Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)

20. RAM Uygulaması

Eğitimci Dergisi , sa.16, ss.50, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA VE DUYGU DÜZENLEME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

9. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2. ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE DESTEK EĞİTİM ODALARININ İŞLEVSELLİĞİ: DERLEME BİR ÇALIŞMA

8.Ulusal Üstün Yetenekliler Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, ss.281, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MİZAH TARZLARIYLA AKRAN ZORBALIĞI STATÜLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

4. Üstün Yetenek Programlarını Değerlendirme: Sürekli Gelişim ve Mükemmeli Sağlama

8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görev, Sorumluluk ve Mesleki Etik Davranışlarının Değerlendirilmesi

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Görüşleri

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN ÇOKLU REGRESYON VE ARACILIK TEMELLİ İNCELENMESİ

4.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 25 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

10. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının İki Kere Farklı Bireylere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Ayrı Okullar: Amerika’daki Üstün Yetenekliler Okullarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

14. Basında Üstün Yetenekliler: Haberler Üzerine İçerik Analizi

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

15. Türkiye ve İngiltere’de Özel Eğitim Sistemlerinin Ve Personel Yetiştirme Süreçlerinin Karşılaştırılması

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Üstün Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 Mayıs - 06 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Eğitimineİlişkin Tutumları

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve EğiƟ mi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Üstün Yetenekli Çocuğa Sahip Ailelerin Eğitim Gereksinimleri ve Yeterliliklerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Türkiye’de ve Dünyada Özel Eğitimin Öncüleri

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

21. Engelli Çocuğu Olan Ebeveynlerin Alışkanlıkları ve Sosyo-Kültürel Özellikleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. Positive Behaviour Support Based Preventive Classroom Management Practices for Gifted Students: an Action Research

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

24. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Öğretmenlerine Sunulan Önleyici Sınıf Yönetimi Eğitiminin Bilgi Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.1, ss.129-137, (Tam Metin Bildiri)

25. Türkiye de görme engellilerin eğitimi alanında gerçekleştirilmiş lisansüstü tezlerin gözden geçirilmesi İçerik analizi Review of graduate thesis about children with visual impairments Content analysis

Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Eğitsel Durum ve Sorunları

ELMİS-2016: TT and VES (including arts education), Konya - Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Sorun ve Beklentileri Nitel Bir Araştırma

ELMİS-2016: TT and VES (including arts education), Konya - Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. Taşrada Engelli Ailesi Olmak Görme Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Sorun ve Beklentileri Karaman Örneği

24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

29. Görme Engellilerin Eğitimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Analizi

3. Uluslararası Kör ve Az Görenlerin Eğitimi, Rehabilitasyon Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)

32. Çeşitli Disiplinler Tarafından Yapılmış Özel Eğitim Araştırmaları

22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Türkiye de Erken Çocuklukta Eğitsel Tanılama ve Yerleştirme Süreci RAM Örneği

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

34. Türk Üniversite Öğrencilerinin Kafkasya ve Rusya Algısı

Türk-Rus İlişkileri 4. Çalıştayı, Pyatigorsk, Rusya, 28 - 29 Kasım 2011

35. Engelli Çocuğa Sahip Ailelere Yasal Hakları Konusunda Bilgilendirici Aile Eğitimi Programı Uygulaması

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

36. Türkiye de Eğitsel Tanılama ve Yerleştirme Süreci RAM Örneği

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

38. Özel Gereksinimli Bireylerin Mesleki Teknik Eğitimleri ve İstihdamlarının Devlet Politikalarındaki Yeri ve Önemi

2. ULUSLARARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN MESLEKİ-TEKNİK EĞİTİMİ VE MESLEKİ REHABİLİTASYONU KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 40

4. Özel Eğitim İhtiyacı Olan Öğrencilerle Çalışmak

Kapsayıcı Eğitim, Temel ÇALIK, Editör, Pegem Akademik, Ankara, ss.214-233, 2023

5. Üstün Yetenekli Bireylerde Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor, Ekrem Levent İlhan, Erkan Yarımkaya, Oğuz Kaan Esentürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.327-348, 2022

6. Özel Yeteneklı̇ Öğrencı̇ler Kavramı ve Tarı̇hsel Gelı̇şı̇mı̇

Özel Yetenek ve Öğrenme Güçlüğü, Sertan Talas, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-26, 2022

7. Özel Eğitim ve Sorunları

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.276-305, 2022

8. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Korunması ve Haklarına İlişkin Yasal Düzenlemeler

Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş & Filiz Karadağ, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-128, 2022

9. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimlerinin Yasal Dayanakları ve Politikalar

İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi: Etkinlik Örnekleri, Neşe Kutlu Abu, Editör, Nobel, Ankara, ss.18-45, 2022

10. ÖZEL EĞİTİM ALANINDA PAYDAŞLAR: SİVİL TOPLUM VE ÖZEL EĞİTİM MERKEZLERİ

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Özel Eğitim, Çitil, M. & Sanır, H., Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.46-61, 2021

11. ÖZEL EĞİTİMDE MESLEKİ EĞİTİM, İSTİHDAM VE PERSONEL YETİŞTİRME

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Özel Eğitim, Çitil, M. & Sanır H., Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.63-77, 2021

12. Özel Yetenekli Öğrencilerin Okulda Sosyal Uyum Davranışları

Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Duygusal ve Akademik Gelişimi, Uğur Sak, Editör, PegemA, Ankara, ss.121-147, 2021

13. ÖZEL EĞİTİM ALANININ KAVRAMSAL, TARİHSEL VE YASAL TEMELLERİ

Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.11-45, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Özel eğitimin temelleri

Özel Eğitim, Sertan Talas, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.1-28, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Çocuk Kavramına Tarih Açısından Bakış

ÇOCUKLUK SOSYOLOJİSİ, Eraslan, Levent, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayın Evi, Eskişehir, ss.45-80, 2020

16. Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Gelişimleri

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Ayşegül Ataman & E. Rüya Özmen, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-186, 2020

17. Özel Yetenekli Öğrencilerde Sınıf Yönetimi

Özel Eğitimde Bütünleştirilmiş Sınıf Yönetimi, Bildiren, A & Akyol, B, Editör, PegemA, Ankara, ss.121-145, 2020

18. Türkiye’de Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama

Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.75-93, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylere Yönelik Eğitim Hizmetleri

Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.113-129, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Özel Yeteneklilerin Tanılanması

Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.74-94, 2019

21. Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Gelişimleri

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Özmen, R. Ataman, A., Editör, Ankara: Maya Yayıncılık, Ankara, ss.250-270, 2019

22. ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ VE OSB OLAN ÇOCUKLARLA İLGİLİ YASALDÜZENLEMELER

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU, Şahbaz, Ü., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.255-289, 2019

23. Özel Yeteneklilerde Davranış ve Sınıf Yönetimi

Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.184-220, 2019

24. Özel Yetenekliler Alanına Giriş

Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.14-44, 2019

26. Engelli Bireylerleİlgili Ulusal Yasal Düzenlemeler ve Haklar

Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.82-113, 2018

28. Zihin Yetersizliği İle İlgili Temel Kavramlar, Sınıflandırma, Nedenler, Görülme Sıklığı

Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu, Ümit ŞAHBAZ, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.9-38, 2017

29. Zihinsel Yetersizliği ve OSB Olan Çocuklarla İlgili Yasal Düzenlemeler

Zihinsel Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar, Ümit Şahbaz, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2017

30. Bilişsel Yetersizliği Olan Öğrencilerde Yardımcı Teknolojiler

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih Çakmak, Editör, Vize, Ankara, ss.152-180, 2016

31. Yardımcı Teknoloji, TArihçe ve GEnel KAvramlar

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih ÇAKMAK, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.6-17, 2016

32. TARİHTE ÇOCUK

FARKLI PERSPEKTİFTEN ÇOCUKLUK SOSYOLOJİSİ, LEVENT ERASLAN, Editör, VİZE YAYINEVİ, Ankara, ss.59-93, 2015

33. Engelli Çocuklar ve Sosyolojisi

Farklı Persfektiflerden Çocukluk ve Sosyolojisi, Levent Eraslan, Editör, Vize, Ankara, ss.179-197, 2015

34. Bireyselleştirilmiş Öğretim Programları

Özel Eğitimde Program Geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.32-53, 2014

35. Bireyselleştirilmiş Eğitim Progmramları

Özel Eğitimde Program Geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.4-31, 2014

36. Yasalar ve Özel Eğitim

Vize Yayıncılık, Ankara, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

38. Ziya Gökalp ve Eğitim Sosyolojisi

Eğitim Sosyolojisi Dün Bugün Yarın, Doğan, İsmail, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.183-189, 2012

39. Eğitsel Tanılama ve Değerlendirme

Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.57-82, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

40. Engelli Çocuk ve Ergenlerin Sosyolojik Boyutu

Engelli Çocuk ve Ergenlerin Hakları El Kitabı, Kulaksızoğlu, Adnan, Editör, Çocuk Vakfi Yayınları, İstanbul, ss.27-45, 2011
Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

37

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

820

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

521

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

230

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları