Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

1. Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılık Algıları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Kimya Derslerinde Öğrencilerin Üstbilişlerinin Desteklenmesinin Bazı Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

7. “Cezeri’nin İzinde Bilim” İsimli Bilim Şenliğine Katılan Ortaokulve Lise Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Koongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.142, (Özet Bildiri)

8. Öğrencilerin Sıradışı Bir Tepkime Üzerine Bilimsel Muhakemeleri

6. Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

9. If a Reaction is Spontaneous, May it Be Endothermic? Perceptions and Creation of an Acceptable Mental Model

New Perspectives in Science Education: 7th edition, 22 - 23 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.802-806, (Tam Metin Bildiri) identifier

20. A way to increase students’ scientific creativity performances.

ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

21. Lise Kimya Ders Kitaplarının İçerik Analizi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

22. 5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

23. Yaratıcı Düşünmeyi Destekleyen Bir Öğretim Modelinin Maddelerin Ayrılması Konusunda Uygulanması

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

25. Lise Kimya Ders Kitapları Anlamlı Öğrenmeye Katkı Sağlıyor Mu?

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

27. Öğrencilerin Yaratıcı Düşüncelerini Ortaya Çıkaran Çizimleri ve Açıklamaları

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

28. Kimyasal Bağların Analojilerle Öğretimine Yönelik Ders Materyalinin Geliştirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

29. Kavramsal Değişim Metinlerinin Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

30. Isı ve Sıcaklık Konusunun Öğretiminde Servet-Sermaye ve Çekiç-Kuvvet Analojilerinin Kullanımı

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

31. Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalar

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

32. Yapılandırıcı Yaklaşımın Kimyasal Denge Kavramının Anlaşılması Üzerine Etkisi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

33. Kimyasal Bağlar Konusunu Anlamaya Etki Eden Faktörler

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

34. Kimyasal Denge Konusunda Öğrencilerde Tespit Edilen Yanlış Kavramalar ve Sebepleri

XIV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2000, ss.171, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1221

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

74

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları