SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effects of Gamification on Behavioral and Cognitive Engagement of Students in the Online Learning Environment
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION
, cilt.39, sa.17, ss.3334-3345, 2023 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bibliometric Analysis of Applications Articles on Online Assessment Process
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.788-802, 2023 (Hakemli Dergi)
Gamified flipped learning: Students’ motivation, engagement and academic achievement
Themes in eLearning
, cilt.15, ss.47-63, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Individual Characteristics and Player Type in Gamified Learning Environment Design
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.1119-1160, 2022 (Hakemli Dergi)
Uluslararası İstatistiksel Sınıflamalara Yönelik Kod Atama Sistemi (KASİS)
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.13, sa.3, 2020 (Hakemli Dergi)
Kod Atama Sistemi (KASİS) ile Otomatik Kod Atama
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.73-87, 2020 (Hakemli Dergi)
Zenginleştirilmiş E-Değerlendirme Sisteminin Ders Başarısına Etkisi ve Öğrenci Memnuniyetinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.106-139, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigating student attitudes toward augmented reality
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.6, sa.1, ss.30-44, 2018 (Hakemli Dergi)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Siber Sağlık Ölçekleri Geliştirme Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.457-491, 2017 (Hakemli Dergi)
Uzaktan eğitim kalite standartlarının belirlenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.719-736, 2016 (Hakemli Dergi)
2014 Yılında Eğitim Teknolojileri Alanındaki Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.1, ss.80-107, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.74-83, 2015 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.87-104, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi,
, cilt.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.74-83, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlilik güvenirlilik Analizleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
Development of a mobile learning application to support e learning and analysis of its effects
International Journal of Mobile Network Communications & Telematics ( IJMNCT)
, cilt.3, sa.5, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
Web Sitesi Kullanılabilirlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik Güvenirlik Analizi ve Uygulama Sonuçları
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.31-40, 2011 (ESCI)
Sanal Öğrenme Ortamlarında Sosyal Model Olarak Eğitsel Arayüz Ajanları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.243-264, 2011 (Hakemli Dergi)
E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.142-160, 2009 (Hakemli Dergi)
An analysis of factors affecting community college students expectations on e learning
The Quarterly Review of Distance Education
, cilt.10, sa.4, ss.351-361, 2009 (Hakemli Dergi)
Arayüz tasarımında yeni bir yaklaşım Paralel öğretim tasarımı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.1-22, 2007 (Hakemli Dergi)
Çoklu ortamlarda dar boğaz Aşırı bilişsel yüklenme
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.1-24, 2007 (Hakemli Dergi)
Bilgi teknolojileri sınıflarının dağılımı ve sürekliliğinin sağlanması ile ilgili çalışmaların değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.129-140, 2006 (Hakemli Dergi)
Farklı hiper ortam tasarımlarının etkililiği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.251-262, 2006 (Hakemli Dergi)
Hiper ortamlarda kaybolma ölçeğinin uyarlama çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.39, ss.420-429, 2004 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçi Öğretmen Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.38, ss.212-229, 2004 (Hakemli Dergi)
Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.307-320, 2004 (Hakemli Dergi)
Cinsiyet ve öğrenme stilinin gezinme stratejisi ve başarıya etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.129-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Hiper ortamlarda öğrencilerin bilişsel yüklenme ve kaybolma düzeylerinin belirlenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.40, ss.562, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretim amaçlı internet ortamlarının tasarımı ve temel ilkeler
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.161, ss.137-147, 2004 (Scopus)
İnternet destekli yapıcı öğrenme ortamları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.149-160, 2003 (Hakemli Dergi)
Baskın öğrenme stilinin öğrenme etkinlikleri tercihi ve akademik başarıya etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.1-15, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Uyarlanabilir e-değerlendirme
UluslararasıEğitimde ve Sosyal Bilimlerde Yenilikler Sanal Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2019
Uzaktan Eğitimde Öğretim Elemanlarının Uzaktan Eğitim Algısı
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Yenilikler Sanal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2019
2017’deki Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, ETRD ve ETS Dergileri
International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.98
Biçimlendirmeye Yönelik E-Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
2015 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, CE, ETRD ve ETS Dergileri
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
DEVELOPMENT OF INTERNET-BASED CLASSROOM RESPONSE SYSTEM FOR PEER INSTRUCTION AND EXAMINATION OF STUDENTS’ VIEWS
International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017
Analysis of Published Articles in the Field of Educational Technology in 2016.
11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017
Examination of Students Community of Inquiry Perceptions in Terms of Different Variables
10.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2016), 16-18 Mayıs, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize., 16 - 18 Mayıs 2016
Problem Temelli Öğrenmenin Farklı Üst Biliş Seviyesindeki Öğrencilerin Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
10.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2016), Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize., 16 - 18 Mayıs 2016
Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ağustos 2016
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Development of an Online Learning Management System and Investigation of Its Usability
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL2016) Conference, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun., 1 - 03 Eylül 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
10.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2016), Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize., 16 - 18 Mayıs 2016
Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırmalara Destek Amaçlı Yazılımların Kullanımına Yönelik İhtiyaç Analizi
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.12
Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci
I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012
PROPER USAGE OF THE TERMS: LMS, CMS and LCMS
10thINTERNATIONALEDUCATIONALTECHNOLOGYCONFERENCE (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1253-1259
E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1123-1127
5E Öğrenme Döngüsü Modeline Dayalı Öğretim Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
International Conference on Education Sciences (ICES’08), 23 Temmuz - 25 Ağustos 2008
GAZİ ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMI’NIN DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME SÜRECİNİN ÖĞRETİM ELEMANI BAKIŞ AÇISIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ
8th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.972-976
Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programı (GUEP) ile Geliştirme Ekibindeki BÖTE Öğrencilerinin Birbirlerine Katkısı
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Projesi Kapsamında Kurulan Bilgi Teknolojileri Sınıflarının Değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
OYUNLAŞTIRILMIŞ ÖĞRENME ORTAMLARINDA BİREYSEL DEĞİŞKENLER
E-ÖĞRENMEDE SOSYO-PSİKOLOJİK DEĞİŞKENLER, AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.101-136, 2024
Erken matematik becerilerinin desteklenmesinde ailenin rolü
Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, , Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024
ÖĞRENEN SESİ VE E-ÖĞRENMEYE YANSIMALARI
E-ÖĞRENMEDE SOSYO-PSİKOLOJİK DEĞİŞKENLER, AKGÜN ÖZCAN ERKAN, GÖKDAŞ İBRAHİM, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.25-56, 2024
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖZ-YÖNELİM
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, Akkoyunlu Buket, Odabaşı Hatice Ferhan, İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.123-144, 2023
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenen İçerik Etkileşimi
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Serçin KARATAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.123-142, 2020
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Değerlendirme
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açılar, Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Serçin KARATAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.387-419, 2020
Bağlantıcılık Kuramı
Dijital TeknolojiliAracılıDüşünmeÖğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-479, 2020
Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Oyunlaştırma Uygulamaları
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Serçin KARATAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-279, 2020
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Yeni Araçlar
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ebru KILIÇ ÇAKMAK, Serçin KARATAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.343-385, 2020
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Davranışçı Öğrenme Kuramları
Eğitim Psikolojisi, Prof.Dr. Ayşegül Ataman, Editör, Vize akademik, Ankara, ss.309-326, 2019
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016
Çocuk Ruh Sağlığı
AYDOĞAN Y., GÜLTEKİN AKDUMAN G., KILIÇ ÇAKMAK E., ŞENOL DURAK E., KESİCİOĞLU O. S., ÖZASLAN H., et al.
Eğiten Kitap, 2015
Erken Çocukluk döneminde Siber Sağlık
Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin AYDOĞAN, Gülümser GÜLTEKİN AKDUMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-226, 2015
Yayılma ve Adaptasyon
İnternet Temelli Eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.295-318, 2008
Analiz ve İçerik Tasarımı
İnternet Temelli Eğitim, HAlil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.31-64, 2008
Davranışçı Öğrenme Kuramları
Gelişim ve Öğrenme, Ayşegül Ataman, Editör, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, ss.280-295, 2004