online, vol.13, no.2, pp.425-442, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Atatürk Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online, vol.13, no.3, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Atatürk ün Çağdaşlık ve Evrensellik Anlayışı Açısından Üniversite Reformuna Bir Bakış
Atatürk Yolu Dergisi, vol.27, no.54, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.11, no.1, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Ders Kitaplarında Tarihi Karakterlerin Kullanımını Etkileyen Faktörler
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), vol.14, no.3, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
ATATÜRKÇÜLÜĞÜN BİR ÜST DEĞER OLARAK ÖĞRETİMİ
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Derslerinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.5, no.3, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.5, no.3, pp.437-462, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Atatürk ve Cumhuriyet Döneminde Ortaöğretim
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no.14, pp.255-268, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN 2018-2019 AKADEMİK YILI SOSYAL BİLGİLERÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 17 - 20 October 2018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HALK DANSLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 17 - 20 October 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Halk Danslarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 17 - 20 October 2018, pp.296-308
GEÇMİŞTEN GELECEĞE İZ BIRAKANLAR: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİTÜRK ESERLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 4 - 07 April 2018
Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimi
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 October 2017
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.268-269
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, 6 - 08 April 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Atatürkçülük Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 September 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihi Bir Olay Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 September 2016
Teoriden Pratiğe Yerel Tarihin Peşinde Yerel Basında Muğla Ve İlçelerinde Öğretmen Örgütlenmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 September 2016
Türkiye de İnkılap Tarihi Öğretiminin Sorunları
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 1 - 03 September 2016
Türkiye de TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Derslerinin Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
İnternational Congresses on Education, 2 - 04 June 2016
Sosyal bilgiler felsefesinin alan eğitimi uzmanlarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 17 - 19 April 2015
Sosyal Bilgiler Felsefesinin Alan Eğitimi Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 April - 19 October 2015
Books & Book Chapters
Tarihi Gerekçeleriyle Harf İnkılabı ve Kazanımları
Gazi Kitabevi, Ankara, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Sosyal Bilgilerin Doğası
Pegem Akademi, Ankara, 2013