Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
4. Teaching Practices in Inclusive Classrooms from the Perspective of Primary School Teacher Candidates: An Observation Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1244-1256, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Multi-component Models of Reading Comprehension: Important Factors in Reading Comprehension for Students With Learning Disabilities
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.19, ss.1983-2026, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Yönelik Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.881-900, 2021 (Hakemli Dergi)
11. YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLARIN SOSYAL KABULLERİNİ SAĞLAMADA KAYNAŞTIRMAYA HAZIRLIK ETKİNLİKLERİNİN ETKİSİ
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.211-232, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
4. Öğrenme Güçlüğü olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinde Okuduğunu AnlamayıEtkileyen Faktörlerin Karşılaştırılması: Aracı Model Testi
Uluslararası Katılımlı 27. Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
6. Zihinsel etkilenmiş öğrencilerin okuma akıcılıklarının arttırılmasında kullanılan beceri ve performansa dayalı tekniklerin etkililiğinin belirlemesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Belirlenmesinde Beceriye ve Performansa Dayalı Tekniklerin Etkisinin İncelenmesi
IX INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATION RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
12. Okul Öncesi Sınıflarında Risk Grubundaki Çocuklara Uygulanan Öğretmen Müdahalesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
13. Türkiye de Eğitsel Tanılama ve Yerleştirme Süreci RAM Örneği
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
14. Türkiye’de eğitsel tanılama ve yerleştirme süreci (RAM Örneği)
21. Ulusal ÖZel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 10 Ekim - 14 Aralık 2011, (Özet Bildiri)
15. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Etkililiği Öğretmen Adaylarına Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Deneysel Bir Çalışma
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
2. Okuma Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Eğitimleri
Özel yetenek ve Öğrenme Güçlüğü, Sertan Talas, Editör, Nobel, Ankara, ss.251-283, 2022
3. KAPSAYICI SINIFLARDA OKUMA ÖĞRETİMİ: ETKİNLİKLER VE STRATEJİLER
KAPSAYICI EĞİTİM ORTAMLARINDA AKADEMİK BECERİLERİN DESTEKLENMESİ, Hanifi SANIR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.141-186, 2022
4. KAPSAYICI EĞİTİM VE DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ
2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
Özel Eğitim, ÇİTİL Mahmut , SANIR Hanifi, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.1-12, 2021
5. Learning Disability During the Preschool Period
Current Trends in Pre-School Education-1, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Nudzejma Obral,ic, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.70-96, 2018
6. Bütünleştirmede Eğitsel Uyarlamalar I
Özel Eğitimde Bütünleştirme, Çitil,Mahmut, Editör, Vize akademik, Ankara, ss.241-255, 2018